Доцільність – обґрунтована необхідність державного регулювання господарських відносин з метою вирішення існуючої проблеми



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.





доцільність – обґрунтована необхідність державного регулювання господарських відносин з метою вирішення існуючої проблеми;

  • доцільність – обґрунтована необхідність державного регулювання господарських відносин з метою вирішення існуючої проблеми;

  • адекватність – відповідність форм та рівня державного регулювання господарських відносин потребі у вирішенні існуючої проблеми та ринковим вимогам з урахуванням усіх прийнятних альтернатив;

  • ефективність – забезпечення досягнення внаслідок дії регуляторного акта максимально можливих позитивних результатів за рахунок мінімально необхідних витрат ресурсів суб'єктів господарювання, громадян та держави;



збалансованість – забезпечення у регуляторній діяльності балансу інтересів суб'єктів господарювання, громадян та держави;

  • збалансованість – забезпечення у регуляторній діяльності балансу інтересів суб'єктів господарювання, громадян та держави;

  • передбачуваність – послідовність регуляторної діяльності, відповідність її цілям державної політики, а також планам з підготовки проектів регуляторних актів, що дозволяє суб'єктам господарювання здійснювати планування їх діяльності;

  • прозорість та врахування громадської думки – відкритість для фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань дій регуляторних органів на всіх етапах їх регуляторної діяльності, обов'язковий розгляд регуляторними органами ініціатив, зауважень та пропозицій, наданих у встановленому законом порядку фізичними та юридичними особами, їх об'єднаннями, обов'язковість і своєчасність доведення прийнятих регуляторних актів до відома фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань, інформування громадськості про здійснення регуляторної діяльності.







План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів

  • План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів

  • Проект регуляторного акта

  • Аналіз регуляторного впливу (АРВ)

  • Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта

  • Оприлюднення проекту регуляторного акта разом з АРВ

  • Робота з заінтересованими суб’єктами (отримання зауважень і пропозицій, проведення громадських слухань тощо)

  • Прийняття регуляторного акта

  • Опублікування прийнятого регуляторного акта

  • Відстеження результативності регуляторного акта

  • Звіт про відстеження результативності регуляторного акта

  • Перегляд регуляторних актів

  • Внесення змін до регуляторних актів



Планування діяльності з підготовки проектів регуляторних актів

  • Планування діяльності з підготовки проектів регуляторних актів

  • здійснюється в рамках підготовки та затвердження планів роботи

  • відповідних рад у порядку, встановленому Законом України "Про

  • місцеве самоврядування в Україні" та регламентами відповідних рад.



АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

  • АРВ - інформативно-аналітичний документ, який обґрунтовує:

  • необхідність державного регулювання;

  • відповідність регулювання принципам державної регуляторної політики;

  • досягнення максимально можливих позитивних результатів за рахунок мінімально необхідних витрат

  • АРВ готується до кожного проекту регуляторного акта!

  • Готується АРВ ДО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ!



СТРУКТУРА АНАЛІЗУ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

  • Назва проекту регуляторного акта, до якого готується АРВ

  • Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

  • Цілі державного регулювання.

  • Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей.

  • Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.

  • Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

  • Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат.

  • Строк дії регуляторного акта.

  • Показники результативності регуляторного акта.

  • Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.

  • Дата підготовки

  • Підпис розробника ___________________ Керівник регуляторного органу



Важливо:



- стислий виклад змісту проекту;

  • - стислий виклад змісту проекту;

  • - поштову та електронну, за її наявності, адресу розробника проекту та інших органів, до яких

  • відповідно до Закону або за ініціативою розробника надсилаються зауваження та пропозиції;

  • - інформацію про спосіб оприлюднення проекту регуляторного акта та відповідного аналізу

  • регуляторного впливу (назва друкованого ЗМІ та/або адреса сторінки в мережі Інтернет,

  • (селищної/сільської ради/доски оголошень), де буде опубліковано чи розміщено проект

  • регуляторного акта разом з аналізом регуляторного впливу);

  • - інформацію про строк, протягом якого приймаються зауваження та пропозиції від фізичних та

  • юридичних осіб, їх об'єднань;

  • - інформацію про спосіб надання зауважень та пропозицій.

  • Строк, протягом якого від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань приймаються зауваження та пропозиції, встановлюється розробником проекту регуляторного акта і не може бути меншим ніж один місяць та більшим ніж три місяці з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та відповідного аналізу регуляторного впливу.



Не пізніше 5 робочих днів після оприлюднення повідомлення про оприлюднення!

  • Не пізніше 5 робочих днів після оприлюднення повідомлення про оприлюднення!

  • Проводиться до внесення проекту РА на розгляд засідання відповідного виконавчого органу ради або до внесення їх на затвердження відповідному сільському, селищному, міському голові.

  • друковані ЗМІ регуляторного органу;

  • друковані ЗМІ, визначені регуляторним органом (якщо відсутні власні)

  • на офіційній сторінці регуляторного органу у мережі Інтернет

  • ! У разі відсутності друкованих ЗМІ та офіційних сторінок в мережі Інтернету для оприлюднення використовується будь-який інший спосіб, який гарантує доведення інформації до мешканців відповідної адміністративно-територіальної одиниці чи до відповідної територіальної громади



ОПРАЦЮВАННЯ ЗАУВАЖЕНЬ ДО ПРОЕКТІВ РЕГУЛЯТОРНИХ АКТІВ ТА АРВ

  • Усі зауваження і пропозиції щодо проекту регуляторного акта та відповідного аналізу регуляторного впливу, одержані протягом встановленого строку, підлягають обов'язковому розгляду розробником цього проекту.

  • За результатами цього розгляду розробник проекту регуляторного акта повністю чи частково враховує одержані зауваження і пропозиції або мотивовано їх відхиляє.



Відстеження результативності та перегляду регуляторних актів

  • Стосовно кожного регуляторного акта послідовно здійснюються базове, повторне та періодичне відстеження його результативності.

  • Відстеження результативності регуляторного акта включає:

  • виконання заходів з відстеження результативності;

  • підготовку та оприлюднення звіту про відстеження результативності.

  • Строк виконання заходів з відстеження не може бути більшим ніж сорок п'ять робочих днів.

  • Регуляторний орган готує звіт про відстеження результативності цього регуляторного акта та не пізніш як у десятиденний строк з дня підписання цього звіту оприлюднює його.





Розгляд проектів регуляторних актів

  • Кожен проект регуляторного акта, що внесений на розгляд ради, подається до відповідальної постійної комісії для вивчення та надання висновків про відповідність проекту регуляторного акта вимогам статей 4 та 8 ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» .

  • Відповідальна постійна комісія забезпечує підготовку експертного висновку щодо регуляторного впливу внесеного проекту регуляторного акта.

  • Порядок та строки підготовки експертних висновків встановлюються регламентами відповідних рад.

  • При представленні на пленарному засіданні сесії ради проекту регуляторного акта голова відповідальної постійної комісії доповідає висновки цієї постійної комісії.



ОФІЦІЙНЕ ОПРИЛЮДНЕННЯ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА

  • Регуляторні акти, прийняті органами та посадовими особами місцевого самоврядування, офіційно оприлюднюються в друкованих засобах масової інформації відповідних рад, а у разі їх відсутності - у місцевих друкованих засобах масової інформації, визначених цими органами та посадовими особами, не пізніш як у десятиденний строк після їх прийняття та підписання.



Заслуховування радами звітів про здійснення державної регуляторної політики

  • Сільська, селищна, міська рада заслуховує щорічний звіт голови про здійснення державної регуляторної політики виконавчими органами відповідної ради.

  • Щорічні звіти оприлюднюються шляхом їх опублікування в друкованих засобах масової інформації рад, а у разі їх відсутності - в інших місцевих друкованих ЗМІ.



  • Дякуємо за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка