Діяльність повинна бути їм під силу, діяльність повинна бути їм під силу



Дата конвертації02.01.2017
Розмір445 b.



діяльність повинна бути їм під силу,

  • діяльність повинна бути їм під силу,

  • вона не повинна бути виснажливою,

  • її обов'язково повинен супроводжувати успіх.

  • Д. Рескін



Основна ідея досвіду: організація акмеологічного простору на уроці хімії підвищує якість природничої освіти і сприяє всебічному розвитку особистості.

  • Основна ідея досвіду: організація акмеологічного простору на уроці хімії підвищує якість природничої освіти і сприяє всебічному розвитку особистості.



1) Проблема досягнення людиною свого "акме" у професійному і

  • 1) Проблема досягнення людиною свого "акме" у професійному і

  • особистісному розвитку : К. Абульханова-Славська, Б. Ананьєв,

  • Ш. Бюлер, А. Гусєва, Е. Климов, А. Маслоу, К. Роджерс

  • 2) Дослідження теорії акмеологічного підходу :А. Бодальов, А. Деркач,

  • Н. Кузьмина, В. Максимова, В. Зазикіна

  • 3) Проблема професійної підготовки вчителів в акмеологічному

  • аспекті: І. Зязюн, А. Реан, Н. Ничкало, Н. Мачинська, Н. Кошарна,

  • Д. Мотигуллін, О. Леонтьєва

  • Акмеологія шкільної освіти : Б.Г. Ананьєв, О.О. Бодальов, Г.С.

  • Данилова, А.О. Деркач, Н.В. Кузьміна, В.М. Максимова, О.В

  • Москаленко, О.О. Пожарський

  • 5) Поняття «освітній простір»: Н. Бастун, С. Бондирєва, О. Веряєв,

  • С. Гершунський, В. Гинецінський, Б. Ельконін, Б. Серіков,

  • В. Слободчиков, І. Фрумін





дослідження проблеми створення акмеологічного освітнього простору , а також виокремлення особливостей його формування на уроках хімії.

  • дослідження проблеми створення акмеологічного освітнього простору , а також виокремлення особливостей його формування на уроках хімії.



педагогічний

  • педагогічний

  • (система організації

  • акмеологічного

  • простору уроку)



.

          • .










принципова різноманітність способів роботи з матеріалом, що вивчається;

  • принципова різноманітність способів роботи з матеріалом, що вивчається;

  • «провокація» : завдання без правильної відповіді, завдання по типу «знайди помилку», діалогічна форма проведення уроку;

  • навчальний матеріал повинен забезпечити залучення суб’єктивного досвіду учня;

  • активне стимулювання учня до самостійної освітньої діяльності;

  • можливість вибору при виконанні завдань та розв’язуванні задач;

  • необхідно забезпечувати контроль і оцінювання не тільки результатів, а , головним чином , процесу учіння.





авторитет учителя,

  • авторитет учителя,

  • позитивні установки на діяльність і взаємодію,

  • участь всіх суб’єктів у керуванні освітнім процесом,

  • якісна результативність взаємодії суб’єктів.





  • готовність вчителя до творчої педагогічної діяльності;

  • мотивація вчителя до творчої педагогічної діяльності;

  • набуття нових знань, умінь, навичок, професійного досвіду та особистісних якостей;

  • практична професійно педагогічна діяльність вчителя, що одночасно виступає і як царина прояву творчих можливостей, і як виток подальшого розвитку та збагачення сукупної професійної культури, а відтак, і творчого потенціалу вчителя.









поєднанні стратегій, методів, прийомів в загальноприйнятій структурі уроку;

  • поєднанні стратегій, методів, прийомів в загальноприйнятій структурі уроку;

  • розробці системи уроків, що допомагають створити акмеологічний простір уроку хімії ;

  • розробка системи позакласної роботи, що підвищує рівень формування особистості , здатної до постійного самовдосконалення.



Результати практичного застосування досвіду свідчать, що він сприяє:

  • Результати практичного застосування досвіду свідчать, що він сприяє:

  • формуванню мотиваційного поля успішного навчання ;

  • підвищенню якості природничої освіти;

  • створення підґрунтя для майбутньої особистісно-соціально-професійної реалізації кожного учня.



усвідомлення особистістю цілей, завдань і можливостей свого розвитку й саморозвитку;

  • усвідомлення особистістю цілей, завдань і можливостей свого розвитку й саморозвитку;

  • створення настанови учнів на творчий саморозвиток особистості в процесі навчальної діяльності;

  • створення особливої ситуації розвитку – специфічної системи відносин педагога й учня, що характеризуються відвертістю і довірою;

  • організація поетапної системи умов, спрямованої на формування ціннісного відношення до освітньої діяльності;

  • розробка дидактичних засобів, матеріалів «акме-уроків» хімії для всебічного розвитку особистості учня .

  •  




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка