Дослідження виявило 2 типових сегмента батьків за стилем життя та цінностями: Дослідження виявило 2 типових сегмента батьків за стилем життя та цінностями
Дослідження виявило 2 типових сегмента батьків за стилем життя та цінностями:
Дослідження виявило 2 типових сегмента батьків за стилем життя та цінностями:
Дослідження виявило 2 типових сегмента батьків за стилем життя та цінностями:
Дослідження виявило 2 типових сегмента батьків за стилем життя та цінностями:
Життєві цінності, як дітей, так і дорослих суттєво залежать від матеріального статку родини.
В структурі життєвих цінностей більше не залишилось місця кумирам, або людям, які викликають захоплення, суспільство прямує до індивідуалізації себе та свої потреб.
Інтернет, комп'ютер та мобільний телефон – вже невід'ємна складова життя сучасної молоді, саме на цій складовій базуються цінності, стереотипи, комунікація та світогляд.
Батьки та вчителі здебільшого орієнтуються в Інтернеті та пристроях набагато гірше за дітей. Не усвідомлюючи можливостей Інтернету, вони не усвідомлюють і можливих ризиків.
І батьки, і діти, і вчителі ототожнюють поняття “Інтернет” і “комп'ютер”. І їх свідомості – ці два поняття не існують одне без одного.
Мобільний Інтернет не сприймається, як повноцінний ані за швидкістю, ані за можливостями, ані за ціною.
Майже всі батьки констатують факт наявності залежності у дітей від Інтернету, однак вважають, що це не так небезпечно та набагато краще за залежність від наркотиків, або асоціальну поведінку.
Батьки і вчителі не готові до профілактики ризиків адже повністю непоінформовані щодо наявності проблеми.
25% дітей зазначили, що батьки обмежують їх у користуванні мобільним Інтернетом, і 65% зазначили, що батьки обмежують користування стаціонарним Інтернетом.
25% дітей зазначили, що батьки обмежують їх у користуванні мобільним Інтернетом, і 65% зазначили, що батьки обмежують користування стаціонарним Інтернетом.
Гроші на поповнення рахунку видаються дитині здебільшого раз на місяць (66%), або коли закінчуються гроші на мобільному рахунку (27%).
Батьки лише у 24% випадків питають дітей, які сайти вони відвідують в мобільному Інтернеті, проте в стаціонарному батьки цікавляться у 57% випадків.
У 6% діти зазначали, що вони наражалися на небезпеку через Інтернет/потрапляли у погані історії, а в 10% це ставалося із їхніми друзями
22% батьків зазначили, що їхня дитина має окремий власний комп'ютер, 59% мають доступ до загально сімейного комп'ютеру, 19% не мають доступу до ПК вдома.
22% батьків зазначили, що їхня дитина має окремий власний комп'ютер, 59% мають доступ до загально сімейного комп'ютеру, 19% не мають доступу до ПК вдома.
71% дітей має доступ до стаціонарного Інтернету вдома, і лише 17% за оцінками батьків користуються Інтернетом з мобільного.
30% опитаних батьків зазначили, що обмежують дітей у користуванні мобільним Інтернетом, і 76% батьків зазначили, що обмежують користування стаціонарним Інтернетом.
Гроші на поповнення рахунку видаються дитині здебільшого раз на місяць (62%), або коли закінчуються гроші на мобільному рахунку (32%).
Батьки лише у 24% випадків питають дітей, які сайти вони відвідують в мобільному Інтернеті, у 18% випадків вони це перевіряють. Проте в стаціонарному батьки цікавляться у 77% випадків, а в 63% випадках перевіряють відвідувані дитиною ресурси.
За даними можна говорити про формування нової культури спілкування, базованої здебільшого на Інтернеті.
Життєві цінності, як дітей, так і дорослих суттєво залежать від матеріального статку родини.
В структурі життєвих цінностей більше не залишилось місця кумирам, або людям, які викликають захоплення, суспільство прямує до індивідуалізації себе та свої потреб.
Інтернет, комп'ютер та мобільний телефон – вже невід'ємна складова життя сучасної молоді, саме на цій складовій базуються цінності, стереотипи, комунікація та світогляд.
Батьки та вчителі здебільшого орієнтуються в Інтернеті та пристроях набагато гірше за дітей. Не усвідомлюючи можливостей Інтернету, вони не усвідомлюють і можливих ризиків.
І батьки, і діти, і вчителі ототожнюють поняття “Інтернет” і “комп'ютер”. І їх свідомості – ці два поняття не існують одне без одного.
Майже всі батьки констатують факт наявності залежності у дітей від Інтернету, однак вважають, що це не так небезпечно та набагато краще за залежність від наркотиків, або асоціальну поведінку.
Батьки і вчителі не готові до профілактики ризиків адже повністю непоінформовані щодо наявності проблеми.
Дослідження показало не аби яку ступінь ризикованості дітей щодо потрапляння в небезпечні ситуації під час користуванням Інтернетом.
Дослідження показало не аби яку ступінь ризикованості дітей щодо потрапляння в небезпечні ситуації під час користуванням Інтернетом.
На даний час ми бачимо, що Інтернет доступний дітям з дозволу батьків, як мінімум з 6 років.
Оскільки батьки самі, здебільшого не обізнані добре ані щодо Інтернету, ані стосовно ризиків – вони не здатні захистити дитину і вести із нею повноцінну профілактичну роботу. Це ж стосується і вчителів у школі.
І хоча дослідження показало, що і самі батьки, і вчителі впевнені, що профілактика ризиків – це справа, в першу чергу, батьків - без масштабної інформаційної компанії не обійдеться.
При цьому найбільшу увагу батьки приділяють саме стаціонарному Інтернету вдома, яким дитина користується майже на очах, однак зовсім не дають ради щодо мобільного Інтернету.