Це створення нового цілого на основі виявлення однотипних елементів і частин із кількох раніше розрізнених одиниць



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.



це створення нового цілого на основі виявлення однотипних елементів і частин із кількох раніше розрізнених одиниць (навчальних предметів);

  • це створення нового цілого на основі виявлення однотипних елементів і частин із кількох раніше розрізнених одиниць (навчальних предметів);





Мета: сформувати в учнів знання особливостей фізичних процесів переходу речовини з одного стану в інший, розвивати в учнів уміння спостерігати, аналізувати фізичні і біологічні явища, робити висновки. Показати єдність законів фізики і біології. Продовжити формування в учнів наукового світогляду.

  • Мета: сформувати в учнів знання особливостей фізичних процесів переходу речовини з одного стану в інший, розвивати в учнів уміння спостерігати, аналізувати фізичні і біологічні явища, робити висновки. Показати єдність законів фізики і біології. Продовжити формування в учнів наукового світогляду.

  • Тип уроку – урок вивчення нового матеріалу, інтегрований урок (фізика, біологія)

  • Обладнання: набір рідин (спирт, олія, вода), термометр, відкритий рідинний манометр, колба скляна, склянка, шматок тканини, хустинка, штатив.









Мета:з’ясувати фізичні аспекти засобів повітроплавання та водного транспорту; формувати уявлення про цілісну картину світу; удосконалювати вміння спостерігати явища та аналізувати результати спостережень; розв’язувати якісні та розрахункові задачі; навички спілкування; уміння здобувати інформацію з різних джерел: Інтернету, художньої та довідкової літератури; розвивати навички самостійно оволодівати знаннями, осмислювати інформацію; розвивати інтерес до фізики та географії; повагу до історії та культури інших народів.

  • Мета:з’ясувати фізичні аспекти засобів повітроплавання та водного транспорту; формувати уявлення про цілісну картину світу; удосконалювати вміння спостерігати явища та аналізувати результати спостережень; розв’язувати якісні та розрахункові задачі; навички спілкування; уміння здобувати інформацію з різних джерел: Інтернету, художньої та довідкової літератури; розвивати навички самостійно оволодівати знаннями, осмислювати інформацію; розвивати інтерес до фізики та географії; повагу до історії та культури інших народів.

  • Тип уроку: урок засвоєння нових знань, інтегрований урок (фізика, географія).

  • Обладнання: фізична карта світу; посудина з водою, жерстяні пластинки, банка, важки, опорна схема “Характеристики суден”, іллюстрації, дидактичні картки, компютер, мультимедійне обладнання.







Ватерлінія;

  • Ватерлінія;

  • Водотоннажність;

  • Вантажопідйомність;

  • Титанік:

  • Довжина – 268 м,

  • Водотонажність– 66 тис. тонн,

  • Обчисліть справжню водотоннажність “Титаніка” - ?

  • Екологічні проблеми, пов’язані з водним транспортом:

  • розлита нафта







Фізика:

  • Фізика:

  • Означення процесу горіння;

  • Кількість теплоти як зміна внутрішньої енергії тіла;

  • Питома теплота згоряння палива;

  • Одиниці вимірювання;

  • Обчислення кількості теплоти;

  • ККД нагрівника





  • Мета: активізувати пізнавальні властивості учнів; сформувати в них знання про явища капілярності та змочування; викликати інтерес та зацікавленість до вивчення предмета; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, спостережливість; формувати вміння і навички експериментувати, проводити досліди.

  • Тип уроку – інтегрований (фізика, біологія, трудове навчання), урок-семінар, урок узагальнення знань і навичок учнів.

  • Обладнання: посудина з водою, цукор, мило, промокальний папір, скляні пластинки, лінійка, дротяна петля, піпетка.

  • План уроку

  • Вступне слово вчителя

  • Доповіді учнів (клас поділено на групи за інтересами)



Капілярні явища

  • Капілярні явища

  • Поверхневий натяг

  • Змочування і незмочування













  • Мета: показати практичне застосування законів термодинаміки на прикладі використання та ролі теплових двигунів у народному господарстві; розкрити проблеми, пов’язані з їх використанням. Формувати вміння працювати в нестандартних ситуаціях, працювати з додатковою та довідковою літературою, робити висновки.

  • Тип уроку – інтегрований (фізика, трудове навчання)

  • Обладнання: макети двигунів, таблиці, діаграми, мікрофон.














База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка