Завдання державної підсумкової атестації виконують усі учні, окрім тих, які з поважних причин не можуть брати участь у їх виконанні.
Додаткові види перевірних робіт у 4-х класах не проводяться
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 4 клас» (авт. Пономарьова К.І., Вашуленко М.С., Дубовик С.Г. – К.: Освіта, 2011);
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 4 клас» (авт. Пономарьова К.І., Вашуленко М.С., Дубовик С.Г. – К.: Освіта, 2011);
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською чи іншими мовами національних меншин. 4 клас» (авт. Воскресенська Н.О., Харченко О.Я. – К.: Освіта, 2011);
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 4 клас» (авт. Вашуленко О.В. – К.: Освіта, 2011);
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 4 клас» (авт. Вашуленко О.В. – К.: Освіта, 2011);
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання українською мовою для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською чи іншими мовами національних меншин. 4 клас» (авт. Воскресенська Н.О., Харченко О.Я. – К.: Освіта, 2011);
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 4 клас» (авт. Онопрієнко О.В., Пархоменко Н.Є., Листопад Н.П. – К.: Освіта, 2011);
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 4 клас» (авт. Онопрієнко О.В., Пархоменко Н.Є., Листопад Н.П. – К.: Освіта, 2011);
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання (російською мовою). 4 клас» (авт. Онопрієнко О.В., Пархоменко Н.Є., Листопад Н.П. – К.: Освіта, 2011).
– «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з російської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання (російською мовою). 4 клас» (авт. Сільнова Е.С., Каневська Н.Г., Олійник В.Ф. – К.: Освіта, 2011);
– «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з російської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання (російською мовою). 4 клас» (авт. Сільнова Е.С., Каневська Н.Г., Олійник В.Ф. – К.: Освіта, 2011);
– «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання (російською мовою). 4 клас» (авт. Лапшина І.М., Попова Т.Д. – К.: Освіта, 2011).
Річний бал = І семестр + ДПА +ІІ семестр
Річний бал = І семестр + ДПА +ІІ семестр
Перевага - результати оцінювання у другому семестрі
Учні класів з поглибленим вивченням математики - 180 хвилин.
Відлік часу розпочинається з моменту початку роботи учнів над завданнями
За результатами роботи учням виставляється однаоцінка - з математики (сторінка «Алгебра»)
Учні загальноосвітніх класів виконують завдання першої (12 завдань), другої (4 завдання) та третьої (3 завдання) частин атестаційної роботи.
Учні загальноосвітніх класів виконують завдання першої (12 завдань), другої (4 завдання) та третьої (3 завдання) частин атестаційної роботи.
Учні класів з поглибленим вивченням математики виконують завдання першої, другої, третьої та четвертої (2 завдання) частин атестаційної роботи.
Варіанти першої та другої частин атестаційної роботи - добір загальноосвітнім навчальним закладом, але не менше десяти варіантів для кожного класу.
Варіанти першої та другої частин атестаційної роботи - добір загальноосвітнім навчальним закладом, але не менше десяти варіантів для кожного класу.
Варіанти третьої та четвертої частин атестаційної роботи визначає Головне управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрацій, але не менше чотирьох.
Посібники, за якими проводиться державна підсумкові атестація :
Посібники, за якими проводиться державна підсумкові атестація :
«Завдання для державної підсумкової атестації з біології. 9 клас»
Кожний варіант - 29 завдань для загальноосвітніх класів і 31 завдання для класів з поглибленим вивченням біології, які містять тестові завдання різних типів:
Кожний варіант - 29 завдань для загальноосвітніх класів і 31 завдання для класів з поглибленим вивченням біології, які містять тестові завдання різних типів:
Для відповіді на тестові завдання використовується зразок бланка відповідей, контурна карта, проштамповані навчальним закладом аркуші.
Заборона - тексти, підручники, інші посібники (довідники).
При виконанні завдань картографічного характеру заборона користуватись картами атласу.
Посібники, за якими проводиться державна підсумкові атестація :
Посібники, за якими проводиться державна підсумкові атестація :
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з англійської мови. 9 клас» (авт. Коваленко О.Я., Несвіт А.М., Чепурна О.В., Шулікіна Н.Г. – К.: Освіта, 2011);
Завдання трьох видів: читання тексту та виконання післятекстового завдання; письмова робота; бесіда за пропонованими ситуаціями.
Завдання трьох видів: читання тексту та виконання післятекстового завдання; письмова робота; бесіда за пропонованими ситуаціями.
Державна підсумкова атестація з іноземної мови складається з двох частин: письмової та усної.
Письмова частина має три складові (використання мови, читання та письмо). Усна частина одну складову – говоріння.
Відповідь учня проходить у формі співбесіди із членами комісії з державної підсумкової атестації з елементами монологічного повідомлення.
Відповідь учня проходить у формі співбесіди із членами комісії з державної підсумкової атестації з елементами монологічного повідомлення.
Кількість білетів добирається вчителем відповідно до типу загальноосвітнього навчального закладу, та чисельністю учнів у класі за вказаними посібниками.
Завдання першого та другого питання - на аркушах зі штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу.