Чи можна відродити річку Нирку?



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.



Ми з класом мандрували нашим селом Білогородка. Нас зворушила розповідь старенької бабусі, яку ми зустріли: з- під Білої Гори, колись билось джерельце і протікала річка Нирка. Завмерло джерельце, не стало нічого, все заросло верболозом, купами сміття. Така картина залишила відбиток болю і суму у кожного з нас.

  • Ми з класом мандрували нашим селом Білогородка. Нас зворушила розповідь старенької бабусі, яку ми зустріли: з- під Білої Гори, колись билось джерельце і протікала річка Нирка. Завмерло джерельце, не стало нічого, все заросло верболозом, купами сміття. Така картина залишила відбиток болю і суму у кожного з нас.

  •  



Чи можна відродити річку Нирку?

  • Чи можна відродити річку Нирку?

  • Яке значення має вода у житті людини?

  • Які явища природи пов’язані з водою?

  • Що таке кругообіг води в природі?

  • Яку воду можна пити та як її очистити?

  • Чому воду потрібно берегти?



здійснити екологічну екскурсію до джерела річки Нирки та визначити рівень її забрудненості;

  • здійснити екологічну екскурсію до джерела річки Нирки та визначити рівень її забрудненості;

  • провести опитування селян щодо стану дворів,

  • в яких вони проживають;

  • віднайти вірші, прислів’я про воду, провести конкурс малюнків;

  • виготовити,розповсюдити буклети, бюлетень “Альманах подорожі” про бережливе ставлення до води та її значення;

  • організувати акцію-прибирання;

  • зайнятись пошуком в різних джерелах і Інтернеті інформації про воду і підготувати презентацію





Ми вирішили з’ясувати, чому вода така важлива у природі, дослідити стан довкілля нашого села Білогородка та як поводитись з природою.

  • Ми вирішили з’ясувати, чому вода така важлива у природі, дослідити стан довкілля нашого села Білогородка та як поводитись з природою.









З літературних джерел ми дізналися:

  • З літературних джерел ми дізналися:

  • Слово “екологія” виникло від грецького “oikos” – оселя, житло, що означає наука про житло. А під житлом розуміється середовище існування, його живі й неживі компоненти, взаємозв’язки між ними.











Провести дослід “Життя рослин у водному середовищі” та зробити висновки.

  • Провести дослід “Життя рослин у водному середовищі” та зробити висновки.

  • Для цього ми взяли 3 стакани з водою. В один стакан додали солі, у другий – олії, а третій залишили з чистою водою.

  • Ось, що у нас вийшло (відео) та результати досліду.



Основні стадії очищення води - це освітлення й знебарвлення, а потім знезаражування.

  • Основні стадії очищення води - це освітлення й знебарвлення, а потім знезаражування.

  • Очищення природної води за допомогою електролітів застосовують дуже широко, і не дивно, що цей процес увесь час удосконалюється.

  • Старшокласники розповіли нам, як очистити воду у домашніх умовах. Ми це спробували.  



Ще наша група пішла до річки і принесла зразок води.

  • Ще наша група пішла до річки і принесла зразок води.

  • На уроці хімії учні зробили її хімічний аналіз.

  • Результати вразили усіх!!!

  • А знаєте чому?



Вміст небезпечних речовин далеко перевищує норму;

  • Вміст небезпечних речовин далеко перевищує норму;

  • “Нирка” просить нашої допомоги;

  • Вода річки більше не спроможна очищатись природним способом;

  • Ми зрозуміли ”Все в наших руках”



Для використання людиною придатна не будь-яка вода. Наприклад, морську воду не використовують для зрошення полів, бо в ній багато розчинених солей. Брудну прісну воду не можна вживати в їжу - у ній дуже багато хвороботворних мікробів. З тієї ж причини не можна давати брудну воду свійським тваринам. У забруднених водоймах гине велика кількість водяних тварин і рослин.

  • Для використання людиною придатна не будь-яка вода. Наприклад, морську воду не використовують для зрошення полів, бо в ній багато розчинених солей. Брудну прісну воду не можна вживати в їжу - у ній дуже багато хвороботворних мікробів. З тієї ж причини не можна давати брудну воду свійським тваринам. У забруднених водоймах гине велика кількість водяних тварин і рослин.



Вода у природі "працює" безперервно удень і вночі, взимку й улітку, переносячи різні речовини (пісок, глину, вапняк, каміння, солі та ін.) з однієї ділянки Земної поверхні на іншу. Внаслідок цього утворюються яри, ущелини,печери.

  • Вода у природі "працює" безперервно удень і вночі, взимку й улітку, переносячи різні речовини (пісок, глину, вапняк, каміння, солі та ін.) з однієї ділянки Земної поверхні на іншу. Внаслідок цього утворюються яри, ущелини,печери.

  • Яр виникає під впливом дощової води й весняних снігових вод. Водою вимивається ґрунт на деяких ділянках посівних площ. З кожним роком зруйнована ділянка збільшується й через 10-15 років утворюється великий яр. Утворення ярів має негативний вплив на величину посівних площ, а також на обробіток ґрунту та збирання врожаю машинами.



Якщо раптом виявиться, що рослини зникають, то це - попередження, що з екосистемою негаразди. Тому дбайливе ставлення до природи – охорона самих себе.

  • Якщо раптом виявиться, що рослини зникають, то це - попередження, що з екосистемою негаразди. Тому дбайливе ставлення до природи – охорона самих себе.

  • Потрібно захищати її тому, що, якщо не буде природи, не існуватимемо й ми.



В процесі дослідження, група режисерів створила відеостудію “Джерело” і запросила всіх на перегляд слайд-шоу та відеосюжетів про дбайливе ставлення до водної екосистеми.

  • В процесі дослідження, група режисерів створила відеостудію “Джерело” і запросила всіх на перегляд слайд-шоу та відеосюжетів про дбайливе ставлення до водної екосистеми.



Добираючи матеріали до своїх сюжетів, ми провели опитування та з’ясували наскільки обізнане населення Білогородки із станом забруднення річки Нирки та водойм нашого села.

  • Добираючи матеріали до своїх сюжетів, ми провели опитування та з’ясували наскільки обізнане населення Білогородки із станом забруднення річки Нирки та водойм нашого села.







Виготовили та розповсюдили буклети з оголошеннями про акцію-прибирання;

  • Виготовили та розповсюдили буклети з оголошеннями про акцію-прибирання;

  • Залучивши однокласників та дорослих,прибрали береги Нирки та луг біля річки, посадили дерева;

  • Встановили таблички зі штрафними санкціями на місцях прибирання;

  • Через кілька днів провели опитування,чи покращився стан околиць нашого

  • села.





Природа відплатить нам любов’ю!

  • Природа відплатить нам любов’ю!





  • ПРОЕКТ-ЦЕ КРУТО!

  • З проектом можна ознайомитися на нашому блозі.



Давайте дружити з природою!

  • Давайте дружити з природою!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка