До учня треба ставитися так, До учня треба ставитися так



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.





До учня треба ставитися так,

  • До учня треба ставитися так,

  • як до дорослого, пам’ятаючи, що це дитина



Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови і літератури

  • Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови і літератури



Як сформувати креативну особистість?

  • Як сформувати креативну особистість?



“Сперечайтеся, плутайтеся, помиляйтеся, але, за ради Бога, міркуйте, і хоч хибно, але самі

  • “Сперечайтеся, плутайтеся, помиляйтеся, але, за ради Бога, міркуйте, і хоч хибно, але самі

  • П. Лессінг





Наявність кінцевої мети діяльності;

  • Наявність кінцевої мети діяльності;

  • завжди працювати на результат;

  • орієнтація на УСПІХ.

  • Формула успіху в освітньому просторі:

  • “Співпраця учня +

  • учителя

  • + батьків =







Проблему мають вирішити конструктивні поєднання, інтеграція сучасних педагогічних технологій та методик, спрямованих на розвиток творчої особистості. Це дозволяє вчителю самому творчо інтерпретувати різні підходи до організації навчально - виховного процесу, а не заглиблюватися в суть тільки однієї технології.

  • Проблему мають вирішити конструктивні поєднання, інтеграція сучасних педагогічних технологій та методик, спрямованих на розвиток творчої особистості. Це дозволяє вчителю самому творчо інтерпретувати різні підходи до організації навчально - виховного процесу, а не заглиблюватися в суть тільки однієї технології.

















  • Учасник :

  • конференції “Проектна діяльність як засіб компетентісної освіти” (2009 р.)

  • скайп - конференції “Лесі - 140 років” (2011 р.)

  • обласного семінару заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи (2011р.)

  • - педагогічного експерименту з проблеми «Формування вміння вчитися як ключової компетентності засобами предметів гуманітарного циклу» під керівництвом доцента кафедри методики викладання навчальних предметів Житомирського ОІППО, кандидата педагогічних наук Шуневич Оксани Михайлівни.(2013 р.); 

  • - лауреат конкурсу Інституту Розвитку Шкільної освіти м. Львова з української мови

  • учасник – опікун українсько - польського проекту “Суспільна біржа молодіжних ініціатив – лідери демократичних змін”;

  • - Всеукраїнського проекту «Звягельські діалоги»;



- ІІ етап Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості “Об єднаймося ж, брати мої…” в номінації “Література”

  • - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості “Об єднаймося ж, брати мої…” в номінації “Література”

  • “Поетичні твори” Тюфанова Галина ІІІ місце (2012 р.)

  • “Електронні презентації” Вознюк Дмитро І місце (2012 р.)

  • Тимощук Катерина ІІ місце (2012 р.)

  • ІІ Міжнародний мовно – літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка:

  • 2010 рік І місце (5 клас)

  • І місце (8 клас)

  • ІІІ місце (11 клас)

  • 2012 рік ІІІ місце (9 клас)

  • 2013 рік ІІІ місце у міському етапі Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої…» в номінації «Проза» (9 клас);

  • І місце в міському конкурсі на кращий твір у номінації “Проза” (9 клас)

  • ІІ місце у міському етапі конкурсу “Безсмертний подвиг українського народу”

  • Вознюк Дмитро (2009 р.)



Результати участі у міському етапі Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика:

  • Результати участі у міському етапі Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика:

  • 2009 рік ІІ місце

  • 2010 рік ІІ місце

  • 2012 рік І місце, ІІ місце

  • Участь у міській виставці ППД:

  • 2010 – 2011н.р. Посібник “Форми організації навчання”

  • Довідник “Фразеологія в нашому житті”

  • 2011 – 2012 н.р. Проект “Геній українського народу”

  • Посібник “Вшановуємо пам ять Тараса Шевченка”

  • 2012 – 2013 н.р. Журнал “Кохання в житті Тараса Шевченка”

  • Міні-підручник “Написання прислівників”


















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка