Державне замовлення у сфері телерадіомовлення в контексті реформування суспільного мовлення в Україні



Дата конвертації27.06.2016
Розмір445 b.


Державне замовлення у сфері телерадіомовлення в контексті реформування суспільного мовлення в Україні

  • Презентація до круглого столу


1. Фінансування державних телерадіоорганізацій та механізм державного замовлення: основні проблеми





3. Місія державного телерадіомовлення



4. Місія суспільного мовлення: зарубіжний досвід



5. Обсяги фінансування державного телерадіомовлення через механізм державного замовлення













11. Критерії бюджетного фінансування суспільного мовлення



12. Наслідки нечітких критеріїв (приклад 1)



13. Наслідки нечітких критеріїв (приклад 2)





15. Відповідність національної практики фінансування державного телерадіомовлення стандартам РЄ



16. Відповідність національної практики фінансування державного телерадіомовлення стандартам ЄС



17. Питання до обговорення

  • Доцільність існування механізму державного замовлення, напрями його удосконалення

  • Місія (у т.ч. зобов'язання з “висвітлення діяльності” органів влади), структура, організаційно-правова форма суспільного мовлення

  • Напрями підвищення фінансової спроможності (доцільність запровадження абонентської плати, ставки, суб'єкти сплати, механізм справляння, доцільність фінансування за рахунок реклами)

  • Механізм розподілу коштів – позабюджетний фонд, ДБУ, процедура погодження обсягів

  • Критерії оцінки ефективності використання коштів

  • Напрями забезпечення прозорості використання коштів

  • Етапи реформування




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка