Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 30. 12. 2010 №1/9-950 "Про порядок закінчення…"



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 30.12.2010 №1/9-950 “Про порядок закінчення…”:

  • Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 30.12.2010 №1/9-950 “Про порядок закінчення…”:

  • 16 - 20 травня 2011 року:

  • українська мова

  • читання (мова навчання)

  • математики



Кожний предмет – по 1 академічній годині

  • Кожний предмет – по 1 академічній годині

  • Завдання державної підсумкової атестації виконують усі учні, окрім тих, які з поважних причин не можуть брати участь у їх виконанні.

  • Додаткові види перевірних робіт у 4-х класах не проводяться



«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 4 клас» (авт. Пономарьова К.І., Вашуленко М.С., Дубовик С.Г. – К.: Освіта, 2011);

  • «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 4 клас» (авт. Пономарьова К.І., Вашуленко М.С., Дубовик С.Г. – К.: Освіта, 2011);

  • «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською чи іншими мовами національних меншин. 4 клас» (авт. Воскресенська Н.О., Харченко О.Я. – К.: Освіта, 2011);



«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 4 клас» (авт. Вашуленко О.В. – К.: Освіта, 2011);

  • «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 4 клас» (авт. Вашуленко О.В. – К.: Освіта, 2011);

  • «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання українською мовою для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською чи іншими мовами національних меншин. 4 клас» (авт. Воскресенська Н.О., Харченко О.Я. – К.: Освіта, 2011);



«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 4 клас» (авт. Онопрієнко О.В., Пархоменко Н.Є., Листопад Н.П. – К.: Освіта, 2011);

  • «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 4 клас» (авт. Онопрієнко О.В., Пархоменко Н.Є., Листопад Н.П. – К.: Освіта, 2011);

  • «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання (російською мовою). 4 клас» (авт. Онопрієнко О.В., Пархоменко Н.Є., Листопад Н.П. – К.: Освіта, 2011).



– «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з російської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання (російською мовою). 4 клас» (авт. Сільнова Е.С., Каневська Н.Г., Олійник В.Ф. – К.: Освіта, 2011);

  • – «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з російської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання (російською мовою). 4 клас» (авт. Сільнова Е.С., Каневська Н.Г., Олійник В.Ф. – К.: Освіта, 2011);

  • – «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання (російською мовою). 4 клас» (авт. Лапшина І.М., Попова Т.Д. – К.: Освіта, 2011).



Річний бал = І семестр + ДПА +ІІ семестр

  • Річний бал = І семестр + ДПА +ІІ семестр

  • Перевага - результати оцінювання у другому семестрі





українська мова

  • українська мова

  • математика

  • географія

  • біологія

  • іноземна мова чи інший гуманітарний предмет за вибором навчального закладу



Українська мова, математика, географія, біологія – тільки письмово!

  • Українська мова, математика, географія, біологія – тільки письмово!

  • ЗНЗ - не менше 10 (десяти) варіантів для кожного класу.

  • Менше десяти учнів - кожен учень отримує окремий варіант.



Посібники, за якими проводиться державна підсумкові атестація:

  • Посібники, за якими проводиться державна підсумкові атестація:

  • «Збірник диктантів для державної підсумкової атестації з української мови. 9 клас»

  • укл. Мацько Л.І., Мацько О.М., Сидоренко О.М. – К.: Освіта, 2011



В письмовій формі (диктант) за завданнями, оголошеними Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України.

  • В письмовій формі (диктант) за завданнями, оголошеними Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України.

  • Час виконання - 1 астрономічна година.

  • Відлік часу ведеться від початку читання вчителем тексту.

  • Заборона - словники, довідники, підручники тощо.



Посібники, за якими проводиться державна підсумкові атестація :

  • Посібники, за якими проводиться державна підсумкові атестація :

  • «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики.

  • 9 клас»

  • авт. Істер О.С., Глобін О.І., Комаренко О.В. – К.: Освіта, 2011



Учні загальноосвітніх класів - 150 хвилин.

  • Учні загальноосвітніх класів - 150 хвилин.

  • Учні класів з поглибленим вивченням математики - 180 хвилин.

  • Відлік часу розпочинається з моменту початку роботи учнів над завданнями

  • За результатами роботи учням виставляється одна оцінка - з математики (сторінка «Алгебра»)



Учні загальноосвітніх класів виконують завдання першої (12 завдань), другої (4 завдання) та третьої (3 завдання) частин атестаційної роботи.

  • Учні загальноосвітніх класів виконують завдання першої (12 завдань), другої (4 завдання) та третьої (3 завдання) частин атестаційної роботи.

  • Учні класів з поглибленим вивченням математики виконують завдання першої, другої, третьої та четвертої (2 завдання) частин атестаційної роботи.



Варіанти першої та другої частин атестаційної роботи - добір загальноосвітнім навчальним закладом, але не менше десяти варіантів для кожного класу.

  • Варіанти першої та другої частин атестаційної роботи - добір загальноосвітнім навчальним закладом, але не менше десяти варіантів для кожного класу.

  • Варіанти третьої та четвертої частин атестаційної роботи визначає Головне управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрацій, але не менше чотирьох.



Посібники, за якими проводиться державна підсумкові атестація :

  • Посібники, за якими проводиться державна підсумкові атестація :

  • «Завдання для державної підсумкової атестації з біології. 9 клас»

  • авт. Костильов О.В., Андерсон О.А., Закревська В.М. – К.: Освіта, 2011



Кожний варіант - 29 завдань для загальноосвітніх класів і 31 завдання для класів з поглибленим вивченням біології, які містять тестові завдання різних типів:

  • Кожний варіант - 29 завдань для загальноосвітніх класів і 31 завдання для класів з поглибленим вивченням біології, які містять тестові завдання різних типів:

  • з вибором однієї правильної відповіді;

  • на встановлення відповідності;

  • на встановлення правильної послідовності;

  • з використанням малюнків, графіків, схем, таблиць;

  • відкритої форми з короткою відповіддю,

  • відкритої форми з розгорнутою відповіддю.



Тривалість виконання завдання у письмовій формі — 90 хвилин

  • Тривалість виконання завдання у письмовій формі — 90 хвилин

  • Заборона - додаткова література, таблиці, посібники тощо, оскільки всі необхідні довідкові матеріали містяться у збірнику



Посібники, за якими проводиться державна підсумкові атестація :

  • Посібники, за якими проводиться державна підсумкові атестація :

  • «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з географії. 9 клас»

  • авт. Гладковський Р.В., Довгань А.І., Паламарчук Л.Б., Совенко В.В. – К.: Освіта, 2011



Кожен варіант налічує 36 тестових завдань

  • Кожен варіант налічує 36 тестових завдань

  • з вибором однієї правильної відповіді – 20 завдань,

  • визначення відповідності – 5 завдань

  • на встановлення правильної послідовності – 5 завдань

  • відкритого типу – 6 завдань:

    • завдання 31-33 виконують всі учні,
    • завдання 34 - учні загальноосвітніх класів,
    • завдання 35 - учні класів з поглибленим вивченням географії
    • завдання 36 - виконати на контурній карті


Тривалість виконання завдання — 90 хвилин

  • Тривалість виконання завдання — 90 хвилин

  • Для відповіді на тестові завдання використовується зразок бланка відповідей, контурна карта, проштамповані навчальним закладом аркуші.

  • Заборона - тексти, підручники, інші посібники (довідники).

  • При виконанні завдань картографічного характеру заборона користуватись картами атласу.



Посібники, за якими проводиться державна підсумкові атестація :

  • Посібники, за якими проводиться державна підсумкові атестація :

  • «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з англійської мови. 9 клас» (авт. Коваленко О.Я., Несвіт А.М., Чепурна О.В., Шулікіна Н.Г. – К.: Освіта, 2011);



Завдання трьох видів: читання тексту та виконання післятекстового завдання; письмова робота; бесіда за пропонованими ситуаціями.

  • Завдання трьох видів: читання тексту та виконання післятекстового завдання; письмова робота; бесіда за пропонованими ситуаціями.

  • Державна підсумкова атестація з іноземної мови складається з двох частин: письмової та усної.

  • Письмова частина має три складові (використання мови, читання та письмо). Усна частина одну складову – говоріння.



Відповідь учня проходить у формі співбесіди із членами комісії з державної підсумкової атестації з елементами монологічного повідомлення.

  • Відповідь учня проходить у формі співбесіди із членами комісії з державної підсумкової атестації з елементами монологічного повідомлення.

  • Кількість білетів добирається вчителем відповідно до типу загальноосвітнього навчального закладу, та чисельністю учнів у класі за вказаними посібниками.

  • Завдання першого та другого питання - на аркушах зі штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка