Черкаський професійний автодорожній ліцей



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.



Скрипник Валентина Семенівна, викладач спецдисциплін ДНЗ “Черкаський професійний автодорожній ліцей”, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «викладач-методист»; В центрі уваги завжди ставлю такі проблеми, як формування життєвих компетенцій, розвиток творчих здібностей учнів, створення умов для розвитку вміння самостійно здобувати знання. В своїй роботі поєдную індивідуальні, групові, фронтальні види робіт, що сприяє вихованню в учнів інтересу до вивчення предметів, здобуття фахових знань.

  • Скрипник Валентина Семенівна, викладач спецдисциплін ДНЗ “Черкаський професійний автодорожній ліцей”, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «викладач-методист»; В центрі уваги завжди ставлю такі проблеми, як формування життєвих компетенцій, розвиток творчих здібностей учнів, створення умов для розвитку вміння самостійно здобувати знання. В своїй роботі поєдную індивідуальні, групові, фронтальні види робіт, що сприяє вихованню в учнів інтересу до вивчення предметів, здобуття фахових знань.



  • Поставити справу так, щоб усе, що підлягало вивченню, вивчалось:



Реалізація прогресивних методів навчання, які можуть забезпечити високий рівень засвоєння учнями вивченого матеріалу; зробити так, щоб навчання для учнів не було тягарем, а диктувалось їх бажанням здобувати знання.

  • Реалізація прогресивних методів навчання, які можуть забезпечити високий рівень засвоєння учнями вивченого матеріалу; зробити так, щоб навчання для учнів не було тягарем, а диктувалось їх бажанням здобувати знання.



вимагай від учнів тільки те, що знаєш і робиш сама;

  • вимагай від учнів тільки те, що знаєш і робиш сама;

  • пам’ятай, що не помиляється тільки той, хто нічого не робить;

  • стимулюй учнів до творчої діяльності;

  • не забувай, що учень має право на власну думку;

  • будь об’єктивною завжди;

  • постійно вдосконалюйся;

  • люби і поважай людей.



Створення інноваційних проектів:

  • Створення інноваційних проектів:

  • Комп'ютеризація роботи керівних кадрів ПТНЗ.

  • Впровадження моніторингових досліджень.

  • Впровадження соціального партнерства у навчальний процес.

  • Інновації у використанні інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі.

  • Організація роботи щколи «Менеджмент управлінської діяльності»

  • Підготовка методичних посібників.

  • Апробація програмно-педагогічних засобів навчання.

  • Розробка навчальних планів та програм.

  • Участь у семінарах, виставках.





Науково-методичний веб-журнал «Інноваційний досвід у професійно-технічній освіті»

  • Науково-методичний веб-журнал «Інноваційний досвід у професійно-технічній освіті»

  • Журнал «Педагогічний вісник»

  • Методичний портал

  • Черкаський ОНМЦ ПТО

  • Постійно діюча виставка «Педагогічні знахідки»











Використання презентацій на уроках робить навчання доступним та цікавим, пробуджує в учнів інтерес до вивчення нового матеріалу.

  • Використання презентацій на уроках робить навчання доступним та цікавим, пробуджує в учнів інтерес до вивчення нового матеріалу.

  • Використання ППЗ дозволяє автоматизувати проведення уроку, якісно підготуватися та провести урок, дає можливість використання комплексу форм, методів та засобів навчання.

  • Підвищення фахового рівня дозволяє впроваджувати інтерактивні технології у навчальний процес.





http://www.dnop.kiev.ua   Офіційний сайт Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду (Держгірпромнагляду).

  • http://www.dnop.kiev.ua   Офіційний сайт Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду (Держгірпромнагляду).

  • http://www.mns.gov.ua   Офіційний сайт Міністерства надзвичайних ситуацій України.

  • http://www.social.org.ua   Офіційний сайт Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України.

  • http://base.safework.ru/iloenc   Энциклопедия по охране и безопасности труда МОТ.

  • http://base.safework.ru/safework   Библиотека безопасного труда МОТ.

  • http://www.oxpaha.ru   ОХРАНА. Интернет-газета о безопасности.

  • http://www.tehdoc.ru   Интернет-проект «Техдок.ру» - ресурс, посвященный вопросам охраны труда и промышленной безопасности.

  • http://www.kodeks-luks.ru   Нормативные документы в области охраны труда:

  • http://www.gazeta.asot.ru   Электронная версия газеты «Безопасность Труда и Жизни».

  • http://www.asot.ru   Центральный сайт Ассоциации специалистов по охране труда (РФ).



http://solone01.ucoz.ru/File_Of_Dok/DerzhSanNormPrav.pdf Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСанПіН 5.5.2.008-01 – 66 с. (паперовий та електронний документ), веб-ресурси.

  • http://solone01.ucoz.ru/File_Of_Dok/DerzhSanNormPrav.pdf Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСанПіН 5.5.2.008-01 – 66 с. (паперовий та електронний документ), веб-ресурси.

  • http://otipb.at.ua/ Охорона праці та пожежна безпека в Україні

  • http://fireman.com.ua/ «Пожежна безпека» — науково-виробничий журнал

  • http://firehelp.org.ua/index.php Пожежна допомога on-line

  • http://bydivli.narod.ru/ Пошук по ресурсах з питань охорони праці та пожежної безпеки

  • Закон України «Про охорону праці» онлайн http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1085.154.19&nobreak=1 (сайт професійної юридичної системи Мега-Нау)

  • КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ онлайн http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1013.3.8&nobreak=1

  • Кодекс законів про працю України онлайн http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1011.23.55&nobreak=1

  • Журнали „Охорона праці", 1997-2012.

  • В.М. Москальова. Охорона праці. Інтерактивний комплекс навчально-методичного забезпечення. Рівне.НУВГП , 2009 http://studentbooks.com.ua/content/view/1327/76/1/0/

  • Жидецький, В.И. Основи охорони праці: підручник / В И Жидецький. — Львів :Афіша, 2002. — 320 с. (паперова й електронна версія), веб-ресурс http://buklib.net/index.php?option=com_jbook&catid=177





Кінцевою метою навчальної діяльності є реалізація прогресивних методів навчання, які можуть забезпечити високий рівень засвоєння учнями вивченого матеріалу; зробити так, щоб навчання для учнів не було тягарем, а диктувалось їх бажанням здобувати знання.

  • Кінцевою метою навчальної діяльності є реалізація прогресивних методів навчання, які можуть забезпечити високий рівень засвоєння учнями вивченого матеріалу; зробити так, щоб навчання для учнів не було тягарем, а диктувалось їх бажанням здобувати знання.










База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка