Тема: «ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ТА МОДЕЛІ ЙОГО ЗДІЙСНЕННЯ»
План
Актуальність теми даної курсової роботи:
першими кроками у побудові будь-якої системи є розробка її понятійно-категоріального апарату і принципів. Ступінь їх розробленості свідчить про зрілість системи в цілому. Таким чином, обґрунтування дистанційного навчання та його використання у професійній підготовці фахівців є важливим як для теорії, так і для практики цієї форми освіти.
Об’єкт:
інформаційні технології, телекомунікаційні проекти як навчальні засоби у професійно-технічних навчальних закладах.
Предмет:
використання дистанційної освіти в процесі підготовки фахівців.
Мета:
теоретично обґрунтувати і виявити переваги впровадження дистанційного навчання у професійній підготовці фахівців.
- для передачі знань учням ми будемо застосовувати сучасні комп’ютерні технології;
- застосування дистанційного навчання забезпечує викликає в учнів зацікавленість до навчання, спонукає до творчої праці і набуття нових знань.
Завдання дослідження:
1. Визначити роль дистанційного навчання в освіті України.
2. Визначити дидактичні умови застосування дистанційного навчання.
3. Дослідити ефективність застосування дистанційного навчання в процесі професійно-технічної освіти.
Методи дослідження:
Теоретичний аналіз і синтез застосування дистанційного навчання у процесі визначення об’єкта, мети, предмета, завдань дослідження, ефективних шляхів і засобів реалізації навчання дітей засобами ком’ютеризації навчального процесу, оцінки результатів і викладки теоретичних питань.
Висновки
Отже, дистанційне навчання (distance education), як інновація прийшло на український ринок навчальних послуг декілька років тому і до цього часу залишається без законодовчо-нормативного визначення. За цей час тривали активні дискусії стосовно стратегії, перспективності та можливості впровадження дистанційного навчання в освітню сферу України.
Дистанційна освіта досі не легалізована в Україні, як окрема форма навчання, а лише частково використовується в заочному навчанні (деколи відбувається тільки проста підмiна назви "Заочне навчання" на "Дистанційне навчання" без змiни технологiй та пiдходів до навчання) й як засіб для організації тренінгів бізнесменів чи працівників компаній.