Чергування видів навчальної діяльності учнів; Чергування видів навчальної діяльності учнів



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.

























Чергування видів навчальної діяльності учнів;

  • Чергування видів навчальної діяльності учнів;

  • Щільність уроку – 60-80% середньо-швидкий темп уроку;

  • Оптимальний розподіл навчального матеріалу та доцільність навантаження учнів протягом уроку;

  • Профілактика втоми;

  • Застосування протягом уроку динамічних пауз, фізкультурних хвилинок;

  • Диференційовані домашні завдання;



Урахування вікових психолого-фізіологічних особливостей учнів;

  • Урахування вікових психолого-фізіологічних особливостей учнів;

  • Розвиток мотивації на досягнення успіху в навчанні;

  • Раціональне використання завдань, спрямованих на розвиток пам’яті , уваги, уяви, мислення, мови;

  • Оцінювання навчальної діяльності дітей шляхом порівняння навчальних досягнень учня не з іншими, а з самим собою;





Зв`язок теми, мети, змісту уроку з життям і здоров`ям людини, наявність акцентів на здоров`язбереження;





Забезпечення відповідності навчальної аудиторії санітарно-гігієнічним нормам;

  • Забезпечення відповідності навчальної аудиторії санітарно-гігієнічним нормам;

  • Створення на уроках доброзичливої, комфортної психологічної атмосфери, взаєморозуміння між школярами і вчителями;

  • Забезпечення навчальних програм валеологічним змістом;

  • Забезпечення умов рухової активності учнів – ігри, фізкультхвилинки;



Робота з літературою про зміцнення здоров’я, розвиток інформаційних умінь учнів;




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка