Діагностична функція



Дата конвертації29.12.2016
Розмір445 b.



.

  • .





Діагностична функція: вивчення особливостей учнів, їх інтересів, нахилів, потреб,рівня вихованості, мотивів поведінки,щоденний виховний вплив на учнівський колектив загалом і на кожного учня зокрема

  • Діагностична функція: вивчення особливостей учнів, їх інтересів, нахилів, потреб,рівня вихованості, мотивів поведінки,щоденний виховний вплив на учнівський колектив загалом і на кожного учня зокрема



Педагогічні спостереження, педагогічний експеримент( учні вивчаються у спеціально створених педагогічних ситуаціях – організація допомоги у навчанні, виконанні трудових завдань, чергуванні взмаганні). Бесіди з учнями, вивчення домашніх учнівських творів,аналіз результатів діяльності учнів( контрольних робіт, тестів, творів,віршів, малюнків,зошитів, щоденників, саморобок).

  • Педагогічні спостереження, педагогічний експеримент( учні вивчаються у спеціально створених педагогічних ситуаціях – організація допомоги у навчанні, виконанні трудових завдань, чергуванні взмаганні). Бесіди з учнями, вивчення домашніх учнівських творів,аналіз результатів діяльності учнів( контрольних робіт, тестів, творів,віршів, малюнків,зошитів, щоденників, саморобок).









Залучення класного колективу до різних видів виховної діяльності (пізнавальної, суспільно корисної, ціннісно-орієнтаційної, художньо-творчої тощо).

  • Залучення класного колективу до різних видів виховної діяльності (пізнавальної, суспільно корисної, ціннісно-орієнтаційної, художньо-творчої тощо).



.

  • .



.

  • .



.

  • .



.

  • .



.

  • .



Підготовка і проведення запланованих виховних заходів, які є дієвим засобом в формуванні в учнів соціально цінних мотивів поведінки, здорових інтересів, духовних потреб,почуттів позитивних, моральних, правових, естетичних та ін.. якостей. Продумати, як залучити якомога більше Членів класного колективу до підготовки і проведення виховного заходу, знайти кожному конкретну справу.

  • Підготовка і проведення запланованих виховних заходів, які є дієвим засобом в формуванні в учнів соціально цінних мотивів поведінки, здорових інтересів, духовних потреб,почуттів позитивних, моральних, правових, естетичних та ін.. якостей. Продумати, як залучити якомога більше Членів класного колективу до підготовки і проведення виховного заходу, знайти кожному конкретну справу.



.

  • .



.

  • .



.

  • .



Спрямування зусиль усіх батьків,педагогів, представників громадськості на позитивні результати у вихованні учнів. забезпечення єдності шкільного і сімейного виховання ,подолання бездоглядності учнів.

  • Спрямування зусиль усіх батьків,педагогів, представників громадськості на позитивні результати у вихованні учнів. забезпечення єдності шкільного і сімейного виховання ,подолання бездоглядності учнів.



.

  • .





.

  • .



.

  • .



.

  • .



/

  • /



.

  • .



.

  • .



Бесіди з учителями, батьками, (обстеження домашніх умов, пізнавальні інтереси, уподобання учнів, виконання домашніх завдань, режим дня, ставлення до побутової праці, раціональне використання вільного часу, розумного дозвілля, відпочинку. Вивчити матеріальні і побутові умови сімї) –відвідування сімї учня, запрошення батьків до школи, педагогічні доручення, педагогічні консультації, робота з БК, педагогічний консиліум, педагогічні дебати, лекції, вечір запитань і відповідей( з показом творчої і художньої самодіяльності дітей, тематичні батьківські збори,

  • Бесіди з учителями, батьками, (обстеження домашніх умов, пізнавальні інтереси, уподобання учнів, виконання домашніх завдань, режим дня, ставлення до побутової праці, раціональне використання вільного часу, розумного дозвілля, відпочинку. Вивчити матеріальні і побутові умови сімї) –відвідування сімї учня, запрошення батьків до школи, педагогічні доручення, педагогічні консультації, робота з БК, педагогічний консиліум, педагогічні дебати, лекції, вечір запитань і відповідей( з показом творчої і художньої самодіяльності дітей, тематичні батьківські збори,



  • 1.Лекція Основи вікової фізіології, гігієни і санітарії 2. Семінар Психолого-педагогічні особливості виховання, навчання учнів (проблеми батьків, учителів та шляхи їх вирішення)

  • 3. Круглий стіл «Родина як соціальна та моральна цінність»

  • 4. Тренінг «Попередження жорстокості в родині» 5. Зустріч з юристом Правові механізми захисту дітей та родини. Зустріч з юристом. 6. Диспут Дитина і сучасні ЗМІ 7. Семінар Книга в родині. Що і як читають діти. Новинки літератури.



Своєчасне виявлення зрушень на краще в розвитку учнів, заохочення їх до наступних позитивних дій та вчинків

  • Своєчасне виявлення зрушень на краще в розвитку учнів, заохочення їх до наступних позитивних дій та вчинків



.

  • .





.

  • .



Колективна діяльність: навчальна діяльність, гурткова, громадсько корисна праця, відвідування музеїв, кімнати Бойової Слави. Участь в акціях по охороні природи, екскурсії, олімпіади, ігри і змагання, читацькі конференції, загальношкільні свята, , виконання колективних доручень. Створення позитивних традицій

  • Колективна діяльність: навчальна діяльність, гурткова, громадсько корисна праця, відвідування музеїв, кімнати Бойової Слави. Участь в акціях по охороні природи, екскурсії, олімпіади, ігри і змагання, читацькі конференції, загальношкільні свята, , виконання колективних доручень. Створення позитивних традицій



.

  • .





.

  • .



.

  • .



.

  • .





.

  • .





Виховання як колективу в цілому, так і кожної особистості учня зокрема, залучення кожного учня до різноманітних видів суспільно корисної діяльності, створення і розвиток системи виховних міжособистісних стосунків (розподіл доручень і обов'язків, розвиток активу: вибори, навчання його, створення відносин "взаємної відпові-дальності"), розвиток традицій, налагодження зв'язків з іншими колективами в школі і за її межами. Створення в класі атмосфери мажору й оптимізму, сприятливого психологічного мікроклімату.

  • Виховання як колективу в цілому, так і кожної особистості учня зокрема, залучення кожного учня до різноманітних видів суспільно корисної діяльності, створення і розвиток системи виховних міжособистісних стосунків (розподіл доручень і обов'язків, розвиток активу: вибори, навчання його, створення відносин "взаємної відпові-дальності"), розвиток традицій, налагодження зв'язків з іншими колективами в школі і за її межами. Створення в класі атмосфери мажору й оптимізму, сприятливого психологічного мікроклімату.



.

  • .



.

  • .





Вивчення особистості учня здійснюється класним керівником з використанням усієї палітри «шкільних методик». «. Сутність цього, як відзначав ще А.С.Макаренко, полягає не в тому, щоб "возитися з капризною дитиною", а в турботі педагога про те, щоб на основі індивідуальних особливостей дитини залучити її до активної життєдіяльності класного колективу».

  • Вивчення особистості учня здійснюється класним керівником з використанням усієї палітри «шкільних методик». «. Сутність цього, як відзначав ще А.С.Макаренко, полягає не в тому, щоб "возитися з капризною дитиною", а в турботі педагога про те, щоб на основі індивідуальних особливостей дитини залучити її до активної життєдіяльності класного колективу».




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка