Для золотого, доброго засіву я відберу зернятко до зерняти. Як прийдуть сходи – буду я щасливий, а в поосіння – буду я багатий! І не біда, що біль чи смуток серця Почується у вірші, а чи слові



Дата конвертації29.12.2016
Розмір445 b.



  • ознайомитися із життєвим і творчим шляхом В. Підпалого, розкрити велич життя, висоту ідеалів та естетику творчості геніального поета-шістдесятника;

  • усвідомити ідейно-художнє значення поезії «Тиха елегія», звертаючи увагу на щирість патріотичних почуттів ліричного героя вірша;

  • розвивати пам'ять, культуру зв'язного мовлення, навички виразного читання ліричних творів, уміння аналізувати їх, зіставляти їхні ідеї з реальним сучасним життям, своїми поглядами;

  • виховувати почуття поваги до творчості В. Підпалого, інтерес до вивчення його віршів.



Епоха шістдесятництва – оригінальне явище в літературному процесі України. Воно виникло як спонтанний рух творчої молоді за перебудову суспільства на засадах справедливості у «хрущовську відлигу» й породило цілу плеяду талановитих українських письменників, які стали гордістю нашої літератури.

  • Епоха шістдесятництва – оригінальне явище в літературному процесі України. Воно виникло як спонтанний рух творчої молоді за перебудову суспільства на засадах справедливості у «хрущовську відлигу» й породило цілу плеяду талановитих українських письменників, які стали гордістю нашої літератури.

  • У плеяді поетів-шістдесятників виділилось оригінальне крило, пов’язане з іменами Володимира Підпалого, Петра Засенка, Василя Діденка, Володимира Лучука та інших, яке в літературознавстві

  • назвали «тихою лірикою».





Для золотого, доброго засіву я відберу зернятко до зерняти.  Як прийдуть сходи – буду я щасливий, А в поосіння – буду я багатий!  І не біда, що біль чи смуток серця Почується у вірші, а чи слові: Якщо життям прийдешнім серце б’ється –  воно й болить з великої любові!..

  • Для золотого, доброго засіву я відберу зернятко до зерняти.  Як прийдуть сходи – буду я щасливий, А в поосіння – буду я багатий!  І не біда, що біль чи смуток серця Почується у вірші, а чи слові: Якщо життям прийдешнім серце б’ється –  воно й болить з великої любові!..

  • Володимир Підпалий





















Чому любов до рідної землі, природи, народу, мови — основні мотиви творчості того чи іншого письменника?

  • Чому любов до рідної землі, природи, народу, мови — основні мотиви творчості того чи іншого письменника?

    • Як краса природи пов’язана з життям людини на віки?
    • Чи змогли б ви забути про Україну, рідну домівку, перебуваючи на чужині?
    • Про яку людину можна сказати, що вона є патріотом?
    • Які у вас враження після побаченого відео «Мій рідний край» та чи пов’язані слова пісні із змістом поезії?






Чому питання про функціонування рідної мови є актуальним і доцільним для сучасного суспільства?

  • Чому питання про функціонування рідної мови є актуальним і доцільним для сучасного суспільства?

  • Чому колискова — це вияв життя рідної мови у суспільстві?

  • Чому українською мовою варто пишатися?

  • Поділіться своїми думками щодо побаченого відео «Країна починається з тебе, українська мово!» та встановіть зв’язок із змістом поезії?



«Любиш ріки, річки, і річечки, і джерельця, і потічки?»

  • «Любиш ріки, річки, і річечки, і джерельця, і потічки?»

  • «Любиш землю, поля, степи, озера, гори, яблуні і вишні в саду?»

  • «Народу, націє чи зможеш прислужитись? Як і де?»

  • «На ясні зорі, тихі води, на щедрі землі, хай випадкове слово не впаде…»



1.У якому населеному пункті народився поет?

  • 1.У якому населеному пункті народився поет?

  • 2.З якої родини походить митець?

  • 3.Вищий навчальний заклад, який закінчив митець поетичного слова.

  • 4.Де працював поет після закінчення університету?

  • 5.Назва збірки В. Підпалого «Вишневий …».

  • 6. Де і коли надрукував свої перші вірші поет?

  • 7.Твір Т. Шевченка, з яким перегукується закінчення поезії

  • В. Підпалого «Тиха елегія».



1. Навчитися виразно читати та аналізувати поезію В.Підпалого «Тиха елегія».

  • 1. Навчитися виразно читати та аналізувати поезію В.Підпалого «Тиха елегія».

  • 2. Виписати слова – символи з вірша і розкрити їхнє значення.





Література:

  • Література:

  • - Авраменко О.М., Дмитренко Г.К. Українська література. Підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів – Київ.: Грамота, 2008. – с.185 – 187.

  • - Авраменко О.М., Дмитренко Г.К. Українська література. Посібник для вчителя – Київ.: Грамота, 2008. – с.137 - 140.

  • - Домчук М. Творчість поета Володимира Підпалого в контексті «тихої поезії» шістдесятництва//Українська мова і література – 2001. – №37. – с. 10 – 13. (стаття із журналу).

  • - Підпала М., Рарицький О. Пішов у дорогу за ластівками: Спогади про Володимира Підпалого – Кам’янець - Подільський.: ПП «Медобори – 2006», 2011. – с.496 – 500.



http://uk.wikipedia.org.

  • http://uk.wikipedia.org.

  • http://osvita.ua/school/lessons_summary/literature/

  • http://www.uvkr.com.ua/ua/visnyk/uvkr-2002/march/shistedesyat.html

  • http://youtube.com/watch?v=3oiYpShgzmQ

  • https://www.youtube.com/watch?v=576v3EMLZF4




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка