Діагностичний етап



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.







Діагностичний етап 

  • Діагностичний етап 

  • Діагностичне обстеження дітей на міській ПМПК здійснюється за

  • наявності таких документів:

  • Копії свідоцтва про народження дитини.

  • 2.Результатів попереднього обстеження дитини психіатром, отоларингологом, офтальмологом, неврологом, логопедами (Картка стану здоров'я і розвитку дитини).

  • 3.Розгорнутої характеристики із загальноосвітнього чи дошкільного навчального закладу, у якому перебуває дитина.

  • 4. Результатів психологічного обстеження дитини.





Особливості розвитку пізнавальної (інтелектуальної) сфери:

  • Особливості розвитку пізнавальної (інтелектуальної) сфери:

  • Особливості уваги та характер працездатності (концентрація, стійкість, об'єм, розподіл уваги,рівень працездатності, показники самоконтролю, продуктивність, швидкість, точність (кількість помилок), надійність.

  • Пам’ять, мнестична діяльність (об'єм безпосереднього (короткочасного) запам'ятовування, особливості довгострокової пам'яті,опосередкованого запам'ятовування).



Особливості мислення

  • Особливості мислення

  • (здатність виділяти суттєві ознаки, класифікувати за родовими та функціональними ознаками,встановлювати логічні зв'язки та відносини між поняттями, узагальнення, просторовий аналіз та синтез, розумовий план дій, особливості структури інтелекту, розуміння прихованого змісту тексту, розуміння прислів'їв та метафор, особливості невербального мислення, навченість);

  • Сприйняття (просторові уявлення, розуміння і вживання прийменників і деяких понять);

  • Зорово-моторна координація, дрібна та загальна моторика.



2. Особливості розвитку емоційно-особистісної сфери:

  • 2. Особливості розвитку емоційно-особистісної сфери:

  • Нервово-психічний стан самої дитини, розуміння емоційного стану людей;

  • Схильність до ворожості, що проявляється через образливість і мстивість;

  • Рівень сформованості емоційної емпатії;

  • Рівень особистісної тривожності (ситуативна тривога), рівень шкільної тривожності;

  • Рівень ригідності;

  • Рівень та особливості самооцінки;

  • Схильність до агресивної поведінки;

  • Акцентуації характеру підлітків;

  • Переважаючий стиль поведінки (урівноважений, збудливий, загальмований).



3. Міжособистісні відносини (міжособистісні відносини (соціовалентность, статус дитини, статусна структура групи, рівень конфліктності групи).

  • 3. Міжособистісні відносини (міжособистісні відносини (соціовалентность, статус дитини, статусна структура групи, рівень конфліктності групи).

  • 4.Особливості розвитку мотиваційно – вольової сфери (навчальна мотивація, сформованість вольової активності).



розвиток та корекція пізнавальних процесів, формування їх довільності;

  • розвиток та корекція пізнавальних процесів, формування їх довільності;

  • корекція самооцінки як важливої рушійної сили формування особистості;

  • корекція емоційних порушень та патологічних рис характеру;

  • запобігання психічним перевантаженням;

  • профілактика шкільної дезадаптації;

  • розвиток емоційної лабільності;

  • корекція міжособистісних взаємин у дитячому колективі;

  • корекція взаємин «учитель — учень»;

  • розвиток комунікативних якостей, позитивної соціальної комунікації;

  • стимуляція особистісного зростання.



В ході корекційно-розвивальної роботи обов’язковим є:

  • В ході корекційно-розвивальної роботи обов’язковим є:

  • діагностика динаміки розвитку дитини під впливом відповідного корекційного навчання;

  • обговорення з педагогом та батьками труднощів, що виникають у процесі навчання, накреслення шляхів їх вирішення.



вирішення конфліктних ситуацій, які виникають між батьками і педагогами;

  • вирішення конфліктних ситуацій, які виникають між батьками і педагогами;

  • корекція ставлення всіх членів сім’ї до дитини з особливими потребами;

  • підвищення психолого-педагогічної культури батьків;

  • допомога у створенні громадських організацій сімей, які мають дітей із особливими потребами, активна участь у їхній діяльності;

  • сприяння в наданні матеріальної та побутової допомоги сім’ї, яка має дитину з особливими потребами.



П.І.Б. _________ Клас _________ Школа __________

  • П.І.Б. _________ Клас _________ Школа __________

  • Дата народження _____ Рік вступу до школи _____________

  • Домашня адреса ____________________________________

  • Освітня програма, форма навчання _____________________

  • Діагноз ____________________________________________

  • Висновок міської ПМПК _____________________________

  • Дата проведення засідання “___” _________ 20_____ рік

  • Основні скарги з боку батьків і педагогів, особливості

  • труднощів, що простежуються в роботі ___________________

  • __________________________________________________



Динаміка розвитку уваги

  • Динаміка розвитку уваги










База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка