Цілі уроку: після його проведення учні повинні



Дата конвертації25.12.2016
Розмір445 b.



Цілі уроку: після його проведення учні повинні

  • Цілі уроку: після його проведення учні повинні

  • знати:

  • основні етапи життя героїв твору: Андрія Болконського, П’єра Безухова та Наташі Ростової;

  • зміст понять: герой, художня деталь.

  • уміти:

  • схарактеризувати образи героїв;

  • визначати результати їх духовної еволюції;

  • знаходити визначальні художні деталі у творі та пояснювати їхню роль;

  • розвивати дослідницькі та аналітичні навички, творчу уяву;

  • виділяти головні епізоди та переказувати їх із власним коментуванням.

  • прагнути:

  • розуміти і співпереживати з героями художнього твору, плекати у власних душах ідеали людяності та порядності;

  • самоутверджуватися, самовдосконалюватися, само реалізовуватися;

  • залишатися незалежними у поглядах, думках і переконаннях.





Подумайте над проблемним запитанням?



Інформація, яку маємо

  • Серед персонажів роману Толстого можна виділити такі групи:

  • образи світської знаті;

  • родина Болконських та П’єр Безухов;

  • родина Ростових;

  • образи полководців Кутузова і Наполеона.

  • Життєві пошуки героїв Андрія Болконського, П’єра Безухова та Наташі Ростової – це болісний пошук разом із Росією виходу з особистого та суспільного розладу до « миру»,до розумного і гармонійного життя людей.



Щоб уявити художнього героя ми розпочали з усного малювання…

  • Наше завдання:

  • Яким ви уявляєте художнього героя Андрія Болконського?

  • - Дайте коротку характеристику П’єру Безухову?

  • А якою постає Наташа Ростова у вашій уяві?











Асоціативні висновки.

  • - Тож настав момент істини… Чи можемо ми тепер дати відповідь на проблемне запитання до уроку: чи несе людина відповідальність за свої дії перед собою, предками і нащадками?

  • - Так, кожна людина має пам’ятати, що на її плечі покладена цілковита відповідальність за свої дії, вчинки і помисли. Високі моральні якості виховуються, насамперед, у сім’ї.

  • - На чільному місці має стояти родинне виховання, приклад батьків , високоморальні взірці поведінки героїв багатьох творів.



(Взаємоаналіз роботи на уроці).



- А домашнє завдання

  • я вам пропоную виконати таке: підготуватися до запитань за змістом твору; - виконати завдання і запитання с.214 і 219 за підручником О.В.Пронкевича «Зарубіжна література ХІХ століття»;детально опрацювати статтю цього ж підручника –с. 210 – 219.;

  • робота у групах : дати відповідь на запитання «Як ви гадаєте, хто відіграє головну роль в історії людства – геніальні особистості чи народи?»; скласти таблиці – характеристики до головних героїв роману – епопеї « Війна і мир»; доповнити ОСК духовної еволюції головних героїв твору.



Висновок:

  • «Життя людини – вічний пошук істини»




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка