Днз (загального розвитку, компенсуючого, сімейного, комбінованого типів, днз-центр розвитку)



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.















ДНЗ (загального розвитку, компенсуючого, сімейного, комбінованого типів, ДНЗ-центр розвитку);

  • ДНЗ (загального розвитку, компенсуючого, сімейного, комбінованого типів, ДНЗ-центр розвитку);

  • центр розвитку;

  • групи короткотривалого перебування дітей (при дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах);

  • соціально-педагогічний патронат;

  • гувернерство;

  • родинне виховання тощо.



Група підготовки до школи приватна школа-садок “Перша ластівка”, м. Івано-Франківськ директор Мирошниченко Тетяна Іванівна



Консультативні групи (центри, пункти)







інструктивно-методичному листі МОН “Про організацію роботи з дітьми 5-річного віку” від 27.09.2010 № 1/9-666;

  • інструктивно-методичному листі МОН “Про організацію роботи з дітьми 5-річного віку” від 27.09.2010 № 1/9-666;

  • збірнику методичних матеріалів “Обов’язкова освіта дітей старшого дошкільного віку: форми здобуття, організація і зміст роботи”, авт.-упор. Долинна О.П., Бурова А.П., Низковська О.В., Носачова Т.П. – Тернопіль: Мандрівець, 2011.



  • врахуванні фізіологічних і психологічних закономірностей розвитку дітей на відповідних вікових етапах;

  • розробленні наскрізного змісту освіти;

  • створенні сучасного методичного супроводу освітньої діяльності ДНЗ і початкової школи.

  • Лист МОНмолодьспорт України “Про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку“ від 19 серпня 2011 р. № 1/9-634.



  • використання у практичній роботі дошкільних закладів сучасних засобів оздоровлення, фізичного розвитку і виховання: обладнання фізіотерапевтичних і медичних кабінетів, фізкультурних, ігрових майданчиків, залів, спортивних комплексів, тренажерів для групових кімнат;

  • розроблення та впровадження у педагогічний процес новітніх методик профілактики та лікування дитячих захворювань, здоров’язбережувальних та здоров’яформувальних технологій, соціально-оздоровчих проектів; активне використання традиційних і нетрадиційних форм, методів, засобів фізичного виховання;



сприяння доступності здобуття дошкільної освіти для дітей з особливими потребами (вадами фізичного, психічного розвитку), впровадження інклюзивної освіти у практику роботи дошкільних навчальних закладів/груп загального розвитку;

  • сприяння доступності здобуття дошкільної освіти для дітей з особливими потребами (вадами фізичного, психічного розвитку), впровадження інклюзивної освіти у практику роботи дошкільних навчальних закладів/груп загального розвитку;

  • популяризацію здорового способу життя, безпечної поведінки у довкіллі, спеціальних знань серед дітей та батьківської громадськості.





урізноманітнювати форми цілеспрямованого навчально-виховного впливу (шляхом організації індивідуальних занять зі спеціалістами, надання додаткових освітніх послуг у формі гуртків, секцій, студій тощо);

  • урізноманітнювати форми цілеспрямованого навчально-виховного впливу (шляхом організації індивідуальних занять зі спеціалістами, надання додаткових освітніх послуг у формі гуртків, секцій, студій тощо);

  • застосовувати в освітній роботі педагогічні новації (сучасні психолого-педагогічні та інформаційно-комунікаційні технології);

  • вивчати, узагальнювати та поширювати передовий педагогічний досвід місцевого, обласного, всеукраїнського рівнів;

  • активізовувати взаємодію з батьками.



Експериментально апробовані освітні технології:

  • “Поступально-висхідне формування особистості від дошкільного віку до випускних класів школи”, авт. – доктор пед. наук, академік Богуш А.М.;

  • “Психолого-педагогічне проектування взаємодії дорослого і дитини”, авт. – доктор псих. наук, професор Піроженко Т.О.;

  • “Інтегрована особистісно-орієнтована освітня технологія у дошкільному навчальному закладі та загальноосвітньому навчальному закладі І ступеня”, авт. – докт. пед. наук, професор Якименко С.І.



Активізація взаємодії з батьками:

  • урізноманітнення форм взаємодії з батьками (батьківські збори, консультації, дні “відкритих дверей”, майстер-класи, родинні газети, школи взаємодопомоги, електронні міні-бібліотеки, інтернет-сайти для батьків та ін.);

  • підвищення рівня психолого-педагогічної культури батьків;

  • заохочення батьків до участі в освітньому процесі на засадах партнерства, рівності;

  • залучення батьків до створення належних умов ля успішної життєдіяльності та розвитку дітей у сім’ї та ДНЗ.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка