Дата народження 24 серпня 1973р. Дата народження 24 серпня 1973р



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.



Дата народження - 24 серпня 1973р.

  • Дата народження - 24 серпня 1973р.

  • Освіта – вища

  • Закінчила Вінницький державний педагогічний інститут в 1995 році

  • Спеціальність – вчитель історії та правознавства

  • Місце роботи – Народицька гімназія Житомирської області

  • Стаж роботи -20 років

  • Категорія –” спеціаліст Вищої категорії”,старший вчитель

  • Відмінник освіти України

  • Рік атестації – 2009 ,2014

  • Рік проходження курсів – 2013 з 09 січня по 08 травня



З 2005 р. - керівник районного методичного об”єднання вчителів історії та правознавства

  • З 2005 р. - керівник районного методичного об”єднання вчителів історії та правознавства

  • З 2006 р. - керівник динамічної групи суспільно – гуманітарного циклу вчителів історії, світової літератури та російської мови

  • З 2010р.- “Школа передового досвіду”

  • З 2011р.-керівник творчої групи вчителів історії району

  • З 2012р.- “Майстер – клас”

  • З 2013р.-керівник “Школи молодого вчителя”



Моє професійне кредо-постійний пошук, самовдосконалення ,адже , навчаючи інших, я навчаюсь сама.

  • Моє професійне кредо-постійний пошук, самовдосконалення ,адже , навчаючи інших, я навчаюсь сама.

  • Моє життєве кредо: ”Лише той Учитель, хто живе так, як навчає”

  • Г.Сковорода



  • Ідея досвіду:

  • забезпечення умов для формування життєво важливих компетенцій шляхом впровадження в практику інтерактивних технологій



-ВИРІШУВАТИ СКЛАДНІ ПРОБЛЕМИ НА ОСНОВІ АНАЛІЗУ;

  • -ВИРІШУВАТИ СКЛАДНІ ПРОБЛЕМИ НА ОСНОВІ АНАЛІЗУ;

  • КРИТИЧНО МИСЛИТИ;

  • - ПРИЙМАТИ ПРОДУМАНІ РІШЕННЯ;

  • - БРАТИ УЧАСТЬ У ДИСКУСІЯХ;

  • - БУТИ ТОЛЕРАНТНИМИ ЛЮДЬМИ



Емоції є тим джерелом , яке живить розум. І такі емоційні атаки я роблю вже на початку уроку , наприклад : « Ой , чого ти почорніло , зеленеє поле ?» - запитую я в п’ятикласників.

  • Емоції є тим джерелом , яке живить розум. І такі емоційні атаки я роблю вже на початку уроку , наприклад : « Ой , чого ти почорніло , зеленеє поле ?» - запитую я в п’ятикласників.

  • Почорніло я від крові за вольную волю,

  • Круг містечка Берестечка на чотири милі

  • Мене славні запорожці своїм трупом вкрили.

  • Учні думають , чому почорніло поле влітку? Починається урок



Вивчення теми починаю з мотивації Наприклад , урок з історії Стародавнього світу( 6 клас). Тема записана на дошці : «Культура Стародавнього Китаю» .Я пропоную учням : - згадати , чи вивчались аналогічні теми в курсі Стародавнього світу ; - обговорити в парах і записати ті питання , які , на їх погляд , обговорювалися на уроках з аналогічною тематикою ; - запропонувати класові свій план вивчення нового матеріалу .

  • Вивчення теми починаю з мотивації Наприклад , урок з історії Стародавнього світу( 6 клас). Тема записана на дошці : «Культура Стародавнього Китаю» .Я пропоную учням : - згадати , чи вивчались аналогічні теми в курсі Стародавнього світу ; - обговорити в парах і записати ті питання , які , на їх погляд , обговорювалися на уроках з аналогічною тематикою ; - запропонувати класові свій план вивчення нового матеріалу .



  • ПРАКТИКУЮ:

  • - одну проблему для всього класу:

  • Чи можна назвати Київську державу однією з високорозвинених держав середньовіччя?

  • 2-3 проблеми для всього класу:

  • Який вибір зробила Україна?

  • Чи освітила демократія Україну?

  • Чи утрималася демократія на небосхилі?





Учні об'єднуються в 6 груп:

  • Учні об'єднуються в 6 груп:

  • - “Білий капелюх “- ІНФОРМАЦІЯ

  • “Червоний капелюх”-ПОЧУТТЯ

  • “Чорний капелюх”-КРИТИКА

  • “ Жовтий капелюх”-ЛОГІЧНИЙ ПОЗИТИВ

  • “Зелений капелюх”-КРЕАТИВНІСТЬ

  • “Синій капелюх”-ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ



Клас об'єднується в три групи:

  • Клас об'єднується в три групи:

  • 1-а група – ставить питання

  • 2- а група – дає відповіді на запитання

  • 3 я група – аналізує відповіді



V «галочкою» позначається те, що вже відомо учнем;

  • V «галочкою» позначається те, що вже відомо учнем;

  • - знаком «мінус» позначається те, що суперечить їхньому поданню;

  • + знаком «плюс» позначається те, що є для них цікавим і несподіваним;

  • ? «знак питання» ставиться, якщо щось неясно, виникло бажання довідатися більше.









людьми творчими, вільними від стереотипів;

  • людьми творчими, вільними від стереотипів;

  • людьми, які прагнуть нового та не забувають свої коріння;

  • людьми щирими, які вміють любити, дружити, будувати відносини;

  • людьми, які мають стійку життєву позицію і вміють її відстоювати;

  • людьми, які стануть гідними представниками нашої Вітчизни і будуть плідно працювати для її процвітання




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка