Дейкстра: “Сьогодні ми навчаємо післязавтрашніх користувачів на позавчорашній техніці”



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.


Дейкстра:

  • “Сьогодні ми навчаємо післязавтрашніх користувачів на позавчорашній техніці”


Форми навчання

  • - це спеціально організований спосіб діяльності



Засоби навчання -

  • Інформаційні

  • Дидактичні:

  • Технічні:



Методи навчання



Методи навчання за джерелом знань:

  • Вербальні:

    • розповідь, лекція, бесіда, інструктаж, робота з навчальними посібниками, комп'ютерними програмами, Інтернетом тощо
  • Наочні:

  • Практичні:



Методи навчання за рівнем пізнавальної активності :

  • Пояснювально-ілюстративний

  • Репродуктивний

  • Проблемне викладання

  • Евристичний (частково-пошуковий)

  • Дослідницький

  • Інтерактивні

  • Ігрові



Методи навчання за логікою викладання:

  • Індуктивні (от окремого до загального)

  • Дедуктивні (від загального до окремого)



Методи контролю знань:

  • Усний контроль

    • індивідуальний, фронтальний
  • Письмовий контроль

    • контрольна робота, диктант, тестування тощо
  • Лабораторно-практичний контроль

  • комплексна практична робота, комп'ютерне тестування

  • Самоконтроль



Урок – основна форма організації навчальної роботи

  • Ознаки уроку:

    • Постійна група дітей
    • Строго визначений зміст навчання
    • Певний розклад занять
    • Провідна роль вчителя
    • Систематична перевірка знань
  • Цілі уроку:

    • Навчальна
    • Розвивальна
    • Виховна


Сучасна типологія уроків



Урок подання нових знань



Уроки формування, розвитку і закріплення навичок і вмінь



Уроки повторення, систематизації та узагальнення вивченого



Уроки перевірки та оцінювання навчальних досягнень



Комбіновані уроки



Інтегровані уроки (різновид – бінарний)



Нестандартні уроки

  • лекція

  • семінар

  • екскурсія

  • турнір

  • практикум

  • захист проектів

  • мозковий штурм

  • тощо



Загальна характеристика курсу

  • Провідний компонент – способи діяльності  відноситься до технологічного циклу навчальних предметів

  • Практична спрямованість курсу:

  • 70% навчальних занять - практичні



Види практичних занять

  • Демонстраційні практичні роботи

  • Тренувальні практичні роботи

  • Обов'язкові практичні роботи

  • (25 % від загальної кількості занять)

  • Практикум

  • Комплексні практичні роботи (залікові)




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка