Ділова гра як форма методичної роботи



Дата конвертації25.12.2016
Розмір445 b.





  • Мета освітньої політики:

  • Створення умов для розвитку та творчої самореалізації кожного громадянина України





Визначення основних тенденцій розвитку сучасної підготовки учителів 1-х класів з урахуванням компетентнісної моделі навчання

  • Визначення основних тенденцій розвитку сучасної підготовки учителів 1-х класів з урахуванням компетентнісної моделі навчання



  — метод пошуку рішень в умовній проблемній ситуації





Визначення проблем. 1. Організація уроку

  • Міра залучення учнів до визначення теми і завдань уроку.

  • Усвідомлення учнями мети своєї діяльності на уроці.

  • Плануванні роботи на урок.

  • Вдалість мотивації навчальної діяльності.

  • Виникнення в учнів бажання здобувати нові знання, уміння.

  • Розподіл часу на основні етапи уроку.





Практична робота 1

  • Учні. Скласти пам'ятку для вчителя “Коли мені легко і цікаво вчитися”

  • Учителі. Скласти та розіграти фрагмент уроку залучення учнів до визначення теми і завдань уроку.

  • Батьки. Передбачити засоби навчання учнів планувати свою роботу у життєвих ситуаціях





2. Визначення проблем. Зміст уроку

  • Відповідність структури уроку його змісту і меті: послідовність, логічний зв’язок між основними етапами уроку, зміна видів діяльності протягом уроку та їх доцільність;

  • .Особистісна орієнтація освіти: врахування вікових та індивідуальних особливостей учнів

  • Наявність диференціації й інтеграції змісту навчання; створення ситуації вибору.

  • Вибір завдань з точки зору активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів.



Практична робота 2

  • Учні. Скласти малюнковий

  • (або схематичний) лист товаришу.

  • “Що мені подобається і не подобається в школі”, або “Як я буду вчитись у школі”

  • Учителі. Скласти зразки різнорівневих завдань.

  • Батьки. Підготувати інформацію для вчителя про індивідуальні особливості своєї дитини



  • Системність і глибина засвоєння знань.

  • Впровадження компетентнісного підходу (спрямованість на досягнення результату на рівні ключових, предметних та загальнопредметних компетентностей)

  • Учень має уявлення, знає, розуміє, застосовує, виявляє ставлення, оцінює).

  • Вміння учнями та вчителем оцінювати

  • висловлювати оцінні судження,

  • висловити своє ставлення до змісту матеріалу, до процесу і результату навчання.





Навчити самостійно учнів учитися – це навчити:




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка