Дати уявлення про добу Просвітництва,висвітлити основні концепції Просвітництва



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.





Мета уроку:

  • Мета уроку:

  • дати уявлення про добу Просвітництва,висвітлити основні концепції Просвітництва;

  • навчити учнів характеризувати дану добу як ідейний рух і літературну епоху,працювати із літературознавчими термінами;

  • розвивати навички дослідницької діяльності,вміння слухати;

  • - виховувати інтерес до літератури та культури Просвітництва.



Обладнання:

  • Обладнання:

  • портрети видатних діячів епохи Просвітництва,таблиці,пам'ятка для роботи “Мозгова атака ”.

  • Тип уроку:

  • - засвоєння нових знань і формування на їх основі вмінь та навичок.





І.Оголошення теми та мети уроку

  • І.Оголошення теми та мети уроку

  • ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Що необхідно дізнатись на уроці,виходячи з теми?

  • Які уміння і навички для цього знадобляться?

  • Для чого сучасній людині потрібно знати цей навчальний матеріал?



Робота з ПК. “Мозгова атака ”

  • Робота з ПК. “Мозгова атака ”

  • - Що вам відомо про епоху Просвітництва із курсу: всесвітня історія?

  • І етап – учні на протязі двох хвилин записують те,що їм відомо про епоху Просвітництва(у вигляді тез);

  • ІІ етап – робота в парах ( повідомляють сусіду ,що вдалося згадати);

  • ІІІ етап – доповнюють свої записи;

  • ІV етап – перевірка вчителем виконання роботи.



Ознайомлення учнів з питаннями

  • Ознайомлення учнів з питаннями

  • “ Базового листа контролю ”

  • Робота в парах(записати відповідь на своє запитання)



V. Робота з таблицею

  • V. Робота з таблицею





Особливості сприйняття дійсності і творчої манери представників Просвітницького реалізму



Завдання. Записати відповіді,користуючись таблицею

  • Яку епоху ми називаємо епохою Просвітництва?

  • Укажіть історичні рамки епохи?

  • Що просвітники вважали причиною людських нещасть?

  • Укажіть батьківщину Просвітництва.

  • Охарактеризуйте Просвітництво як ідейний рух і літературну епоху

  • Назвіть представників доби Просвітництва.



VI. Побудова “ піраміди “ Просвітництва.Рефлексія



VII. Робота з термінами



VIII. Домашнє завдання

  • Вивчити основні концепції Просвітництва

  • Випереджувальне завдання для одного учня: підготувати коротку розповідь про зміст повісті Вольтера “ Простак ”.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка