Для того, щоб робота нашої групи була активною і ефективною дотримуватись таких



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



Для того, щоб робота нашої групи була активною і ефективною дотримуватись таких

  • Для того, щоб робота нашої групи була активною і ефективною дотримуватись таких

  • правил:

  • 1. Кожна думка має право на існування.

  • 2. Активність всіх членів групи.

  • 3. Дотримання регламенту.

  • 4. Критикувати висловлювання, а не людину.

  • 5. Доброзичливе відношення всіх учасників.



• айстра — сум;

  • • айстра — сум;

  • • волошка — простота, ніжність;

  • • вереск — самотність;

  • • гвоздика — мужність, стійкість, солідарність, повага;

  • • дзвоник польовий — вдячність;

  • • льон — символ дівочої вроди;

  • • конвалія — приховане кохання, таємничість;

  • • мак — краса, молодість, мудрість, добро¬зичливість;

  • • мальва — краса, холодність, педантичність;

  • • нарцис — гордість, самозакоханість;

  • • первоцвіт — розчарування в почуттях, кохання, що минає;

  • • півонія — довголіття, здоров'я;

  • • підсніжних — чистота, вірність;

  • • троянда — чуттєвість, кохання, здоров'я;

  • • ромашка — кохання, мир, ніжність;

  • • фіалка — сором'язливість, скромність, до¬вірливість, вірність у коханні;

  • • лілія — чистота, невинність, справедливість;

  • • іриси — багатогранність, інтерес до життя;

  • • орхідея — свобода, самостійність, упевне¬ність у собі;

  • • хризантема — розсудливість, справедливість, критичність;

  • • лотос — вразливість, чутливість, емоційність;

  • • гербера — бажання привернути до себе увагу, демонстративність, упевненість.



патріотичного виховання;

  • патріотичного виховання;

  • трудового виховання;

  • Морального виховання;

  • Художньо-естетичного виховання;

  • У ході пізнавальної, пошуково-дослідницької діяльності;



Верба над ставом , Святкове вбрання, Золоті стрічки,

  • Верба над ставом , Святкове вбрання, Золоті стрічки,

  • Дуб на дорозі, «Бабине літо»; «Дощик і грім»,

  • Тополі в степу над шляхом

  • Ластівки прощаються з рідним краєм

  • Прекрасна пісня жайворонка

  • Соловей і жук

  • Зайчик і горобчик

  • Вороненя і соловей

  • Яблуко в осінньому саду

  • Лисиця й миша

  • Хризантема й цибулина



Іменний обід, Бо я людина,Дуб під вікном,

  • Іменний обід, Бо я людина,Дуб під вікном,

  • Поздоровляємо, Без соловейка,

  • Найласкавіші руки

  • Сива волосина

  • Бабусині руки

  • А вона усміхається

  • Чому дід Максим так рано встає?

  • Святковий обід

  • Скажи людині «Здрастуйте»

  • Чому здивувася Петрик?



Найласкавіші руки,

  • Найласкавіші руки,

  • Який слід повинна залишити людина на землі?

  • Моя мама пахне хлібом

  • А серце тобі нічого не наказало?

  • Перестелемо постіль дідусеві

  • Прийшла мама

  • Народився братик

  • Образливе слово

  • Прийшли провідати хвору

  • Бо я людина

  • Борщ із скибкою свіжого хліба

  • Як Микита став працьовитим

  • Життя



Проводячи уроки мислення серед природи В.Сухомлинський на кожному занятті спонукав дивуватися помічати відчувати думати і творити.

  • Проводячи уроки мислення серед природи В.Сухомлинський на кожному занятті спонукав дивуватися помічати відчувати думати і творити.

  • технологія проведення уроків милування значно відрізняється від звичайного шкільного уроку або екскурсії і вимагає від учителя високої педагогічної культури

  • уроки милування бажано проводити не більше одного разу на місяць

  • не можна перетворювати милування в обов’язкову повинність а потрібно організовувати цей процес якомога тонше непомітно пов’язати наприклад із своєрідним станом природи наприклад листопад перший сніг ожеледиця відлига іній льодохід перші струмочки повінь , веселка тощо



головним стратегічним напрямом такого уроку має стати постійне звертання до емоційно-чуттєвої сфери дитини;

  • головним стратегічним напрямом такого уроку має стати постійне звертання до емоційно-чуттєвої сфери дитини;

  • процес милування його якість та інтенсивність значною мірою залежать від культури сенсорного сприймання;

  • налагоджуючи безпосередній контакт з природою потрібно забезпечити необхідний діапазон видів діяльності та достатній рівень рухливості дітей у природі пропонуючи їм різноманітні цікаві форми емоційно-естетичного пізнання довкілля ігри змагання конкурси трудові справи












База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка