Дослідники вважають, що систематичне використання пк на уроці сприяє наступному: Дослідники вважають, що систематичне використання пк на уроці сприяє наступному



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.



Дослідники вважають, що систематичне використання ПК на уроці сприяє наступному:

  • Дослідники вважають, що систематичне використання ПК на уроці сприяє наступному:

  • підвищенню рівня використання наочності на уроці;

  • покращенню продуктивності уроку;

  • встановленню міжпредметних зв’язків з інформатикою та іншими науками;

  • організації проектної діяльності учнів щодо створення навчальних програм та електронних посібників з курсу під керуванням учителів інформатики та історії;

  • логічності подавання навчального матеріалу, що позитивно позначається на рівні знань учнів;

  • зміні на краще взаємин з учнями, далекими від історії, особливо тими, які із захопленням ставляться до ПК;

  • зміні ставлення школярів до ПК як до захоплюючої іграшки;

  • сприйманню його, як універсального інструмента для роботи в будь-якій галузі людської діяльності.



Історичні художні фільми.

  • Історичні художні фільми.

  • Документальні фільми та хроніки.

  • Компютерні тести.

  • Електронні мультимедійні енциклопедії.

  • Електронні та аудіо книги.

  • Електронні підручники з предмету.

  • Інтернет.

  • Компютерні презинтації

  • Телевізійні історичні проекти.

  • Електронні атласи.

























Допомогти учителям історії та інших гуманітарних дисциплін навчитися використовувати уже існуючі тести та створювати нові.

  • Допомогти учителям історії та інших гуманітарних дисциплін навчитися використовувати уже існуючі тести та створювати нові.

  • Допомогти директорам, заступникам з НВР, інспекторам-методистам засвоїти прості, оперативні та об’єктивні форми проведення контрольних зрізів знань учнів.



У зв’язку з переходом шкільної освіти до нового змісту навчання виникла необхідність урізноманітнення форм і методів проведення тематичних атестацій. Автор вважає комп’ютерне тестування однією, хоча не єдиною і не головною, формою тематичної атестації.

  • У зв’язку з переходом шкільної освіти до нового змісту навчання виникла необхідність урізноманітнення форм і методів проведення тематичних атестацій. Автор вважає комп’ютерне тестування однією, хоча не єдиною і не головною, формою тематичної атестації.

  • Поява в школі комп’ютерної техніки створила можливість для використання інформаційних технологій навчання та контролю знань.

  • Пошук методів простого, оперативного, об’єктивного, вільного від паперової рутини проведення контрольних зрізів знань учнів.

  • Прагнення оптимізувати хаотичний процес учнівських «перездач» - повторних тематичних атестацій.

  • Необхідність економити час уроку, вивільнити його від громіздкого фронтального опитування та письмових робіт для інших, більш продуктивних видів навчальної діяльності.

  • Прагнення мати можливість ще на початку вивчення теми ознайомити учнів з чіткими і прозорими критеріями оцінки їхніх знань з даної теми.

  • Небажання кілька разів «наступати на одні і ті ж самі граблі» - не писати щороку нові завдання для тематичних атестацій, а лише редагувати і доповнювати уже створені тести.

  • Наявність простого середовища для створення тестів – програми Олексія Шестопалова TestW, яка дозволяє навіть учням 5 класу створювати свої тести.



Для проведення тематичних атестацій разом з іншими засобами контролю знань.

  • Для проведення тематичних атестацій разом з іншими засобами контролю знань.

  • У ході вивчення теми або на уроках узагальнення для виявлення прогалин у знаннях та для самоконтролю знань.

  • На уроках підсумкового передекзаменаційного повторення.

  • Для самостійної підготовки учнів до незалежного зовнішнього тестування.

  • Для проведення повторної тематичної атестації учнів, які бажають підвищити тематичний бал.

  • Для самоконтролю знань випускників шкіл під час підготовки до вступних іспитів до ВНЗ.

  • Для оперативного, неупередженого, об’єктивного проведення контрольних зрізів знань адміністрацією школи.























ППЗ призначений для широкого кола користувачів – вчителів та учнів середніх навчальних закладів усіх типів і форм власності. Крім того, ППЗ можуть використовувати викладачі та студенти у вищих навчальних закладах України.

  • ППЗ призначений для широкого кола користувачів – вчителів та учнів середніх навчальних закладів усіх типів і форм власності. Крім того, ППЗ можуть використовувати викладачі та студенти у вищих навчальних закладах України.

  • ППЗ є інтегрованим програмним комплексом, призначеним для автоматизованого навчання і контролю знань. Автоматизоване навчання може бути організоване як:

  • ―  групове у мережі комп’ютерного класу, під керівництвом учителя;

  • ―  самостійна робота у навчальному класі;

  • ―  індивідуальне – вдома.

  • Автоматизований контроль знань учнів за допомогою ППЗ відбувається як:

  • ―  поточний (при повторенні та закріпленні вивченої теми під час розв’язання тестів, задач,  відповідей на питання тощо);

  • ―  періодичний (тематична атестація);

  • ―  підсумковий (державна підсумкова атестація - іспит).






































База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка