Це така дитина, яка виділяється яскравими очевидними, іноді видатними досягненнями або має внутрішні передумови



Дата конвертації17.12.2016
Розмір445 b.


ОБДАРОВАНА ДІТИНА

  • ЦЕ ТАКА ДИТИНА, ЯКА ВИДІЛЯЄТЬСЯ ЯСКРАВИМИ ОЧЕВИДНИМИ, ІНОДІ ВИДАТНИМИ ДОСЯГНЕННЯМИ (АБО МАЄ ВНУТРІШНІ ПЕРЕДУМОВИ

  • ДЛЯ ТАКИХ ДОСЯГНЕНЬ)

  • У ТОМУ ЧИ ІНШОМУ ВИДІ

  • ДІЯЛЬНОСТІ


ОБДАРОВАНІСТЬ

  • ЦЕ ЯКІСНО СВОЄРІДНЕ ПОЄДНАННЯ ЗДІБНОСТЕЙ ВИСОКОГО РІВНЯ, А ТАКОЖ ІНТЕРЕСІВ, ПОТРЕБ, ЯКЕ ДОЗВОЛЯЄ ВИКОНУВАТИ ПЕВНУ РОБОТУ НА ЯКІСНО ВИСОКОМУ РІВНІ, ВІДМІННОМУ ВІД УМОВНОГО “СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ”



СКЛАДОВІ ОБДАРОВАНОСТІ

  • Задатки, схильності, що проявляються в підвищеній чутливості.

  • Допитливість, прагнення до створення нового, схильність до розв’язання і пошуку проблем.

  • Швидкість у засвоєнні нової інформації.

  • Схильність до постійних порівнянь, зіставлень.

  • Прояв загального інтелекту – розуміння, швидкість оцінювання і вибору шляхів розв’язання, адекватність дій.

  • Емоційна забарвленість.

  • Наполегливість, цілеспрямованість, рішучість, працьовитість



Вияв творчості – уміння комбінувати, знаходити аналоги.

  • Вияв творчості – уміння комбінувати, знаходити аналоги.

  • Інтуїція

  • Порівняно більш швидке оволодіння вміннями, навичками,прийомами, технікою праці.

  • Здатності до формування особистісних стратегій і тактик для розв’язання загальних і нових спеціальних проблем, задач, пошук виходу зі складних нестандартних, екстремальних ситуацій.



Якості, якими має володіти вчитель для роботи з обдарованими дітьми.

  • Якості, якими має володіти вчитель для роботи з обдарованими дітьми.

  • 1. Бути доброзичливим і чуйним.

  • 2. Розбиратися в особливостях психології обдарованих дітей, відчувати їхні потреби та інтереси.

  • 3. Мати високий рівень інтелектуального розвитку.

  • 4. Мати широке коло інтересів.

  • 5. Бути готовим до виконання різноманітних обов’язків, пов’язаних з навчанням обдарованих дітей.

  • 6. Мати педагогічну і спеціальну освіту.

  • 7. Мати живий та активний характер.

  • 8. Володіти почуттям гумору.

  • 9. Виявляти гнучкість, бути готовим до перегляду свої поглядів і до постійного самовдосконалення.

  • 10. Мати творчий, можливо, нетрадиційний особистий світогляд.

  • 11. Бути цілеспрямованим і наполегливим.

  • 12. Володіти емоційною стабільністю.

  • 13. Уміти переконувати.

  • 14. Мати схильність до самоаналізу.



ЕТАПИ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ

  • ГЕНІЙ

  • ТАЛАНТ

  • ОБДАРОВАНІСТЬ

  • ЗДІБНОСТІ

  • ЗАДАТКИ





















СИСТЕМА РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ В ШКОЛІ

  • ВИЯВЛЕННЯ

  • ОБДАРОВАНОСТІ

  • ДІТЕЙ



СТВОРЕННЯ УМОВ

  • СТВОРЕННЯ УМОВ

  • ДЛЯ РОЗКРИТТЯ ПОТЕНЦІАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ



МОРАЛЬНЕ МАТЕРІАЛЬНЕ СТИМУЛЮВАННЯ САМОРОЗВИТКУ

  • МОРАЛЬНЕ МАТЕРІАЛЬНЕ СТИМУЛЮВАННЯ САМОРОЗВИТКУ



МАКСИМАЛЬНЕ РОЗКРИТТЯ ОБДАРОВАНОСТІ ТА ЯКНАЙПОВНІША РЕАЛІЗАЦІЯ МОЖЛИВОСТЕЙ

  • МАКСИМАЛЬНЕ РОЗКРИТТЯ ОБДАРОВАНОСТІ ТА ЯКНАЙПОВНІША РЕАЛІЗАЦІЯ МОЖЛИВОСТЕЙ



КРИТЕРІЇ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ

  • КРИТЕРІЇ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ





Дитина – це не експериментальний майданчик для психолого-методичних новацій та апробацій, це не іграшка і не втіха, не «помічник» на старість.

  • Дитина – це не експериментальний майданчик для психолого-методичних новацій та апробацій, це не іграшка і не втіха, не «помічник» на старість.

  • Даруйте дитині батьківську любов, повагу, створіть умови для розвитку, дайте можливість їй жити власним життям.

  • Допомагайте, але не заважайте їй самій робити свій вибір.

  • Виховуйте дитину як рівну собі, тоді вона буде відстоювати власну думку, поважати інших, буде вільною, талановитою особистістю.



Спілкуйтесь частіше з дітьми, намагайтесь бути в різних точок зору. курсі всіх справ, підтримуйте у будь-якій ситуації, пояснюйте існування

  • Спілкуйтесь частіше з дітьми, намагайтесь бути в різних точок зору. курсі всіх справ, підтримуйте у будь-якій ситуації, пояснюйте існування

  • Підтримуйте родинні стосунки, влаштовуйте сімейні свята, ігри.

  • Виховуйте дитину в гармонії з природою.

  • Дайте можливість дитині спробувати себе в різних напрямах творчої діяльності, не дозволяйте кидати розпочату справу, поки не отримаєте перших результатів.

  • Спонукайте до праці, примушуйте виконувати певну роботу, навіть інколи за рахунок свого часу.

  • Радійте успіхам ваших дітей.

  • Виражайте свою любов так, щоб вони відчули.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка