Дата народження: 08 березня 1964 р. Дата народження: 08 березня 1964 р



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.



Дата народження: 08 березня 1964 р.

  • Дата народження: 08 березня 1964 р.

  • Освіта: вища

  • Закінчила Криворізький державний педагогічний інститут за спеціальністю «Педагогіка та методика початкового навчання»

  • Професія: вчитель початкових класів

  • Місце роботи: Синельниківська міська гімназія

  • Стаж роботи: 28 років

  • Категорія: вища

  • Педагогічне звання: “старший вчитель”

  • Курси підвищення кваліфікації ДОІППО в 2011 році.

  • Керівник кафедри початкових класів гімназії .



“ Якщо хочеш виховати в дітях сміливість розуму, самостійність як особистісну рису, то створи такі умови, щоб спалахи їх думок утворювали царство думки, дай їм можливість відчути себе в ньому володарями. ”

  • “ Якщо хочеш виховати в дітях сміливість розуму, самостійність як особистісну рису, то створи такі умови, щоб спалахи їх думок утворювали царство думки, дай їм можливість відчути себе в ньому володарями. ”

  • Ш. Амонашвілі



Розвиток творчого мислення молодших школярів як складова частина процесу життєтворчості особистості

  • Розвиток творчого мислення молодших школярів як складова частина процесу життєтворчості особистості



Метою сучасної початкової школи є забезпечення подальшого становлення особистості дитини, цілеспрямоване виявлення і розвиток здібностей, формування вміння і бажання вчитися.

  • Метою сучасної початкової школи є забезпечення подальшого становлення особистості дитини, цілеспрямоване виявлення і розвиток здібностей, формування вміння і бажання вчитися.

  • У психології молодший шкільний вік виділяють як етап найбільш інтенсивного розвитку мислення, коли вперше виникає внутрішня інтелектуальна діяльність. Втрачене в цьому віці надолужити потім важко або й зовсім неможливо.

  • Видатний педагог В.О. Сухомлинський писав: „На учительській совісті найцінніше, що є в світі - людина."

  • Таким чином, саме вчитель початкових класів повинен вчити дитину так, щоб не згасло бажання вчитися, озброїти вмінням, необхідними в подальшому навчанні.



Розвиток природних позитивних нахилів, здібностей і обдарованості, творчого мислення, потреб й уміння самовдосконалення

  • Розвиток природних позитивних нахилів, здібностей і обдарованості, творчого мислення, потреб й уміння самовдосконалення

  • Створення умов для самовираження особистості учнів у різних видах діяльності, їх повноцінного морального, фізичного, психічного розвитку

  • Формування громадянської позиції, виховання духовних якостей як вищих людських цінностей















Застосування творчих вправ та завдань на уроках дає поштовх до розвитку учня, що передбачає поступове зростання його організаційної й розумової самостійності, стимулювання уяви, інтересу до книг, творів мистецтва, природи, тобто розвиток особистості в цілому.

  • Застосування творчих вправ та завдань на уроках дає поштовх до розвитку учня, що передбачає поступове зростання його організаційної й розумової самостійності, стимулювання уяви, інтересу до книг, творів мистецтва, природи, тобто розвиток особистості в цілому.



На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів.

  • На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів.





Метод проекту (урок “Я і Україна” (громадянська освіта) “Знаймо і шануймо символи свого краю”). Діти розвивають і збагачують власний досвід та уявлення про світ; вчаться висувати гіпотези, аналізувати, робити висновки.

  • Метод проекту (урок “Я і Україна” (громадянська освіта) “Знаймо і шануймо символи свого краю”). Діти розвивають і збагачують власний досвід та уявлення про світ; вчаться висувати гіпотези, аналізувати, робити висновки.



Урок-тренінг (урок з основ здоров‘я “Здоров’я і шкідливі звички”.Дізналися про факти, причини, наслідки, шляхи вирішення проблеми). Відбувається розвиток гнучкого мислення, формування комунікативних навичок.

  • Урок-тренінг (урок з основ здоров‘я “Здоров’я і шкідливі звички”.Дізналися про факти, причини, наслідки, шляхи вирішення проблеми). Відбувається розвиток гнучкого мислення, формування комунікативних навичок.



Метод “Дослідження” (урок “Я і Україна” (природознавство) “Південний берег Криму”)

  • Метод “Дослідження” (урок “Я і Україна” (природознавство) “Південний берег Криму”)

  • Основою цього методу є пошукова діяльність учнів. Об'єктами пізнання є не тільки проблеми і задачі, але й самі учні, їхній індивідуальний потенціал, креативність.



Метод “Асоціативний кущ” (урок української мови з теми “Роль прикметників у мовленні “)

  • Метод “Асоціативний кущ” (урок української мови з теми “Роль прикметників у мовленні “)

  • Метод “Інтерв’ю” ( урок математики “Доба, година, хвилина, секунда. Визначення часу за годинником”)Здійснюється мовленнєвий ,інтелектуальний розвиток школярів,збагачуються почуття,розвивається творча уява.



  • Брейн-ринг (підсумково-узагальнюючий урок з читання за темою “Усна народна творчість”)Такі уроки збуджують у маленькій дитині жагу пізнання, навчають творчо мислити, порівнювати, робити правильний вибір.





Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах. Але всім виступам передує велика підготовча робота, розвиток творчих здібностей учнів на уроках, під час виховних заходів. Учням класу дуже подобаються класні години, пов’язані з творчими завданнями, різноманітні турніри, вікторини, тренінги. Вони завжди із задоволенням беруть у них активну участь.

  • Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах. Але всім виступам передує велика підготовча робота, розвиток творчих здібностей учнів на уроках, під час виховних заходів. Учням класу дуже подобаються класні години, пов’язані з творчими завданнями, різноманітні турніри, вікторини, тренінги. Вони завжди із задоволенням беруть у них активну участь.

  • У 2011 році була директором пришкільного оздоровчого табору “Веселка”



Учні класу активні в суспільному житті класу та гімназії, систематично приймають участь у міських виступах художньої самодіяльності, агітбригадах, конкурсах.

  • Учні класу активні в суспільному житті класу та гімназії, систематично приймають участь у міських виступах художньої самодіяльності, агітбригадах, конкурсах.

  • Дуже полюбляють учні подорожі та екскурсії, після яких залишаються незабутні враження.



Участь у семінарах-практикумах, методичних об'єднаннях дає можливість не лише познайомитися з роботою своїх колег, підвищити свій досвід, а й поділитися власними доробками з іншими.

  • Участь у семінарах-практикумах, методичних об'єднаннях дає можливість не лише познайомитися з роботою своїх колег, підвищити свій досвід, а й поділитися власними доробками з іншими.

  • Мої матеріали друкуються в журналі “Початкове навчання та виховання”.



Завданням учителя, зацікавленого в результатах своєї праці, є постійний творчий пошук, системна робота, апробація нових, нетрадиційних форм і прийомів навчання і, водночас, вдосконалення та відшліфування давно відомих, традиційних.

  • Завданням учителя, зацікавленого в результатах своєї праці, є постійний творчий пошук, системна робота, апробація нових, нетрадиційних форм і прийомів навчання і, водночас, вдосконалення та відшліфування давно відомих, традиційних.

  • Результати такої роботи відображені в матеріалах, підготовлених до обласної виставки «Педагогічні здобутки освітян»

  • “Розвиток творчого мислення молодших шклярів”; “Творчі завдання для роботи з обдарованими учнями на уроках української мови”; “Творчий звіт про роботу пришкільного оздоровчого табору “Веселка””








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка