Це Ваш незамінний помічник в управлінні людськими ресурсами на підприємстві



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.



це Ваш незамінний помічник в управлінні людськими ресурсами на підприємстві

  • це Ваш незамінний помічник в управлінні людськими ресурсами на підприємстві

  • допоможе контролювати документообіг та вести діловодство згідно з чинним законодавством України

  • програмний продукт, що забезпечує гнучкі налаштування під потреби кожного підприємства



Uniteh HRM Standard Edition призначена для підприємства, що складається з однієї юридичної особи

  • Uniteh HRM Standard Edition призначена для підприємства, що складається з однієї юридичної особи

  • Uniteh HRM Enterprise Edition призначена для підприємства, яке складається з декількох юридичних осіб з єдиною системою управління та звітності



формування, обробка та зберігання кадрової документації;

  • формування, обробка та зберігання кадрової документації;

  • можливість пошуку документів (система фільтр-браузер-картка) та вивантаження результатів вибірки в Excel;

  • формування статистичних звітів;

  • ведення штатного розкладу у відповідності до ієрархічної структури підприємства;

  • облік використання робочого часу - табельний облік;

  • облік та планування відпусток на підприємстві;

  • облік та планування навчання на підприємстві;

  • система закритих для редагування та відкритих довідників;

  • адміністрування прав доступу користувачів до підсистем програми та інформації.



Програма містить 6 взаємопов'язаних

  • Програма містить 6 взаємопов'язаних

  • модулів:

  • - Підприємство

  • - Картки

  • - Документи

  • - Відпустки

  • - Табель

  • - Управління навчанням персоналу





формування організаційної структури підприємства;

  • формування організаційної структури підприємства;

  • картки структурних підрозділів;

  • картки посад відповідно до класифікатора професій;

  • автоматизація ведення штатного розкладу у відповідності до ієрархічної структури підприємства,

  • формування довідкової інформації з вільних вакансій;

  • гнучкість при формуванні організаційної структури підприємства (забезпечена можливість переміщувати підрозділи та посади у структурі підприємства.);

  • створення наказів щодо внесення змін в штатний розклад підприємства;

  • можливість ведення кадрового резерву працівників, що можуть займати визначену посаду ( вкладка кадровий резерв );





ведення карток персоніфікованого обліку працівників підприємства;

  • ведення карток персоніфікованого обліку працівників підприємства;

  • ведення карток інвалідів, пенсіонерів;

  • ведення карток ліквідаторів та постраждалих від аварії на ЧАЕС;

  • ведення карток працівників, що працюють за договорами

  • формування електронного варіанту трудових книжок працівників підприємства;

  • автоматизація розрахунків трудового стажу працівників підприємства;

  • відображення інформації стосовно призначень працівника;

  • інформація про відрядження;

  • формування листків непрацездатності;

  • можливість оперативного пошуку інформації через систему фільтр-браузер( вибір і формування списку співробітників за будь-яким параметром особової картки) та вивантаження результатів вибірки у Excel;







Автоматичне формування наказів та іншої документації.

  • Автоматичне формування наказів та іншої документації.

  • При формуванні розпорядчої документації зміни по базі даних вносяться автоматично.

  • Забезпечується недопущення помилок користувачем, через систему блокування можливостей здійснення нелогічних операцій та попередження користувача про допущені помилки, через які неможливо здійснити ту чи іншу операцію.



Облікова кадрова документація

  • Облікова кадрова документація

  • Розпорядча документація

  • Довідково-інформаційна документація

  • Звітова документація

  • Інша документація



Особова картка за формою П2

  • Особова картка за формою П2

  • Документ, у якому ведуться залишки щорічних і додаткових до щорічних відпусток (різниця між наданими днями і днями, що належать за законом).

  • Документ, у якому ведеться облік стажу працівників.

  • Записи про нагородження, атестацію.

  • Довідка з місця роботи.

  • Документ для обліку спеціальності за дипломом.

  • Документ в якому ведеться інформація про навчання кадрів

  • Листки непрацездатності.

  • Документ ведення обліку відряджень працівника.

  • Картка обліку ліквідаторів (постраждалих) аварії на ЧАЕС.



Наказ про прийом на роботу за формою П1.

  • Наказ про прийом на роботу за формою П1.

  • Наказ про переведення на іншу роботу за формою П5.

  • Наказ про звільнення з роботи за формою П8.

  • Наказ про надання відпустки за формою П6.

  • Наказ про відкликання з відпустки.

  • Наказ про суміщення посад на одному підприємстві.

  • Наказ про роботу у вихідні дні.

  • Довільний наказ.

  • Наказ про оголошення (зняття) догани.

  • Наказ про продовження (розірвання) трудової угоди.

  • Введення штатних одиниць у штатний розпис.

  • Виведення штатних одиниць зі штатного розпису.

  • Наказ про відрядження.

  • Наказ про зміну режиму роботи.

  • Наказ про направлення на навчання.

  • Наказ про встановлення (зняття) надбавки.

  • Наказ про зміну прізвища.



Довідники населених пунктів.

  • Довідники населених пунктів.

  • Види відпусток.

  • Категорії військового звання.

  • Склад військ.

  • Військові групи обліку.

  • Групи військового звання.

  • Вид переведень на іншу роботу.

  • Класифікатор професій.

  • Напрямки спеціальностей.

  • Категорії персоналу.

  • Типи прийняття на роботу.

  • Спеціальності.



Звіт про наявність вільних робочих місць (Форма 3-ПН);

  • Звіт про наявність вільних робочих місць (Форма 3-ПН);

  • звіт про звільнення працівників (Форма 4-ПН );

  • звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів (Форма 10-ПІ);

  • звіт про чисельність працівників, їх якісний склад та професійне навчання ( Форма 6-ПВ);

  • звіт про надання відпустки ( Форма П-7);

  • звіт з використання робочого часу ( Форма П-12;П-13).



Штатний розклад.

  • Штатний розклад.

  • Довідка про наявність вільних робочих місць.

  • Договір про повну матеріальну відповідальність.

  • Договір про колективну матеріальну відповідальність.

  • Довідка з місця роботи.

  • Посвідчення.

  • Документ структури та штатної чисельності.





планування відпусток працівників підприємства;

  • планування відпусток працівників підприємства;

  • формування графіків відпусток по структурних підрозділах та по підприємству в цілому;

  • автоматизація розрахунків залишку відпускних днів, що належать працівнику згідно з чинним законодавством;

  • автоматичне формування звіту по відпустках за формою П-7 на дату запиту;

  • автоматичне формування наказу (розпорядження) за формою П-6;

  • автоматичне відображення інформації за наданими відпустками після проведення наказу ”про надання відпустки”;





ведення обліку відпрацьованого часу працівниками підприємства;

  • ведення обліку відпрацьованого часу працівниками підприємства;

  • автоматизація при формуванні табелю відпрацьованого часу по структурним підрозділам підприємства;

  • автоматизація формування звітності з використання робочого часу за формами П-12, П-13;

  • відображення інформації з обліку відпрацьованого часу по структурних підрозділах підприємства на певний період, встановлений за запитом користувача;

  • автоматичне внесення записів в табель на період непрацездатності на основі інформації внесеної до картки листків непрацездатності, а також на термін перебування працівника у відпустці та при зміні режиму роботи на основі створення відповідних наказів;

  • автоматизація заповнення полів табелю значеннями обраними користувачем і встановленими на визначений період;





ведення бази даних по навчальним центрам з якими співпрацює організація;

  • ведення бази даних по навчальним центрам з якими співпрацює організація;

  • довідкова інформація за учбовими центрами (типи курсів, що проводяться в даному учбовому центрі, вартість курсів і т.п.);

  • формування плану-графіку навчання працівників підприємства (структурного підрозділу);

  • ведення обліку проведених навчальних курсів;

  • ведення обліку навчальних курсів відвіданих слухачем;

  • реєстрація інформації оцінки викладачем слухача та слухачем прослуханого курсу;

  • внесення в базу даних плану-графіку проведення курсів учбових центрів;

  • формування звітності з навчання персоналу відповідно до запиту користувача.





В програмному забезпеченні UHRM реалізовано гнучку підсистему надання прав доступу користувачу через систему ролей. Розподіл ролей здійснюється для обмеження доступу користувачів до підсистем програми у відповідності з виконуваними користувачем функціями.

  • В програмному забезпеченні UHRM реалізовано гнучку підсистему надання прав доступу користувачу через систему ролей. Розподіл ролей здійснюється для обмеження доступу користувачів до підсистем програми у відповідності з виконуваними користувачем функціями.

  • Користувацьким інтерфейсом для надання прав доступу (ролей) користувачам ПЗ UHRM є ПЗ Uniteh+ User Manager (UUM). Перелік існуючих в ПЗ UHRM ролей та їх опис наведено у таблиці 1.








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка