До кожної дитини



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.









Забезпечення дошкільників початковими знаннями про права та свободи дітей (як маленьких людей і юних громадян), а також відомостями про правові норми, що регулюють відносини практично в усіх сферах суспільного життя.

  • Забезпечення дошкільників початковими знаннями про права та свободи дітей (як маленьких людей і юних громадян), а також відомостями про правові норми, що регулюють відносини практично в усіх сферах суспільного життя.

  • Орієнтування дошкільників на загальнолюдські й національні цінності в дусі поваги до прав і свобод людини і громадянина та дотримання правових норм.

  • Створення умов для набуття дошкільниками досвіду усвідомлених суспільних дій, правомірної поведінки й толерантного спілкування на основі поваги до прав і свобод інших людей.

  • Формувати в дітей моральні уявлення про права людини, гуманістичне ставлення до навколишнього світу.

  • Вчити аналізувати ситуації з власного життя та пригоди казкових персонажів щодо прав дитини.

  • Заохочувати дітей спиратися на свої права в реальному житті, захищати себе, своїх друзів.

  • виховувати і закріплювати правила культури і поведінки в суспільстві, прояву доброзичливості, чесності в спілкуванні з людьми.

  • Розвивати навички правової поведінки.



◉ Створення умов для безпечного перебування дітей у дошкільному закладі.

  • ◉ Створення умов для безпечного перебування дітей у дошкільному закладі.

  • ◉ Особистісно орієнтована модель виховання.

  • ◉ Організація якісного навчально-виховного процесу.

  • ◉ Багатогранна робота з батьками.



Зв’язок правового виховання з практичними життєвими ситуаціями.

  • Зв’язок правового виховання з практичними життєвими ситуаціями.

  • Відповідність змісту інформації віковому рівню життєвого досвіду, світогляду, особливостям психічних процесів.

  • Поєднання колективного та індивідуального підходів.

  • Єдність правового і морального виховання.

  • Логічна послідовність правового виховання: від одержання знань про норми до засвоєння їх на практиці та до формування усвідомленої установки щодо необхідності дотримання їх кожною людиною.

  • Пріоритет ігрових методів правового навчання та виховання з метою активізації інтересу до засвоєння норм проживання у суспільстві.



Знайомство дітей з їхніми правами доцільно здійснювати в двох напрямах:

  • Знайомство дітей з їхніми правами доцільно здійснювати в двох напрямах:

  • "Я і мої права",

  • "Я і права інших людей".






























База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка