Ця лінія передбачає збагачення внутрішнього світу дитини позитивними емоціями, насичення її життя взаємними враженнями



Дата конвертації14.12.2016
Розмір445 b.





ця лінія передбачає збагачення внутрішнього світу дитини позитивними емоціями, насичення її життя взаємними враженнями;

  • ця лінія передбачає збагачення внутрішнього світу дитини позитивними емоціями, насичення її життя взаємними враженнями;

  • коригування форм прояву дитиною негативних емоцій;

  • створення позитивного психологічного клімату, забезпечення емоційного благополуччя дошкільника;

  • розширення та поглиблення його уявлень про людські переживання вправляння у різних способах прояву своїх почуттів;

  • навчання емоційної регуляції поведінки та діяльності;

  • засвоєння дитиною емоційних еталонів взаємин з різними людьми (рідними, знайомими, чужими);

  • спонукання бути приємною тим, хто оточує;

  • навчання адекватного реагування на успіх неуспіх у діяльності, розвиток поміркованого, оптимістичного ставлення до труднощів;

  • акцептування уваги дитини на її чеснотах, а не на вадах, формування впевненості у собі;

  • виховання самоповаги, вміння об’єктивно сприймати негативні оцінки та критичні зауваження на свою адресу.

  • Художньо – естетична лінія – спрямована на розвиток здатності передавати свої життєві враження засобами образотворчого, музичного, літературного, театрального мистецтв.





мати уявлення про особливості образотворчого мистецтва як візуального, відрізняти його від інших;

  • мати уявлення про особливості образотворчого мистецтва як візуального, відрізняти його від інших;

  • знати спільні та відмінні риси основних видів образотворчого мистецтв (живопис, графіку, скульптуру, архітектуру, декоративно-ужиткове);

  • визначати основні жанри образотворчого мистецтва (пейзаж, портрет, натюрморт, побутовий жанр);

  • орієнтуватися в основних засобах вираження настрою, вміти їх характеризувати (лінія, колір, композиція, ритм);

  • уміти виражати свої почуття кольором, композиційним рішенням послідовністю, формотворенням;

  • знати характерні особливості засобів художньої виразності різних видів образотворчої діяльності (малювання, ліплення, аплікацію, роботу з природним матеріалом);

  • володіти технічними прийомами та методами роботи, спираючись на знання особливостей матеріалу, техніки;

  • продовжувати ідеї експериментувати, досліджувати;

  • відчувати задоволення від процесу та результату творення;

  • застосовувати творчий досвід у повсякденному житті;

  • виявляти естетичне ставлення до життя;

  • ціннісно ставитися до продуктів образотворчої діяльності;

  • раціонально використовувати матеріали та інструменти;

  • деталізувати збереження, знаходити шляхи та засоби його вдосконалення, збагачення;

  • уміти поєднувати в художній діяльності елементи різних видів мистецтва;

  • мати художні пріоритети, жанрові уподобання.



розвивати у вихованців спостережливість, уміння порівнювати, відгукуватися на красу;

  • розвивати у вихованців спостережливість, уміння порівнювати, відгукуватися на красу;

  • ознайомлювати з творами образотворчого мистецтва;

  • розвивати художні здібності, формувати багатофігурні сюжетні композиції;

  • формувати особисту позицію при сприйнятті творів мистецтва та в процесі власної творчості вчити самостійно знаходити прийоми зображення при інтеграції видів образотворчого мистецтва;

  • організувати роботу групою для втілення складного задуму;

  • вчити створювати оригінальні саморобки з природних і штучних матеріалів;

  • заохочувати до дизайнерської діяльності пов’язаної з благоустроєм та оформленням інтер’єру





підтримувати у дітей бажання слухати музику, емоційно на неї відгукуватися, розповідати про неї;

  • підтримувати у дітей бажання слухати музику, емоційно на неї відгукуватися, розповідати про неї;

  • формувати досвід музичних вражень;

  • розвивати музичні здібності;

  • розвивати мислення і творчу уяву;

  • спонукати дітей самостійно визначати настрій, характер музичного твору, засоби музичної виразності;

  • вдосконалення вміння слухати музику, розрізняти її інтонації, мелодію, змістове наповнення;

  • вчити слухати та диференціювати тембри інструментів;

  • вправляти в умінні визначати жанрову належність музичного твору;

  • розвивати бажання та вміння втілювати у творчих рухах настрій, характер музичного образу; підтримувати бажання дітей передавати настрій музичного твору в малюнках театральному дійстві, літературній творчості.



обізнаність дитини з творами мистецтва;

  • обізнаність дитини з творами мистецтва;

  • здатність створювати музичний образ;

  • художньо – практична діяльність;

  • дитяча творчість;

  • співи;

  • слухання;

  • музичні рухи;

  • таночки;

  • музичні ігри;

  • дитячі святкові ранки.







формування літературних художніх вражень;

  • формування літературних художніх вражень;

  • розвиток виразного літературного мовлення;

  • навчання емоційно та виразно передавати зміст невеликих текстів, читати вірші, брати участь у драматизації літературних творів;

  • формування уявлень про структуру, типових персонажів, сюжетно-тематичні одиниці літературного твору;

  • розвиток творчої уяви, пов’язаної з літературним образом;

  • формування уявлень про змінність і багатогранність художнього образу;

  • формування індивідуальних літературних переваг;

  • виховання цінність ставлення до книги як духовного твору;

  • стимулювання намагань створити власні рукописні книжки.

  • «Все прекрасне, що існує в навколишньому світі і створене людиною для інших людей, повинно доторкнутися до серця дитини і облагородити його»,- стверджував В.Сухомлинський.

  • Перші кроки у безмежному, складному і загадковому світі дитина робить у дошкільному віці. Вона прагне створити у ньому свій світ дитинства, добра і краси. Дорослий допомагає їй знайти, відчути і зрозуміти красу поезії, музики, живопису, а через мистецтво глибше усвідомити все, що її оточує: природу, предмети, працю людини і її духовні надбання. Введення дитини у світ краси і гармонії є важливим завданням естетичного виховання.

  • Педагогічна взаємодія забезпечує самовиховання особистості як результат виховного впливу на дитину. Обов’язком вихователя є довіра до того, що дитина вміє, віра в її можливості, створення умов для цікавої діяльності, розвитку інтересів і здібностей, стимулювання вільного вибору, підтримка самостійної поведінки, прагнення зрозуміти те, що дитину по справжньому хвилює, чому вона так поводиться, чого прагне. У дошкільному віці дитина особливо потребує повноцінного спілкування з дорослими і однолітками, можливості самовияву, задоволення потреб, турботи про її щастя. Досягнуть успіху у вихованні ті батьки і педагоги, які гуманно, терпляче і вміло пов’язують вирішення завдань виховання дитини з її розвитком.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка