Це «зв’язок між етапами процесу розвитку в природі, суспільстві, пізнанні, при якому на кожному наступному етапі зберігаються, відтворюються на новій основі елементи і характеристики попередніх етапів»



Дата конвертації28.06.2016
Розмір445 b.



це «зв’язок між етапами процесу розвитку в природі, суспільстві, пізнанні, при якому на кожному наступному етапі зберігаються, відтворюються на новій основі елементи і характеристики попередніх етапів»;

  • це «зв’язок між етапами процесу розвитку в природі, суспільстві, пізнанні, при якому на кожному наступному етапі зберігаються, відтворюються на новій основі елементи і характеристики попередніх етапів»;

  • полягає у встановленні необхідного зв’язку і правильного співвідношення між частинами навчального предмета на різних ступенях його вивчення;

  • характеризує вимоги, які пред’являються до знань і умінь учнів на кожному етапі навчання, форм, методів і прийомів, пояснення нового навчального матеріалу і до всієї наступної роботи з його засвоєння



послідовність і системність у розміщенні навчального матеріалу, зв’язок і узгодженість ступенів і етапів навчально-виховного процесу. Здійснюється при переході від одного уроку до наступного, від одного року навчання до наступного (С. Гончаренко);

  • послідовність і системність у розміщенні навчального матеріалу, зв’язок і узгодженість ступенів і етапів навчально-виховного процесу. Здійснюється при переході від одного уроку до наступного, від одного року навчання до наступного (С. Гончаренко);

  • «послідовність і системність у розташуванні навчального матеріалу, зв’язок і узгодженість ступенів і етапів навчально-виховної роботи... характеризується усвідомленням пройденого на новому, більш високому рівні, підкресленням набутих знань новими, розкриттям нових зв’язків, завдячуючи чому якість знань, умінь і навичок підвищується»



наступність полягає у збереженні зв’язку між побудовою навчальних предметів у початковій ланці освіти та тими життєвими знаннями, які набуті дитиною під час перебування у дошкільному закладі

  • наступність полягає у збереженні зв’язку між побудовою навчальних предметів у початковій ланці освіти та тими життєвими знаннями, які набуті дитиною під час перебування у дошкільному закладі



принцип наступності повинен охоплювати всі сфери навчання та виховання дітей, реалізовуючись через відповідні умови

  • принцип наступності повинен охоплювати всі сфери навчання та виховання дітей, реалізовуючись через відповідні умови



опора на опрацьований матеріал;

  • опора на опрацьований матеріал;

  • розвиток наявних компетентностей;

  • установлення різноманітних зв’язків;

  • повторення навчального матеріалу на більш високому рівні;

  • розкриття основних ідей курсу;

  • пропедевтика;

  • перспективність у вивченні навчального матеріалу при переході від одного ступеня навчання до подальшого



перехід учнів з початкового в середню ланку школи - одна з педагогічно найбільш складних проблем, а період адаптації в 5-му класі - один з найважчих періодів шкільного навчання. В останні роки в педагогічній і психологічній літературі багато говориться про складності цього періоду навчання, що він став сприйматися мало не як об'єктивна криза розвитку дітей 9-10 років, що породжує серйозні педагогічні проблеми

  • перехід учнів з початкового в середню ланку школи - одна з педагогічно найбільш складних проблем, а період адаптації в 5-му класі - один з найважчих періодів шкільного навчання. В останні роки в педагогічній і психологічній літературі багато говориться про складності цього періоду навчання, що він став сприйматися мало не як об'єктивна криза розвитку дітей 9-10 років, що породжує серйозні педагогічні проблеми



при переході на середню ступінь навчання у зв’язку з ускладненням навчального матеріалу інтерес учнів до вивчення іноземної мови знижується. Сьогодні в Україні лише 28% п’ятикласників зберігають таку ж високу успішність навчання, як по закінченню початкової школи

  • при переході на середню ступінь навчання у зв’язку з ускладненням навчального матеріалу інтерес учнів до вивчення іноземної мови знижується. Сьогодні в Україні лише 28% п’ятикласників зберігають таку ж високу успішність навчання, як по закінченню початкової школи



збільшення інтенсивності розумової діяльності;

  • збільшення інтенсивності розумової діяльності;

  • довільність концентрації уваги;

  • необхідність володінням здатності мислити абстрактно, узагальнювати, аналізувати;

  • відбуваються зміни у пізнавальній сфері;

  • уповільнюється темп їхньої діяльності; виконання певних видів робіт потребує більше часу тощо

  •  



різні підходи до підготовки вчителів початкової, середньої та старшої школи;

  • різні підходи до підготовки вчителів початкової, середньої та старшої школи;

  • низький рівень знань учителів про психологічні та фізіологічні особливості кожного вікового періоду;

  • неузгодженість у змісті навчальних курсів початкової і середньої школи;



недостатня наступність у шкільних підручниках;

  • недостатня наступність у шкільних підручниках;

  • невідповідність оцінок випускників початкової школи реальним результатам навчання;

  • непідготовленість до сприйняття ускладненого змісту навчальних курсів у 5-му класі;

  • нездатність учнів справитися із збільшеним обсягом домашнього завдання тощо



стан дітей в цей період характеризується низькою організованістю, іноді недисциплінованістю;

  • стан дітей в цей період характеризується низькою організованістю, іноді недисциплінованістю;

  • зниження інтересу до навчання;

  • зниження самооцінки;

  • високий рівень ситуативної тривожності



збільшення числа дітей, що зазнають значні труднощі при навчанні та адаптації до нових умов організації навчального процесу

  • збільшення числа дітей, що зазнають значні труднощі при навчанні та адаптації до нових умов організації навчального процесу



  • забезпечення якості освіти як умови сталого розвитку шкільного співтовариства;

  • посилити увагу до проблем адаптації школярів



учнів;

  • учнів;

  • педагогів;

  • батьків;

  • адміністрації школи;

  • фахівців психолого-педагогічної служби



 

  •  

  • зміною соціальної обстановки;

  •  

  • зміною ролі учня;

  • збільшенням навчального навантаження;

  •  

  • зміною режиму дня;

  •  

  • різницею систем і форм навчання;

  • нестиковкою програм початкової й основної школи;

  • відмінністю вимог з боку вчителів-предметників;

  •  

  • зміною стилю спілкування вчителів з дітьми



дуже розгублені;

  • дуже розгублені;

  • не можуть зрозуміти, як будувати стосунки з педагогами;

  • вперше стикаються з пред'явленням нових вимог з боку багатьох людей;

  • зустрічаються з потоком інформації з незрозумілими для нього словами, термінами



 

  •  

  • продовжувати вивчати психологічні можливості дітей молодшого підліткового віку;

  • розробити систему психологічного супроводу учнів у період адаптації;

  • продовжувати роботу з підвищення мотивації педагогів до оволодіння і пошуку засобів профілактики шкільної дезадаптації;

  • скоординувати вимоги, методи і прийоми навчання учнів у 4-х і 5-х класах;

  • розробити систему контролю успішності процесу адаптації учнів;

  • знизити падіння успішності при переході в основну школу.



вивчення матеріалів роботи з дітьми у початковій школі;

  • вивчення матеріалів роботи з дітьми у початковій школі;

  • вивчення особових справ учнів;

  • узгодження норм оцінок і вимог до учнів;

  •  

  • складання психолого-педагогічної характеристики класу;

  • складання програми супроводу учнів у адаптаційний період;

  •  

  • виявлення потреб педагогів потрібна допомога фахівців ППС



  • визначення індивідуальних цілей вчителів-предметників, які викладають у 5 класі у вирішенні проблеми наступності;

  • (співбесіди з учителями)

  • відвідування уроків у 5 класі з метою визначення рівня адаптації учнів;

  • організувати тиждень відкритих дверей. Лекція для батьків "Проблеми психологічної адаптації дітей при переході з початкової школи в середню ланку"



здійснити вхідний адміністративний контроль з метою перевірки якості засвоєння навчального матеріалу попереднього класу;

  • здійснити вхідний адміністративний контроль з метою перевірки якості засвоєння навчального матеріалу попереднього класу;

  • провести діагностику адаптаційних процесів в учнів 5 класу;

  • підготовка до педради: відвідування уроків, анкетування учнів і батьків, бесіди з вчителями, фахівцями ППС;

  • мала педрада "Особливості адаптації п'ятикласників" з вчителями початкової школи та вчителями-предметниками, які працюють в 5 класі, фахівцями ППС з метою підведення підсумків I чверті;



провести засідання-круглий стіл шкільних методичних обєднань на тему "Психолого-фізіологічні аспекти адаптації учнів при переході з початкової школи в середню ланку« з метою аналізу результатів діагностики адаптаційних процесів;

  • провести засідання-круглий стіл шкільних методичних обєднань на тему "Психолого-фізіологічні аспекти адаптації учнів при переході з початкової школи в середню ланку« з метою аналізу результатів діагностики адаптаційних процесів;

  • організувати взаємовідвідування уроків у 4 класі з метою ознайомлення зі стилем, темпом, формами роботи вчителів майбутніх випускників початкової школи;



здійснити знайомство учнів початкових класів з навчальним процесом у середній ланці;

  • здійснити знайомство учнів початкових класів з навчальним процесом у середній ланці;

  • провести діагностику готовності учнів початкових класів до переходу в середню ланку;

  • організувати знайомство класних керівників, вчителів-предметників середньої школи з учнями випускних класів початкової школи (відвідування уроків у 4-х класах вчителями середньої школи, участь викладачів середньої школи і майбутніх класних керівників у роботі батьківських зборів 4-х класів і т.д.)



провести семінар для класних керівників 5 класів «Психологічні можливості дітей молодшого підліткового віку»;

  • провести семінар для класних керівників 5 класів «Психологічні можливості дітей молодшого підліткового віку»;

  • провести семінар для класоводів 4 та 5 класів «Індивідуальні особливості учнів «групи ризику» та випускних класів початкової школи»;

  • провести засідання «Готовність учнів випускних початкових класів до переходу в середню ланку»;

  • підготовка та проведення випускного свята у 4-х класах.



провести підсумкові контрольні роботи в 4-тому класі з української, російської та англійської мов, математики та літературні читання з метою спільного аналізу робіт;

  • провести підсумкові контрольні роботи в 4-тому класі з української, російської та англійської мов, математики та літературні читання з метою спільного аналізу робіт;

  • складання пакету документів на учнів 4 класу;

  • спільне засідання МО вчителів початкової школи та основної школи за підсумками контрольних робіт;



послідовності, систематичності розташування матеріалу;

  • послідовності, систематичності розташування матеріалу;

  • в опорі на вивчене і на досягнутий учнями рівень розвитку;

  • в перспективності вивчення матеріалу;

  • в узгодженості ступенів і етапів навчально-виховної роботи;

  • в спільній роботі вчителя 4 класу та вчителів-предметників майбутніх пятикласників



Каталог: Files -> downloads
downloads -> Чому займенник має таку назву? Яка його роль у мовленні?
downloads -> Кривоколінського навчально-виховного комплексу
downloads -> Інтелектуальна готовність
downloads -> Українська мова
downloads -> Тема. Що таке Батьківщина
downloads -> Мета: висвітлити життєвий і творчий шлях Р. М. Рільке, розкрити образ України у світі філософських та естетичних пошуків митця; визначити провідні мотиви лірики поета; Мета
downloads -> Урок-презентація на тему:"Голодомор 1932-1933 років. 80 років з часу трагедії"


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка