Для молодого спеціаліста входження в нову діяльність супроводжується високою емоційною напругою, яка вимагає мобілізації усіх внутрішніх ресурсів



Дата конвертації05.01.2017
Розмір445 b.









  • Для молодого спеціаліста входження в нову діяльність супроводжується високою емоційною напругою, яка вимагає мобілізації усіх внутрішніх ресурсів.

  • Розуміючи це, я намагаюсь організувати свою допомогу Караташ Н.А. таким чином, щоб вона була спрямована на оптимізацію процесу професійного становлення молодого вчителя. Також намагаюсь сформувати мотивацію до професійного самовдосконалення, саморозвитку, самореалізації.



  • Зорієнтувати молодого спеціаліста на виконання таких завдань:

  • формування уміння застосовувати теоретичні знання, набуті у ВНЗ, у конкретній практиці;

  • засвоєння різноманітних методів навчання, вивчення перспективного педагогічного досвіду; використання сучасних засобів навчання;

  • набуття практичних навичок виховної роботи з дітьми.



Визначення утруднень молодого вчителя в організації та реалізації навчально-виховного процесу.

  • Визначення утруднень молодого вчителя в організації та реалізації навчально-виховного процесу.

  • Допомога під час вибору проблемної теми, визначення мети і завдань, очікуваних результатів та планування самоосвітньої діяльності.

  • Взаємовідвідування уроків наставника та молодого вчителя з їх подальшим детальним аналізом.

  • Консультування молодого педагога щодо організації навчально-виховного процесу, обговорення планування уроків у відповідності до типу та структури, можливості застосування на уроках різноманітних форм та методів.



Проблемна тема: “Формування комунікативної компетентності на уроках української мови та літератури”.

  • Проблемна тема: “Формування комунікативної компетентності на уроках української мови та літератури”.

  • Мета і завдання:

  • опрацювання методичної літератури з теми;

  • ознайомлення з досвідом вчителів-мовників щодо формування комунікативної особистості;

  • використання можливостей уроків української мови та літератури в процесі розвитку творчих та комунікативних здібностей з урахуванням їх інтелектуальних та творчих якостей.

  • Очікувані результати:

  • урізноманітнення методів та прийомів роботи, видів завдань, спрямованих на розвиток у учнів вміння будувати комунікативно доцільні висловлювання;

  • підвищення результатів навчальної діяльності учнів в процесі формування у них основних мовленнєвих вмінь та навичок;

  • формування творчих здібностей школярів, розвиток та самореалізація особистості.

  • З метою реалізації теми молодим вчителем було складено список методичної літератури, розпочато роботу з її вивчення та ознайомлення з досвідом вчителів з визначеної проблеми, складено план з початку впровадження набутих знань.









З метою надання методичної допомоги відвідала 4 уроки української мови вчителя Караташ Н.А., провела детальний аналіз уроків, надала рекомендації щодо усунення недоліків в її роботі.

  • З метою надання методичної допомоги відвідала 4 уроки української мови вчителя Караташ Н.А., провела детальний аналіз уроків, надала рекомендації щодо усунення недоліків в її роботі.

  • Надавала індивідуальну допомогу з питань удосконалення навчально-виховного процесу, організації самоосвітньої діяльності.

  • Взяла участь в організаціїї і проведенні декади педагогічної майстерності «Компетентність учителя як основа формування компетентної особистості».



В роботі молодого вчителя Караташ Н.А. спостерігаються позитивні зміни:

  • В роботі молодого вчителя Караташ Н.А. спостерігаються позитивні зміни:

  • більш ретельна підготовка до уроків;

  • урізноманітнення методів та прийомів організації навчальної діяльності школярів;

  • початок формування банку роздаткового дидактичного матеріалу з різних тем, наочності.

  • Але залишається багато недоліків:

  • відсутність індивідуального підходу до учнів, недотримання принципів особистісно орієнтованого навчання;

  • невміння правильно організувати роботу з підручником;

  • невміння зосереджувати увагу на головному, істотному;

  • нераціональне використання часу уроку;

  • утруднення під час вибору оптимальних методів і прийомів навчання.



Недоліки в роботі вчителя-наставника:

  • Недоліки в роботі вчителя-наставника:

  • відсутність системи в організації взаємовідвідування уроків (недостатня кількість відвіданих уроків);

  • слабкий зв’язок з молодим вчителем, недосконала робота щодо подолання недоліків в роботі молодого фахівця.

  • відсутність роботи з обговорення новинок педагогічної літератури, творчих здобутків інших вчителів.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка