Дезадаптація учнів



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.













Дезадаптація учнів – порушення процесу пристосування до нових умов навчання, що характеризується зниженням успішності в навчанні, неадекватною поведінкою учнів, зниженням самооцінки, підвищеним рівнем тривожності.

  • Дезадаптація учнів – порушення процесу пристосування до нових умов навчання, що характеризується зниженням успішності в навчанні, неадекватною поведінкою учнів, зниженням самооцінки, підвищеним рівнем тривожності.

  • Прояви дезадаптації:



успішне засвоєння навчального матеріалу;

  • успішне засвоєння навчального матеріалу;

  • готовність до виконання вимог учителів без попереднього заохочення;

  • адекватне сприймання оцінок учителя;

  • активність, уважність, стриманість на уроках;

  • позитивне оцінювання власних дій і результатів докладених зусиль;

  • спілкування з однокласниками та учнями старших класів;

  • вміння робити правильний вибір…



Робота з визначення адаптації п’ятикласника до нових умов навчання

  • Робота з визначення адаптації п’ятикласника до нових умов навчання

  • в школі ІІ ступеня дуже важлива, бо діти вступають у новий період життя, протягом якого йде становлення особистості.



Адміністрації школи забезпечити:

  • Адміністрації школи забезпечити:



Вчителям - предметникам,

  • Вчителям - предметникам,

  • які читають у 5-х класах:



Вчителям - предметникам, які читають у 5-х класах:

  • Вчителям - предметникам, які читають у 5-х класах:



Вчителям - предметникам, які читають у 5-х класах:

  • Вчителям - предметникам, які читають у 5-х класах:



Вчителям - предметникам, які читають у 5-х класах:

  • Вчителям - предметникам, які читають у 5-х класах:



Вчителям початкових класів :

  • Вчителям початкових класів :



Класним керівникам:

  • Класним керівникам:



Практичному психологу та соціальному педагогу:

  • Практичному психологу та соціальному педагогу:



Потрібно знати дитину,

  • Потрібно знати дитину,

  • знати її силу і слабкості,

  • розуміти її думки, переживання, бережно доторкнутися до її серця…



Не забувай, що найважливіші зустрічі для кожної людини - це зустрічі з дітьми. Звертайте більше уваги на них - ми ніколи не можемо знати, кого ми зустрічаємо в дитині.

  • Не забувай, що найважливіші зустрічі для кожної людини - це зустрічі з дітьми. Звертайте більше уваги на них - ми ніколи не можемо знати, кого ми зустрічаємо в дитині.

  • Не картай себе, якщо не можеш зробити чогось для своєї дитини. Картай — якщо можеш, але не робиш. Пам'ятай: для дитини зроблено не достатньо, якщо не зроблено всього.

  • Дитина - це не тиран, що заволодіває усім твоїм життям, і не тільки плід плоті і крові. Це та дорогоцінна чаша, яку життя дало тобі на збереження і на розвиток творчого вогню. Це розкріпачена любов матері і батька, в яких буде рости не «наша», «своя» дитина, а душа, дана на збереження.

  • Умій любити чужу дитину. Ніколи не роби їй того, чого не хотів би, щоб робили твоїй.

  • Люби свою дитину всякою - не дуже талановитою, невезучою, дорослою. Спілкуючись з нею, радій тому, що дитина - це свято, яке поки що з тобою.



Якщо дитину постійно критикувати - вона вчиться ненавидіти.

  • Якщо дитину постійно критикувати - вона вчиться ненавидіти.

  • Якщо дитина живе у ворожнечі - вона вчиться агресивності.

  • Якщо дитину висміють - вона стане замкнутою.

  • Якщо дитина зростає у докорах - формується почуття провини.

  • Якщо дитину підбадьорюють - вона починає вірити в себе.

  • Якщо дитину хвалять - вона вчиться бути вдячною.

  • Якщо дитина зростає в чесності - вона вчиться бути справедливою.

  • Якщо дитина живе у безпеці - вона вчиться вірити людям.

  • Якщо дитину підтримують - вона вчиться цінувати себе.

  • Якщо дитина живе у розумінні і доброзичливості - вона вчиться знаходити любов у цьому світі



прагнення уникнути ізоляції, як в класі, так і в малому колективі;

  • прагнення уникнути ізоляції, як в класі, так і в малому колективі;

  • підвищений інтерес до питання «співвідношення сил» в класі;

  • вимагання шанобливого, серйозного та довірливого, «недитячого» ставлення до себе;

  • яскраво виражена емоційність.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка