Ціннісне ставлення до оточуючих людей; ціннісне ставлення до оточуючих людей



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.

















ціннісне ставлення до оточуючих людей;







Формування у учнів :

  • Формування у учнів :

  • потреби у спілкуванні з мистецтвом, як з основою естетичного виховання і художнього сприйняття дійсності.

  • пізнавального інтересу до мистецтва;

  • здатності до творчої діяльності у мистецькій сфері;

  • художньо-естетичних смаків, емоцій, почуттів і культури мислення та поведінки.







Я вважаю,що я - щасливий класний керівник,бо мої колишні учні – чуйні, справедливі, доброзичливі, прекрасні люди і професійні фахівці. Педагогіка співробітництва, яка застосована в моїй навчально-виховній діяльності,виявляється тим сприятливим середовищем, в якому здатна сформуватися особа громадянина, що володіє високим рівнем компетенцій, готового до успішного самовизначення в сучасному світі.

  • Я вважаю,що я - щасливий класний керівник,бо мої колишні учні – чуйні, справедливі, доброзичливі, прекрасні люди і професійні фахівці. Педагогіка співробітництва, яка застосована в моїй навчально-виховній діяльності,виявляється тим сприятливим середовищем, в якому здатна сформуватися особа громадянина, що володіє високим рівнем компетенцій, готового до успішного самовизначення в сучасному світі.

  • Ще я маю надію, що мої вихованці, почерпнувши життєвий досвід при спілкуванні зі мною, обов’язково перевершать мене, своїх батьків, та наблизяться до своїх заповітних мрій. І закінчити свій опис досвіду хочу словами Л.М.Толстого, який стверджував, що «Виховання дітей є лише самовдосконаленням вихователів».




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка