Дирекція школи рекомендує посилити увагу до наступності у вивченні предметів саме початкової та середньої ланок



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.



Дирекція школи рекомендує посилити увагу до наступності у вивченні предметів саме початкової та середньої ланок. І це не випадково: дослідження виявили явище стійкого зниження успішності школярів в молодшому підлітковому віці. В свій час В.О.Сухомлинський, порівнюючи результати навчання за рік у початковій школі і в 5-7 класах, виявив семикратне збільшення незадовільних оцінок і п’ятикратне зменшення кількості відмінників.

  • Дирекція школи рекомендує посилити увагу до наступності у вивченні предметів саме початкової та середньої ланок. І це не випадково: дослідження виявили явище стійкого зниження успішності школярів в молодшому підлітковому віці. В свій час В.О.Сухомлинський, порівнюючи результати навчання за рік у початковій школі і в 5-7 класах, виявив семикратне збільшення незадовільних оцінок і п’ятикратне зменшення кількості відмінників.





Сьогодні в Україні лише 28% п’ятикласників зберігають таку ж високу успішність навчання, як по закінченню початкової школи. Тому проблема наступності між початковою та середньою ланками освіти залишається актуальною і потребує широкого обговорення в школі.

  • Сьогодні в Україні лише 28% п’ятикласників зберігають таку ж високу успішність навчання, як по закінченню початкової школи. Тому проблема наступності між початковою та середньою ланками освіти залишається актуальною і потребує широкого обговорення в школі.





Часто вчителі не мають наступності у вивченні програм початкової та середньої школи, не цікавлячись змістом підручника та вимогами програми наступного – п’ятого. У результаті учні не завжди готові до опанування предметів.

  • Часто вчителі не мають наступності у вивченні програм початкової та середньої школи, не цікавлячись змістом підручника та вимогами програми наступного – п’ятого. У результаті учні не завжди готові до опанування предметів.

  • Рекомендуємо на шкільних методичних об’єднаннях обговорити питання забезпечення наступності між початковою та середньою ланками освіти, використавши при цьому статтю В.О.Гусєвої «Проблеми наступності й безперервності освіти в початковій та середній школі: нотатки з досвіду» (журнал «Іноземні мови в сучасній школі», № 1, 2012), тощо.



























Виховання дітей – найдавніша людська справа, вона не на один день не молодша за людство; мабуть,тому здається нескладною справою:

  • Виховання дітей – найдавніша людська справа, вона не на один день не молодша за людство; мабуть,тому здається нескладною справою:

  • усі справляються, і ми справимося!

  • С.Соловейчик




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка