Давидчук Оксана Степанівна



Дата конвертації26.06.2016
Розмір445 b.


Давидчук Оксана Степанівна

  • Давидчук Оксана Степанівна

  • Вчитель історії

  • ЗОШ І-ІІ ст. с. Білопіль

  • Освіта вища

  • Закінчила ВДУ імені Лесі Українки у 2002р.

  • Стаж роботи 16 років

  • Категорія - І




Педагогічне кредо



Проблемне питання

  • Формування самоосвітніх компетентностей учнів на уроках історії





Активізація навчання значною мірою залежить від того, в якій обстановці проводиться урок, які засоби підбираються вчителем з метою забезпечення найбільш сприятливих умов для розкриття навчальних можливостей певного класу і кожного з учнів

  • Активізація навчання значною мірою залежить від того, в якій обстановці проводиться урок, які засоби підбираються вчителем з метою забезпечення найбільш сприятливих умов для розкриття навчальних можливостей певного класу і кожного з учнів





Форми уроків

  • урок-дослідження

  • інтегрований урок

  • урок-диспут

  • урок захисту рефератів

  • урок-конференція

  • урок-екскурсія

  • телеурок

  • урок-практикум

  • урок-презентація



Методичні прийоми

  • “Злови помилку”;

  • “Незакінчені речення”;

  • “Вірю – не вірю”;

  • “Тестування”;

  • “Історичні диктанти”;

  • “Світлофор”.



Методичні прийоми

  • “Шпаргалка”;

  • “Мозковий штурм”;

  • “Встановіть відповідність”;

  • “Навчаючи, вчусь”;

  • “Дитячі проекти”;

  • Практичні заняття.





Нетрадиційні уроки



Уроки у шкільному музеї



Уроки для батьків



Особистість Александра Македонського та його діяльність





Александр Македонський



Основні походи А. Македонського



Дослідник життя А. Македонського



Л е в е к П ‘єр . Світ еллінізму. — М., 1989.

  • Л е в е к П ‘єр . Світ еллінізму. — М., 1989.

  • В особі Олександра Македонського дивним чином поєднувалися такі якості, як обережність і ризик, розсудливість та інтуїція. Зазвичай цю виняткову натуру пояснюють впливом чинника подвійної спадковості: реальної (від батька Філіппа) і напівмістичної (від Олімпіади, його матері).

  • Мати володіла несамовитим характером, нестримною чуттєвістю, брала участь у магічних ритуалах. Вона вела свій рід від Ахілла.

  • У Олександра спостерігали ті самі некеровані вибухи гніву та пориви ентузіазму, що й у Філіппа II, який вів свій рід від Геракла. Занурившись у світ міфології, він уявив, що в його жилах тече кров героїв — його предків.

  • Оскільки Олександр вважав себе надлюдиною, він і поводився як надлюдина.

  • Він втрачає відчуття міри, а дух надмірності наче перекреслює уроки, що дав йому Аристотель, який вважав поміркованість правителя єдиною гарантією існування монархії. У глибині душі Олександра визрівало відчуття винятковості. Йому все дозволено, бо він за все відповідає. Його недоліки — ніщо порівняно з його перевагами: завзяттям і творчим поривом.

  • Із самого початку царювання Олександр сміливо й енергійно розправляється зі своїми супротивниками. Він ліквідує претендентів на престол і придушує заколот на Балканах. Греція непокоїться, але Олександр не залишає жодної надії, руйнуючи непокірні Фіви. А потім вирушає до Азії.



Яким намагалися показати Александра давні митці?



Дайте відповіді на питання

  • Де й коли народилася ця людина?

  • Де і в яких умовах жила, виховувалася?

  • Які особисті якості та риси вдачі їй притаманні? Наведіть приклади.

  • Які основні справи її життя?

  • За що людство пам’ятає цю людину?

  • Висловте особисте ставлення до цього історичного діяча.







День українського козацтва



День Соборності України



Участь у районних семінарах



Участь у районних семінарах






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка