Діагностичний, профілактичний



Дата конвертації29.05.2016
Розмір445 b.





  • діагностичний,

  • профілактичний,

  • корекційний.



в психолого-педагогической класифікації виділяються 2 групи порушень мовлення :

  • в психолого-педагогической класифікації виділяються 2 групи порушень мовлення :

  • перша група - порушення засобів спілкування, куди входить фонетико-фонематическое недорозвинення (ФФН) і загальне недорозвинення мови (ЗНМ);

  • друга група - порушення в застосуванні засобів спілкування, куди відноситься заїкування.



  • Обстеження дітей з нормальним інтелектом

  • У логопедичному висновку рекомендується вказати характер порушень мови на основі обох класифікацій.

  • 1. Психолого-педагогическая класифікація враховує, які компоненти мови порушені і в якому ступені. У даній класифікації вважаємо за можливе виділяти наступні групи порушень мови:

  • Фонетичне порушення мови (ФПМ) або порушення вимови окремих звуків (ПВОЗ). У легких випадках ФНР спостерігається спотворена вимова лише однієї групи звуків (наприклад, увулярное Р).

  • Фонетико-фонематическое недорозвинення (ФФН).



Лексико-граматичне недорозвинення мови (ЛГНР).

  • Лексико-граматичне недорозвинення мови (ЛГНР).

  • При лексико-граматичному недорозвиненні у дітей нормальна вимова, відносно сохранны фонемні процеси (найчастіше в результаті логопедичної дії), проте наголошується обмежений словарний запас, недорозвинення морфологічних і синтаксичних узагальнень.

  • - Загальне недорозвинення мовлення (ЗНМ I II, III, IV рівень мовного розвитку). Під загальним недорозвиненням мови у дітей з нормальним слухом і первинно збереженим інтелектом слід розуміти таку форму мовної аномалії, при якій порушено формування всіх компонентів мовної системи, що відносяться як до звукової, так і до смислової сторін мови.

  • За даними Р. Е. Левіної, умовно можна виділити три рівні загального недорозвинення мови, причому перші два характеризують глибокі ступені порушення мови, а на третьому, вищому рівні, у дітей залишаються лише окремі пропуски в розвитку звукової сторони мови, словарного запасу і граматичної будови.



Логопедична характеристика: поліморфне порушення звукопроизношения, грубе недорозвинення фонемного сприйняття, відсутність як складних, так і простих форм фонемного аналізу, обмежений словарний запас (до 10-15 слів). Фразова мова представлена однослівними і двухсловными пропозиціями, що складаються з аморфних слів-коріння. Форми словозміни і словотворення відсутні. Зв'язкова мови не сформована. Грубе порушення розуміння мови.

  • Логопедична характеристика: поліморфне порушення звукопроизношения, грубе недорозвинення фонемного сприйняття, відсутність як складних, так і простих форм фонемного аналізу, обмежений словарний запас (до 10-15 слів). Фразова мова представлена однослівними і двухсловными пропозиціями, що складаються з аморфних слів-коріння. Форми словозміни і словотворення відсутні. Зв'язкова мови не сформована. Грубе порушення розуміння мови.



  • Логопедична характеристика: поліморфне порушення звуковимови, недорозвинення фонемного сприйняття, фонемного аналізу і синтезу (як складних, так і простих форм); обмежений словниковий запас; виражені аграматизми, що виявляються в неправильному вживанні закінчень іменників в прийменникових і безприйменникових синтаксичних конструкціях, в порушенні узгодження прикметника і іменника, дієслова і іменника; несформованість словотворчих процесів (іменників, прикметників і дієслів); фрагментарні або називні, або прості непоширені речення, відсутність або грубе недорозвинення зв'язного мовлення (1-2 речення замість переказу).



Логопедична характеристика: поліморфне порушення звуковимови, недорозвинення фонемного сприйняття, фонемного аналізу і синтезу; аграматизми, словозміни, що виявляються в складних формах (у лексико – граматичних конструкціях при узгодженні прикметника і іменника середнього роду в називному відмінку, а також в непрямих відмінках); порушення словотворення: одиничні правильні форми словотворення); недостатнє сформоване зв'язне мовлення, в переказах спостерігаються пропуски і спотворення смислових ланок, порушення передачі послідовності подій.

  • Логопедична характеристика: поліморфне порушення звуковимови, недорозвинення фонемного сприйняття, фонемного аналізу і синтезу; аграматизми, словозміни, що виявляються в складних формах (у лексико – граматичних конструкціях при узгодженні прикметника і іменника середнього роду в називному відмінку, а також в непрямих відмінках); порушення словотворення: одиничні правильні форми словотворення); недостатнє сформоване зв'язне мовлення, в переказах спостерігаються пропуски і спотворення смислових ланок, порушення передачі послідовності подій.













В залежності від виду порушення мовлення у дитини рекомендуються: консультації, вчителям, вихователям, батькам, пропонуються логопедичні заняття без відриву від закладу у зручний для дитини і батьків час.

  • В залежності від виду порушення мовлення у дитини рекомендуються: консультації, вчителям, вихователям, батькам, пропонуються логопедичні заняття без відриву від закладу у зручний для дитини і батьків час.



Етап підготовчий

  • Етап підготовчий



Етап підготовчий

  • Етап підготовчий



Вчитель-логопед.

  • Вчитель-логопед.

  • Ставить звуки, відпрацьовує правильний уклад . Фіксує увагу дитини на його правильній вимові та артикуляції. Закріплює правильне мовне дихання. Закріплює та розвиває фонематичні процеси



Вчитель-логопед.

  • Вчитель-логопед.

  • .Автоматизує поставлені звуки, первинно диференціює їх на слух , послідовно вводить в самостійну звуковимову (склад, слово, словосполучення речення , чистомовки, скоромовки , завчене мовлення , оповідання , самостійне зв'язне мовлення) Розвиває та закріплює навички звукового аналізу та синтезу слів, фонематичного сприймання та уяви
















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка