Державна установа Науково-дослідний інститут соціально-трудових відносин Міністерства соціальної політики України



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.


Державна установа Науково-дослідний інститут соціально-трудових відносин Міністерства соціальної політики України


І ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ *

  • 1.1. Визначення терміну



1.2. Класифікація безперервної освіти

  • За змістом



1.3. Історичний екскурс

  • 1972 рік - ЮНЕСКО ввела поняття навчання впродовж життя як глобальну перспективу розвитку суспільств;

  • 1973 рік – ОЕСР опубліковано перший звіт з цього питання;

  • 1973-1995рр. – формування моделей безперервної освіти у багатьох країнах світу;

  • 1995 рік – Єврокомісія опублікувала документ “Викладання і навчання : На шляху до суспільства, що навчається”;

  • 1996 рік – ОЕСР прийнято рішення про те, що навчання протягом життя, починаючи з ХХІ сторіччя повинно бути доступне всім мешканцям країн-членів;

  • 2000 рік – Єврокомісія прийняла відповідний меморандум;

  • 2003 рік – Європейська стратегія зайнятості визначила принципи політики розвитку навчання протягом життя;

  • 2006 рік – Рада Європи затвердила навчання протягом усього життя як один із основних принципів європейської соціальної моделі;

  • 2006 рік – Європарламентом та Радою Європи прийнято ключову Рекомендацію (2006/962/ЄС від 18.12.2006р.) “Про основні компетенції для навчання протягом усього життя”.



2. ЦИФРОВА ІНФОРМАЦІЯ



2.2. Відсоток населення окремих країн Європи, що продовжує навчання у віці 25-64 роки





2.3. Безперервне навчання у ЄС





3. БЕЗПЕРЕРВНА ОСВІТА В УКРАЇНИ






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка