Діти-сироти; діти-сироти



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.



діти-сироти;



Щоб визначити учнів, які належать до категорії соціально незахищених, насамперед потрібно провести обстеження умов життя й виховання дітей. Це роблять класні керівники. Після обстеження складаються списки таких учнів.

  • Щоб визначити учнів, які належать до категорії соціально незахищених, насамперед потрібно провести обстеження умов життя й виховання дітей. Це роблять класні керівники. Після обстеження складаються списки таких учнів.



заведення індивідуальних карток;

  • заведення індивідуальних карток;

  • спостереження за дитиною;

  • діагностика стану дитини;

  • діагностика особливостей її особистісного розвитку;

  • корекційно-відновлювальна та розвивальна робота;

  • бесіди;

  • консультування дитини;

  • консультування батьків чи осіб, які їх замінюють;

  • інформування батьків щодо особливостей вікового розвитку та виховання дитини.



1. Налаштувати дитину на спілкування, нейтралізувати негативні настановлення.

  • 1. Налаштувати дитину на спілкування, нейтралізувати негативні настановлення.

  • 2. Активізувати зацікавленість дитини до аналізу своїх проблем.

  • 3. Сформувати бажання дитини самостійно вирішувати власну проблемну ситуацію.

  • 4. При виникненні в розмові пауз переходити до обговорення самої проблеми.

  • 5. Запропонувати: «Спробуймо вирішити твою проблему разом».



не говорити надто багато і довго;

  • не говорити надто багато і довго;

  • своєчасно ставити запитання;

  • витримувати паузу;

  • уникати повчального тону;

  • уникати психологічного тиску;

  • аргументовано відстоювати власну точку зору;

  • приймати докази дитини.



“Первинна діагностика та виявлення дітей “групи ризику””, “Мотивація навчання ”, “Тип темпераменту ”, „Дослідження показників і форм агресії ”, “Визначення інтегральних форм комунікативної агресивності особистості ” , “Методика діагностики батьківського ставлення ”, “Особистісний опитувальник ” „16 -РF”, “Акцентуалізація особистості”, “ Вивчення індивідуальних особливостей тривожності”, “Експертна діагностика соціально- педагогічної занедбаності дітей”, “Тест шкільної тривожності”, “Спрощений варіант особистісного опитувальника Кеттелла”, “ДВОР” та ін.

  • “Первинна діагностика та виявлення дітей “групи ризику””, “Мотивація навчання ”, “Тип темпераменту ”, „Дослідження показників і форм агресії ”, “Визначення інтегральних форм комунікативної агресивності особистості ” , “Методика діагностики батьківського ставлення ”, “Особистісний опитувальник ” „16 -РF”, “Акцентуалізація особистості”, “ Вивчення індивідуальних особливостей тривожності”, “Експертна діагностика соціально- педагогічної занедбаності дітей”, “Тест шкільної тривожності”, “Спрощений варіант особистісного опитувальника Кеттелла”, “ДВОР” та ін.



Загальні правила поведінки в школі:

  • Загальні правила поведінки в школі:

  • під час перерви;

  • на уроках.

  • Кримінальна відповідальність неповнолітніх.

  • Права і обов'язки підлітків у контактах із органами правопорядку.

  • “Зроби свій вибір”.

  • “Майбутнє без СНІДу”.

  • “Про дружбу та товаришів”та ін.



ЗАНЯТТЯ 1. МОЯ ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка