Це складний творчий процес, якому притаманні свої закономірності, мета і завдання, тому й будується ця робота за схемою



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.





це складний творчий процес, якому притаманні свої закономірності, мета і завдання, тому й будується ця робота за схемою:

  • це складний творчий процес, якому притаманні свої закономірності, мета і завдання, тому й будується ця робота за схемою:







Формування всебічно розвиненої особистості в процесі впровадження інноваційних форм навчально-виховної роботи

  • Формування всебічно розвиненої особистості в процесі впровадження інноваційних форм навчально-виховної роботи

















Це об'єднання вчителів як одного предмета, так і декількох, котре націлене на конкретне переосмислення загальнодидактичних, загально-педагогічних положень стосовно конкретного уроку або виховного заходу.

  • Це об'єднання вчителів як одного предмета, так і декількох, котре націлене на конкретне переосмислення загальнодидактичних, загально-педагогічних положень стосовно конкретного уроку або виховного заходу.



Методичні об‘єднання продовжують свою працю в рамках методичної теми:

  • Методичні об‘єднання продовжують свою працю в рамках методичної теми:

  • “Вдосконалення організації навчально-виховного процесу на основі творчого потенціалу вчителя”



Класних керівників

  • Класних керівників

  • “Оптимізація навчально-виховного процесу в початковій ланці освіти на основі диференційованого підходу до навчання на уроках української мови і читання”

  • Початкові класи

  • “Проблеми виховання школярів в умовах становлення школи, як відкритої виховної системи”

  • Українська мова і література

  • “Формування духовного світу через мову і літературу”

  • Зарубіжна література

  • “Впровадження інноваційних технологій на уроках зарубіжної літератури”



Іноземна мова

  • Іноземна мова

  • “Формування творчого підходу до використання одержаних знань у учнів”

  • Фізика, математика

  • “Використання інформаційно-комп’ютерних технологій при вивченні нової теми”

  • Історія та географія

  • “Оптимальне поєднання традиційних та інтерактивних технологій у навчально-виховному процесі”

  • Біологія та хімія

  • “Шляхи активізація пізнавальної діяльності учнів та групові форми роботи на уроках біології та хімії”



Голова ради: Пузєєв О.О. – директор школи;

  • Голова ради: Пузєєв О.О. – директор школи;

  • Заступник: Галат Н.Г. – заступник директора з навчально-виховної роботи;

  • Члени ради:

    • Фурдига Н.А. – заступник директора з виховної роботи, керівник ШМО класних керівників;
    • Максименко Н.В. – керівник ШМО вчителів української мови та літератури, вчителів російської мови та літератури, світової літератури;
    • Скочок В.М. – керівник ШМО вчителів початкової школи;
    • Собченко Л.С. – керівник ШМО вчителів іноземної мови;
    • Косенко В.В. – керівник ШМО вчителів математики, фізики, інформатики;
    • Тарана Г.В. – керівник творчої групи вчителів історії, правознавства;
    • Іванченка В.В. – керівник творчої групи вчителів трудового навчання, фізичної культури та предмету «Захист Вітчизни»;
    • Кравченко Л.П. – керівник ШМО вчителів біології, хімії, основ здоров’я, географії;
    • Карпенко І.М. – керівник творчої групи предметів художньо-естетичного циклу.
  •  



Справжнім учителем можна

  • Справжнім учителем можна

  • стати після кількох років роботи

  • в хорошому педагогічному колективі

  • А. Макаренко

  • З чого ж починається ця діяльність? Спочатку для визначення структури та планування методичної роботи з молодими спеціалістами здійснюється діагностування, а також ознайомлення з необхідною первинною інформацією. Потім – анкетування, яке дає змогу виявити труднощі в роботі молодих колег та сконцентрувати діяльність на подолання недоліків.



Молодий вчитель: Засенко Ю.В., вчитель інформатики.



Суть керівництва сучасною школою

  • Суть керівництва сучасною школою

  • полягає в тому, щоб у найважчій справі

  • привселюдно створювався, дозрівав і

  • Запроваджувався найкращий досвід на основі

  • передових педагогічних ідей

  • В.Сухомлинський.

  • Передовий педагогічний досвід –

  • це результат творчої діяльності педагога з елементами новизни, спрямований на виконання актуальних завдань навчання і виховання.





- це неперервний процес та очікуване педагогом задоволення базової, професійної, концептуальної потреби – потреби у визнанні, у конструктивній само- і взаємооцінці себе і всієї діяльності.

  • - це неперервний процес та очікуване педагогом задоволення базової, професійної, концептуальної потреби – потреби у визнанні, у конструктивній само- і взаємооцінці себе і всієї діяльності.








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка