Декада української мови та літератури зош №70 Актуальність



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.


Декада української мови та літератури ЗОШ № 70


Актуальність

  • Демократизація всіх сфер суспільного життя потребує розв'язання освітою надзвичайно складних проблем:

  • Створення й впровадження в освітню практику нової виховної парадигми, спрямованої на формування особистості, спроможної жити в умовах економічної і політичної свободи.



Виховання нової генерації професіоналів у всіх галузях народного господарства, виховання національної інтелектуальної еліти.

  • Виховання нової генерації професіоналів у всіх галузях народного господарства, виховання національної інтелектуальної еліти.

  • Модернізація національних систем освіти на засадах компетентнісного підходу.



Мета

  • Розвиток мотиваційної діяльності, ініціативи, творчості.

  • Розвиток компетенцій: особистісної, самоосвітньої, соціальної, полікультурної, комунікативної, інформаційної.

  • Стимулювання критичного мислення.

  • Формування естетичних смаків учнів.



Вимоги до вчителів:

  • Працювати в команді;

  • Приймати самостійні рішення;

  • Мобільно перебудовуватися;

  • Ставити і вирішувати нові професійні задачі;

  • Самостійно вивчати і впроваджувати професійні інновації.



Завдання – формування рівнів компетенцій за видами:

  • Ключові

  • Загальнопредметні

  • Предметні



  • Формування ключових компетенцій учнів:

  • особистісної “Хто я?”, “Що я хочу?”, “Що я можу?”,

  • самоосвітньої (здатність самостійно здобувати і застосовувати знання та вміння критично відбирати, аналізувати інформацію; вміти працювати з ПК, здатність застосовувати здобуті знання в життя),

  • полікультурної (відвідування театрів, музеїв)

  • комунікативної (розвиток діалогічного, монологічного мовлення)

  • інформаційної (уміння здобувати необхідну додаткову інформацію)

  • соціальної: “ Я – колективу, колектив мені.”



Ключові поняття

  • Компетенція

  • Компетентність

  • Комунікативна компетенція

  • Соціальна компетенція

  • Полікультурна компетенція



Реалізація проекту



Технологія підготовки і реалізації :

  • Етап І. Попередня робота вчителів української мови, розробка на методичній оперативці цілепокладання:

  • Етап II. Колективне планування справи (під керівництвом класного керівника та вчителя – предметника)

  • Етап III. Колективна підготовка справи.

  • Етап IV. Проведення справи: зміст і методика проведення справи залежать від її форми, мети і завдань.

  • Етап V. Колективний аналіз.

  • Етап VI. Найближча післядія.



Розподіл роботи

  • оформлення (плакати, лозунги, значки, музика тощо);

  • інформацію (оголошення, листівки);

  • обладнання (приміщення, меблі, декорації, хто ладнає і хто прибирає);

  • джерела матеріалів (книжки, відео-, аудіо-плівки, -диски);

  • учасники (скільки та які групи, хто їх організує);

  • проведення (етапи справи, їх зв'язок, справа кожної групи на різних етапах, заповнення пауз);

  • нагородження (грамоти, призи);

  • оцінювання (склад журі, критерії оцінювання);

  • літопис (фотографування, відеозапис, фотогазета, газета, матеріали для літопису);





1 - 2- й день День української писемності та мови

  • Девіз дня:

  • Мова – жива схованка людського духу, його багата скарбниця, в яку народ складає і своє давнє життя, і свої сподіванки, розум, досвід, почування. Панас Мирний

  • Ключові компетенції – інформаційна, комунікативна



3 – 4 – й день Інтелектуальний марафон

  • Марафон «Збери прислів’я» (1-4 кл., 5-7 кл.)

  • Інтелектуальні ігри (5-7 кл.)

  • Девіз дня:

  • Головне - навчити дітей мислити.

  • Б. Брехт



5 – й день Виставка малюнків (для учнів 1-4 кл.)

  • Девіз дня: Кожне слово неосяжне. М.Гоголь

  • Ключова компетенція – полікультурна



6 – й день День відкритих уроків

  • Девіз дня:

  • З книжних слів набираємося мудрості й стриманості. Нестор Літописець

  • Ключова компетенція – полікультурна, інформаційна, комунікативна



7 - 8 – й день Театральний

  • Лялькова вистава «Котигорошко» Театрально - розважальна

  • (для учнів 1 - 4 кл.), проведена програма «Українські

  • учнями школи – гуртківцями розваги», проведена учнями

  • клубу дітей з особливими школи – гуртківцями

  • потребами «Джерело» гуртка «Художнє читання»

  • (кер.Жигуліна М.М., директор (кер.Джосан Н.Г.,бібліотекар)

  • Шавульська Л.І.)

  • Девіз дня:

  • Театр – це така кафедра, з якої можна багато сказати світу добра.

  • М.Гоголь

  • Ключова компетенція – полікультурна



9 – й день Презентаційний

  • Захист самостійно створених презентацій з української мови (8 – 9 кл.)

  • Захист самостійно створених презентацій з української літератури (10 – 11 кл.)

  • Девіз дня:

  • Розум людини краще оцінювати за її питаннями, ніж за її відповідями. Ж.Левіс

  • Ключова компетенція – навчально – пізнавальна, інформаційна, комунікативна



10 – й день Батьківський (засідання у сімейному клубі “Свічадо”)

  • Девіз дня:

  • Шануй батька й неньку – буде тобі скрізь гладенько.

  • Без сім'ї нема щастя на землі.

  • Народна мудрість

  • Ключова компетенція – соціальна



ПЕРСПЕКТИВИ

  • Компетентнісний підхід – лише один із чинників, що сприяють модернізації змісту освіти, він лише доповнює низку освітніх інновацій, не применшуючи значення класичних підходів



Моніторинг результатів участі учнів у Декаді української мови та літератури



I рівень – пасивний (1 - 4 клас) – загальне знайомство з предметом (шефська робота старших класів)



II рівень – відносно активний (5 – 9 клас) – участь дітей носить творчий, пошуковий характер



III рівень – творчий (10 – 11 класи) – використовуються пошукові методи, творчі завдання




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка