Діагностичність цілей навчання



Дата конвертації02.01.2017
Розмір445 b.



Проблема розвитку існує с тих пір, як людство почало усвдомлено спрямовувати свої зусилля на підготовку дітей до виживання. Про це свідчать археологічні дані. З появою писемності подібні свідчення набули системного характеру. Одним із перших реалізував у процесі навчання ідею розвитку давньокитайський мислитель Конфуцій. У його школі навчання проводилося у формі спільних роздумів, дискусій.

  • Проблема розвитку існує с тих пір, як людство почало усвдомлено спрямовувати свої зусилля на підготовку дітей до виживання. Про це свідчать археологічні дані. З появою писемності подібні свідчення набули системного характеру. Одним із перших реалізував у процесі навчання ідею розвитку давньокитайський мислитель Конфуцій. У його школі навчання проводилося у формі спільних роздумів, дискусій.











Технологія навчання — це своєрідний алгоритм дій, правильне виконання яких у визначеній послідовності веде до наперед запланованого, передбачуваного результату

  • Технологія навчання — це своєрідний алгоритм дій, правильне виконання яких у визначеній послідовності веде до наперед запланованого, передбачуваного результату



діагностичність цілей навчання ;























Нестандартні уроки;

  • Нестандартні уроки;

  • Інтерактивні технології;

  • Групова навчальна діяльність;

  • Проектна технологія;

  • Комп’ютерно-інформаційні технології.







  • Це форма організації навчання в малих групах, об’єднаних загальною навчальною метою за опосередкованого керівництва вчителя та співпраці з учнями.












База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка