До методоб’єднання входить



Дата конвертації28.05.2016
Розмір445 b.



До методоб’єднання входить

  • До методоб’єднання входить

  • 31 педагог-організатор,

  • з них:

  • педагогів-організаторів вищої категорії – 3,

  • І категорії – 1,

  • ІІ категорії -1,

  • спеціалісти – 5.



Районне методичне об’єднання педагогів-організаторів у 2012-2013 навчальному році працювало над підвищенням рівня фахової майстерності педагогів-організаторів, вихованості учнів, формування компетентної особистості, здатної до самоосвіти і саморозвитку, подальшої самореалізації.

  • Районне методичне об’єднання педагогів-організаторів у 2012-2013 навчальному році працювало над підвищенням рівня фахової майстерності педагогів-організаторів, вихованості учнів, формування компетентної особистості, здатної до самоосвіти і саморозвитку, подальшої самореалізації.



«Формування професійних компетентностей та креативної особистості педагога-організатора шляхом реалізації Програми національного виховання учнівської молоді Рівненщини, Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ України»

  • «Формування професійних компетентностей та креативної особистості педагога-організатора шляхом реалізації Програми національного виховання учнівської молоді Рівненщини, Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ України»



Вивчення нормативно-правової бази.

  • Вивчення нормативно-правової бази.

  • Методична робота з питань планування та організації навчально-виховної та позакласної діяльності.

  • Освітня діяльність, підвищення її якості.

  • Впровадження педагогічних інновацій та інформаційно-комунікативних технологій у навчально-виховну та позакласну діяльність.

  • Підвищення рівня сформованості ключових життєвих компетенцій.

  • Зміцнення навчально-методичної бази.

  • Моніторинг ціннісних ставлень учнів.

  • Реалізація проблеми: «Формування професійних компетентностей та креативної особистості педагога-організатора шляхом реалізації Програми національного виховання учнівської молоді Рівненщини».

  • Інформаційне забезпечення.

  • Курсова перепідготовка, вдосконалення професійної майстерності.

  • Організація позакласної роботи.

  • Моральне заохочення педагогів-організаторів.



Доповідь з обговоренням;

  • Доповідь з обговоренням;

  • Доповідь із співдоповіддю;

  • Повідомлення на основі роботи проблемних груп;

  • Консультування молодих спеціалістів;

  • Семінар-практикум.



Диспут.

  • Диспут.

  • Методичний фестиваль.

  • Творчий звіт.

  • Аукціони.

  • Ділова гра.

  • Круглий стіл.

  • Презентація творчих доробків.



розвиток уміння добирати ефективні форми, методи, засоби для реалізації навчально-виховних завдань;

  • розвиток уміння добирати ефективні форми, методи, засоби для реалізації навчально-виховних завдань;

  • опанування педагогами-організаторами інноваційними технологіями навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі;

  • реалізація проекту дозволить підвищити рівень професійної майстерності  педагогів-організаторів.



Тема. Пріоритетні напрямки виховання учнівської молоді в 2012-2013 н.р.

  • Тема. Пріоритетні напрямки виховання учнівської молоді в 2012-2013 н.р.

  • 1.Нормативно-правове забезпечення роботи педагога-організатора.

  • (Літвинчук О.С., методист Корецького РМК)

  • 2.Планування роботи педагога-організатора (річне, семестрове, щоденне). (Консевич Л. В., керівник районного МО)

  • 3.Педагогічний супровід планування роботи педагога-організатора ДГО та органів УС. (Мендалюк Н.С., педагог-організатор Річецької ЗШ І-ІІ ст., Ольшанська Ю.В., педагог-організатор Головницької ЗШ І-ІІ ст.) 

  • 4. Діяльність педагога-організатора з розвитку та підтримки мережі гуртків, клубів, факультативів, секцій. (Іванчук Н.В., педагог-організатор Корецької ЗШ № 1).





Тема. Впровадження інноваційних підходів у діяльності педагога-організатора.

  • Тема. Впровадження інноваційних підходів у діяльності педагога-організатора.

  • Аналіз роботи районного МО педагогів-організаторів за І семестр 2012- 2013 н.р. (Консевич Л. В., керівник районного МО)

  • Теоретичні основи впровадження інноваційних підходів у діяльності педагога-організатора. (Літвинчук О. С., методист РМК)

  • Формування професійних компетентностей засобами ІКТ. (КонсевичЛ. В., керівник районного МО; Миколайчук Ірина Борисівна, педагог-організатор Корецького НВК «Школа І-ІІ ст.-ліцей»)

  • Система роботи з організації життєдіяльності учнівських колективів. (Твердюк Вікторія Анатоліївна, педагог-організатор Невірківської ЗШ І-ІІІст.)





Тема. Аналіз роботи. Підведення підсумків роботи МО педагогів-організаторів. Співпраця педагога-організатора з вчительським, учнівським та батьківськими колективами, спеціалістами з інших соціальних сфер. Творчий звіт (у формі методичного фестивалю).

  • Тема. Аналіз роботи. Підведення підсумків роботи МО педагогів-організаторів. Співпраця педагога-організатора з вчительським, учнівським та батьківськими колективами, спеціалістами з інших соціальних сфер. Творчий звіт (у формі методичного фестивалю).

  • Підсумки методичної роботи МО педагогів-організаторів за 2012-2013н.р. (Консевич Л. В., керівник районного МО)

  •  Співпраця з вчительським, учнівським та батьківським колективами, спеціалістами з інших соціальних сфер. (Редька О.А., педагог-організатор Копитівської ЗШ І-ІІІст.)

  •  Форми та методи залучення школярів до участі у шкільних та районних заходах. (Захарчук Г.В., педагог-організатор Устянської ЗШ І-ІІІст.)

  •  Організація дозвілля та відпочинку дітей у літній період. (Ольшанська Ю.В., педагог-організатор Головницької ЗШ І-ІІІст.)

  • Творчий звіт педагогів-організаторів. (Методичний фестиваль)





Тема. Реалізація Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України в аспекті діяльності педагога-організатора.

  • Тема. Реалізація Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України в аспекті діяльності педагога-організатора.

  • Алгоритм діяльності молодого педагога-організатора з реалізації Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, програм національного виховання учнівської молоді на 2008-2020 рр. (Літвинчук О.С., методист РМК)

  • Співпраця педагога-організатора з класними керівниками, учнями та батьківською громадськістю. (Консевич Л. В., керівник районного МО педагогів-організаторів)

  •  Спільна робота педагогічного колективу та батьківської громадськості Черницької ЗШ І-ІІ ст., як основа успішного функціонування школи у сільській місцевості. (Тимощук С. С., директор Черницької ЗШ І-ІІ ст.)

  •  Форми та методи співпраці педагога-організатора з батьківською громадськістю. (Мамончук А. Д., педагог-організатор Черницької ЗШ І-ІІ ст.)

  •  Родинне свято «Шануй батька свого та матір свою». (Педагог-організатор, учні початкових класів та їхні батьки. )





Тема. Діяльність педагога-організатора щодо забезпечення організації змістовного дозвілля та відпочинку дітей.

  • Тема. Діяльність педагога-організатора щодо забезпечення організації змістовного дозвілля та відпочинку дітей.

  • Колективні творчі справи (КТС) у діяльності педагога-організатора: теорія і методика виховання. (Літвинчук О.С., методист РМК)

  • Тайм-менеджмент в організації роботи педагога-організатора: прості способи управління часом. (Консевич Л. В., керівник районного МО )

  • Спільна робота педагогічного колективу та батьківської громадськості Даничівської ЗШ І-ІІ ст. в організації змістовного дозвілля школярів у сільській місцевості. (Міськевич Н.Я., директор Даничівської ЗШ І-ІІ ст.)

  • Інноваційні форми та методи організації дозвілля школярів. (Дем’янчук Ю.В., педагог-організатор Даничівської ЗШ І-ІІ ст.)

  • 5. Віденський бал як одна з інноваційних форм організації дозвілля школярів. Дем’янчук Ю.В., педагог-організатор Даничівської ЗШ І-ІІ ст., учні).








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка