Цей світ чудовий, Цей світ чудовий



Дата конвертації13.12.2016
Розмір445 b.


«Цей світ чудовий,

  • «Цей світ чудовий,

  • але не забути б мені

  • повернутися»

  • Брати Стругацькі


  • втрата інтересу до соціального життя

  • втрата інтересу до власного особистісного розвитку

  • виникнення інтелектуально-пізнавальної деформації

  • деградація молодого покоління

  • відхід від реальності

  • інфантилізм у професійному самовизначенні й життєвому становленні особистості людини





25% комп'ютернозалежних придбали залежність протягом першого півріччя після початку роботи за комп'ютером

  • 25% комп'ютернозалежних придбали залежність протягом першого півріччя після початку роботи за комп'ютером

  • 58% – протягом другого півріччя

  • 17% – через рік



Стадія легкого захоплення (ситуаційний, ніж систематичний характер)

  • Стадія легкого захоплення (ситуаційний, ніж систематичний характер)

  • Стадія захоплення (появ в ієрархії потреб нової потреби — грати в комп’ютерні ігри )

  • Стадія залежності (зміни в ценністно-суттєвій сфері)

  • Стадія прихильності (вгасанням ігрової активності людини, зсувом психологічної складової індивіда убік видужання )



  • Ця форма залежності менш згубна для психіки, ніж індивідуалізована форма. Людина не відривається від соціуму, не усамітнюється в собі.



  • Обов'язковою умовою успішного лікування комп'ютерної залежності є усвідомлення проблеми й бажання лікуватися з боку залежної людини.

  • Комп'ютерну залежність найчастіше усвідомлюють друзі, родичі, знайомі, але аж ніяк не сам підліток.



Психологічні симптоми

  • Психологічні симптоми

  • Відчуття ейфорії чи піднесеності під час роботи за комп’ютером;

  • Нездатність зупинити роботу за комп’ютером;

  • Все більша і більша кількість часу, що проводиться за комп’ютером;

  • Ігнорування друзів та сім’ї;

  • Відчуття порожнечі, депресії та роздратованості коли не за комп’ютером;

  • Перекладання повсякденних турбот на плечі родичів чи членів сім’ї;



Фізичні симптоми:

  • Фізичні симптоми:

  • Зап’ястний тунельний синдром – оніміння та зниження чутливості пальців через утиснення нерву, що з’єднує їх із зап’ястям;

  • Сухі очі;

  • Головні болі (схожі на мігрені);

  • Болі у спині;

  • Нерегулярне харчування – відсутність апетиту;

  • Недотримання гігієни;

  • Розлади сну (засипання, сновидіння, тривалість)



наявність власного (інтимного) миру, у який немає доступу нікому, крім нього самого;

  • наявність власного (інтимного) миру, у який немає доступу нікому, крім нього самого;

  • відсутність відповідальності;

  • реалістичність процесів і повне абстрагування від навколишнього світу;

  • можливість виправити будь-яку помилку, шляхом багаторазових спроб;

  • можливість самостійно приймати будь-які (у рамках гри) рішення.



На першій стадії - легкий розлад, через захоплення «новою грою» людина втрачає інтерес до всього іншого.

  • На першій стадії - легкий розлад, через захоплення «новою грою» людина втрачає інтерес до всього іншого.

  • Друга стадія - різке наростання проблем: загальмовується увага, знижується працездатність…

  • Третя стадія – соціальна дезадаптація: депресивний стан приводить до серйозних конфліктів у родині, школі…



Відсутність або недолік спілкування і теплих емоційних стосунків в сім'ї.

  • Відсутність або недолік спілкування і теплих емоційних стосунків в сім'ї.

  • Відсутність серйозних захоплень, інтересів, хобі, не пов'язаних з комп'ютером.

  • Невміння налагоджувати бажані контакти з оточенням, відсутність друзів.

  • Загальна невдачливість дитини.

  • Наявність важкої інвалідності, серйозного захворювання.





публікації;

  • публікації;

  • телефон довіри;

  • психологічна служба;

  • соціальна підтримка.



просвітницькі програми;

  • просвітницькі програми;

  • програми навчання батьків;

  • програми навчання педагогів, психологів, соціальних працівників;

  • програми навчання працівників комп'ютерних клубів;

  • навчальні програми для учнів шкіл, ліцеїв та коледжів.



клубна робота;

  • клубна робота;

  • додаткове навчання;

  • тимчасове працевлаштування.



формування взаємин, що сприяють повноцінному вихованню дитини;

  • формування взаємин, що сприяють повноцінному вихованню дитини;

  • спільні інтереси всіх членів родини, емоційна підтримка;

  • психологічний захист;



культура релігійних почуттів, усвідомлення вищої духовної й моральної сили.

  • культура релігійних почуттів, усвідомлення вищої духовної й моральної сили.



  • не позбавляти користувача доступу до комп'ютера, а нормалізувати його комп'ютерну діяльність



у якому дорослий зосереджується на позитивних сторонах і перевагах дитини з метою зміцнення її самооцінки;

  • у якому дорослий зосереджується на позитивних сторонах і перевагах дитини з метою зміцнення її самооцінки;

  • який допомагає дитині повірити в себе й свої здатності;

  • який допомагає дитині уникнути помилок;

  • який підтримує дитину при невдачах.



Спиратися на сильні сторони дитини.

  • Спиратися на сильні сторони дитини.

  • Уникати підкреслення недоліків, недоречностей дитини.

  • Показувати, що ви задоволені дитиною.

  • Уміти й хотіти демонструвати любов і повагу до дитини.

  • Уміти допомогти дитині розбити великі завдання на більш дрібні, такі, з якими вона може впоратися.

  • Проводити більше часу з дитиною.

  • Внести гумор у взаємини з дитиною.



  • Знати про всі спроби дитини впоратися із завданням.

  • Уміти взаємодіяти з дитиною.

  • Дозволити дитині самій вирішувати проблеми там, де це можливо.

  • Уникати дисциплінарних заохочень і покарань.

  • Приймати індивідуальність дитини.

  • Проявляти віру в дитину, емпатію до неї.

  • Демонструвати оптимізм.



окремих слів; висловлень;

  • окремих слів; висловлень;

  • доторкань;

  • спільних дій, фізичної співучасті;

  • вираз обличчя.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка