Джерела збагачення методики



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.



  • Джерела збагачення методики:

  • Практичний досвід, узагальнення передового педагогічного досвіду.

  • Розвиток мовознавства та літературознавства як основних базових наук.

  • Розвиток суміжних наук – психології, дидактики.

  • Новітні дослідження в галузі теорії навчання мови.

  • Методичний експеримент.

  • Створення нових програм, підручників,практичних систем навчання, нових типів уроків.









Урок – організаційний елемент

  • Урок – організаційний елемент

  • навчального процесу,об’єднаний

  • у смисловому, часовому та

  • організаційному аспектах.



  • 1.Урок застосування знань, умінь і навичок.

  • 2.Урок засвоєння нових знань.

  • 3.Урок осмислення знань і формування на їх основі певних умінь і навичок.

  • 4.Урок узагальнення і систематизації знань.

  • 5.Урок перевірки, оцінювання і корекції знань, навичок і вмінь.

  • 6.Комбінований урок.

  • 7.Урок розвитку зв’язного мовлення.

  • 8.Урок аналізу письмових робіт.

  • 9.Нестандартний або нетрадиційний урок.









Буквоскладальний синтетичний метод - механічне заучування

  • Буквоскладальний синтетичний метод - механічне заучування

  • назв окремих літер з наступним поєднанням їх у склади, а потім у слова.

  • Складовий синтетичний метод – механічне зазубрювання складів.

  • Звуковий метод поділяється на :

  • ЗВУКОВИЙ ЗВУКОВИЙ ЗВУКОВИЙ

  • АНАЛІТИЧНИЙ СИНТЕТИЧНИЙ АНАЛІТИКО-

  • СИНТЕТИЧНИЙ

  • Сприймання зором Ідемо від окремих звуків Використання різноманітних

  • цілого речення,яке і букв до злиття зі звуків прийомів звукового аналізу

  • ділили на окремі складів і утворення складів і синтезу слів

  • слова. із відомих букв.

  • Метод цілих слів – запам’ятовування шляхом зорового сприйняття форми значної кількості односкладових слів без поділу їх на звуки і букви.









Підготовчі вправи.

  • Підготовчі вправи.

  • Засвоєння основних елементів букв.

  • Письмо окремих літер.

  • Засвоєння правил поєднання літер у слово.

  • Відпрацьовування плавного , ритмічного письма.



Основне завдання:

  • Основне завдання:

  • систематизувати знання,уміння, навички читання і письма, здобуті в добукварний і букварний період;

  • забезпечити плавний перехід до навчання рідної мови у 2 класі за підручниками «Читанка»,«Рідна мова»;

  • розвиток мовлення школярів;

  • формування самостійності і читацької активності;

  • відпрацювання способів читання;

  • тісний зв'язок з уроками письма.



ПІСЛЯБУКВАРИК

  • ПІСЛЯБУКВАРИК

  • Відповідає всім особливостям післябукварного періоду.

  • Формує навички читання і літературний розвиток.

  • Забезпечує текстовим матеріалом.

  • Має систему вправ для письма і читання.

  • Містить фольклорні твори різних жанрів.

  • Відпрацьовує і закріплює конфігурацію великих літер, орфограм і пунктограм.

  • БУКВАР

  • Містить вхідні відомості про підручник.

  • Добукварна частина.

  • Букварна частина.

  • Художнє і технічне оформлення .



ОСОБЛИВОСТІ МАЛОКОМПЛЕКТНОЇ ШКОЛИ

  • ОСОБЛИВОСТІ МАЛОКОМПЛЕКТНОЇ ШКОЛИ

  • Найдоцільніше комплектування класів.

  • Особливості розкладу уроків.

  • Структура уроків та їх дидактико-методичне забеспечення.



Література:

  • Література:

  • Методика навчання української мови в початковій школі: навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів / За наук. ред. М.С. Вашуленка. – К. : Літера ЛТД, 2010.

  • http://smayli.ru/category/5.html




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка