Державний стандарт розроблений на основі Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України



Дата конвертації22.12.2016
Розмір445 b.







Державний стандарт розроблений на основі Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 р. № 462 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 33, ст. 1378), із спрямуванням освітніх галузей на розвиток сформованих і формування нових предметних (галузевих) компетентностей

  • Державний стандарт розроблений на основі Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 р. № 462 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 33, ст. 1378), із спрямуванням освітніх галузей на розвиток сформованих і формування нових предметних (галузевих) компетентностей





зведення норм і положень, що визначають державні вимоги до освіченості учнів і випускників шкіл на рівні початкової, базової і повної загальної середньої освіти та гарантії держави у її досягненні.

  • зведення норм і положень, що визначають державні вимоги до освіченості учнів і випускників шкіл на рівні початкової, базової і повної загальної середньої освіти та гарантії держави у її досягненні.

  • Додержання вимог Державного стандарту загальної середньої освіти є обов'язковим для загальноосвітніх навчальних закладів.

  • Ст.30 Закону України

  • “Про загальну середню освіту”











Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти 2011 року (далі - Державний стандарт) спрямований на виконання завдань загальноосвітніх навчальних закладів II і III ступеня (далі - загальноосвітні заклади) і визначає вимоги до освіченості учнів основної і старшої школи.

  • Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти 2011 року (далі - Державний стандарт) спрямований на виконання завдань загальноосвітніх навчальних закладів II і III ступеня (далі - загальноосвітні заклади) і визначає вимоги до освіченості учнів основної і старшої школи.









діяльнісний підхід

  • діяльнісний підхід

  • компетентнісний підхід

  • особистісно зорієнтований підхід





До ключових компетентностей належить уміння вчитися, спілкуватися державною, рідною та іноземними мовами, математична і базові компетентності в галузі природознавства і техніки, інформаційно-комунікаційна, соціальна, громадянська, загальнокультурна, підприємницька і здоров’язбережувальна компетентності

  • До ключових компетентностей належить уміння вчитися, спілкуватися державною, рідною та іноземними мовами, математична і базові компетентності в галузі природознавства і техніки, інформаційно-комунікаційна, соціальна, громадянська, загальнокультурна, підприємницька і здоров’язбережувальна компетентності





громадянська компетентність

  • громадянська компетентність

  • діяльнісний підхід

  • загальнокультурна компетентність

  • здоров’язбережувальна компетентність

  • Інформаційно-комунікаційна компетентність

  • Ключова компетентність

  • Ключова компетенція

  • Компетентнісний підхід

  • Компетентність

  • Компетенція

  • Комунікативна компетентність

  • Міжпредметна естетична компетентність

  • Міжпредметна компетентність

  • Навчальна програма



“Мови і літератури“

  • “Мови і літератури“

  • "Суспільствознавство"

  • "Мистецтво"

  • "Математика"

  • "Природознавство"

  • "Технології"

  • "Здоров’я і фізична культура"





Метою освітньої галузі “Мови і літератури”

  • Метою освітньої галузі “Мови і літератури”

  • є розвиток особистості учня, формування в нього мовленнєвої і читацької культури, комунікативної

  • та літературної компетентності, гуманістичного світогляду, національної свідомості, високої моралі, активної громадянської позиції, естетичних смаків і ціннісних орієнтацій



До мовного компонента належать

  • До мовного компонента належать

  • українська мова, мови національних меншин (мова навчання і мова вивчення),

  • іноземні мови

  • До літературного - українська література, світова література

  • і літератури національних меншин















Пам’ятаймо слова О.Гончара:

  • Пам’ятаймо слова О.Гончара:

  • “БУТИ У ВІЧНОМУ ПОШУКОВІ – ЦЕ ЗНАЧИТЬ ШУКАТИ

  • ЕНЕРГІЮ СЛОВА В ЕНЕРГІЇ ДУШІ”



функції сприяння навчанню учнів (створення умов для прояву самостійності, творчості, відповідальності учня в освітньому процесі та формування у нього мотивації безперервної освіти);

  • функції сприяння навчанню учнів (створення умов для прояву самостійності, творчості, відповідальності учня в освітньому процесі та формування у нього мотивації безперервної освіти);

  • функції проектування (проектування спільно з учнем індивідуального освітнього маршруту);

  • управлінської функції (координації діяльності суб’єктів освітнього процесу




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка