Досвіду роботи вчителя біології



Дата конвертації29.12.2016
Розмір445 b.


досвіду роботи вчителя біології

  • досвіду роботи вчителя біології

  • Крук Надії Григорівни, кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії» педагогічне звання «Старший вчитель»


Прагну, щоб учні досягли найкращих результатів, бо це відкриє для них двері в майбутнє.

  • Прагну, щоб учні досягли найкращих результатів, бо це відкриє для них двері в майбутнє.



  • Використання інформаційних технологій на уроках біології



У зв'язку з упровадженням у навчально-виховний процес школи інформаційних технологій змінилися й освітні цілі, що в значній мірі тепер спрямовані на формування й розвиток здібностей учнів до самостійного пошуку, збору, аналізу та представлення інформації; виховання творчої особистості, в результаті яких вона буде підготовлена до активного, самостійного життя в інформаційному суспільстві.

  • У зв'язку з упровадженням у навчально-виховний процес школи інформаційних технологій змінилися й освітні цілі, що в значній мірі тепер спрямовані на формування й розвиток здібностей учнів до самостійного пошуку, збору, аналізу та представлення інформації; виховання творчої особистості, в результаті яких вона буде підготовлена до активного, самостійного життя в інформаційному суспільстві.



Формування вмінь учнів установлювати гармонійні стосунки з природою на основі поваги до життя як найвищої цінності, до всього живого, як унікальної частини біосфери.

  • Формування вмінь учнів установлювати гармонійні стосунки з природою на основі поваги до життя як найвищої цінності, до всього живого, як унікальної частини біосфери.

  • Оволодіння вміннями самостійного вивчення основних біологічних понять, законів, біологічних закономірностей; уміннями спостерігати, досліджувати й пояснювати явища природи.

  • Використання теоретичних знань з метою професійного самовизначення у прикладних сферах людської діяльності (медицина, сільське господарство, біотехнологія, педагогіка).

  • Розвиток розумових здібностей та якостей особистості (теоретичного стилю мислення, пізнавального інтересу, уяви, уваги, пам’яті), прагнення до самоосвіти.

  • Формування емоційно-цілісного ставлення до природи, до себе, до людей.



Психологи стверджують:

  • Психологи стверджують:

  • Якщо матеріал було подано у звуковому" вигляді, то людина запам'ятовувала близько 1/4 інформації.

  • Якщо інформація була подана візуально - близько 1/3.

  • При комбінуванні впливу( зорового і слухового) запам'ятовування підвищувалося до 1/2.







Використовувати новітні інформаційні технології на різних етапах уроку.

  • Використовувати новітні інформаційні технології на різних етапах уроку.

  • Дозволяє розширювати можливості ілюстративного супроводу уроку;

  • Використовувати різні форми навчання та види діяльності в межах одного уроку;

  • Ефективно організовувати контроль знань, вмінь та навичок учнів;

  • Полегшувати та вдосконалювати розробку творчих робіт, проектів, рефератів.



Муляжі, скелети,

  • Муляжі, скелети,

  • вологі препарати,

  • гербарії

  • Лабораторне

  • обладнання,

  • мікроскопи,

  • мікропрепарати





    мікросвіт клітини;

  •     мікросвіт клітини;

  • ріст і розвиток організмів,

  • еволюцію живих систем,

  • розвиток життя на Землі, тобто за короткий час демонструвати процеси, які проходять впродовж місяців, років і навіть століть;

  • знайомити з явищами що мають звукове відображення;

  • проводити практичні та лабораторні роботи.

















10 клас. Тема “Віруси та прокаріоти”

  • 10 клас. Тема “Віруси та прокаріоти”

  • 1. Завдяки чому бактерії живуть у найнесприятливіших умовах життя? а) високій здатності до розмноження; б) вдосконаленій організації; в) низькій здатності до розмноження; г) примітивній будові тіла.

  • 2. До захворювань людини, які спричинені вірусом належать: а) туберкульоз; б) СНІД; в) малярія; г) віспа; д) грип.

  • 3. Що являють собою бактеріофаги? а) фагоцити; б) віруси бактерій; в) гриби-паразити; г) лейкоцити, які знищують бактерій; д) бактерії-хемосинтетики.

  • 4. Наука, яка вивчає неклітинні форми життя: а) імунологія; б) зоологія; в) альгологія; г) цитологія; д) вірусологія.

  • 5. Який тип живлення характерний для вірусів та бактеріофагів? а) сапрофітний; б) паразитичний; в) симбіотичний; г) міксотрофний.

  • 6. Який вчений відкрив віруси? а) І. Мечников; б) Д. Івановський; в) Т. Шванн; г) М. Мальпігі; д) Луї Пастер.

  • 7. Для яких організмів характерна наявність у клітині нуклеоїду? а) мохів; б) папоротей; в) грибів; г) бактерій; д) зелених водоростей.

  • 8. У яких організмів немає ендоплазматичної сітки, мітохондрій, ядра? а) ціанобактерій; б) найпростіших; в) голонасінних; г) бактерій; д) грибів.

  • 9. Які організми належать до прокаріотів? а) хламідомонада; б) синьо-зелені водорості; в) бактерії; г) дріжджі; д) амеба дизентерійна.

  • 10. Про які організми йдеться у такому визначенні: поза живою клітиною - речовина, у живій клітині - організм? а) віруси; б) прокаріоти; в) бактерії; г) еукаріоти; д) ціанобактерії.

  • 11. Захворювання людини, спричинені бактеріями: а) туберкульоз; б) ангіна; в) СНІД; г) папілома; д) чума.

  • 12. До якої групи бактерій належать сіркобактерії? а) бактерії-сапрофіти; б) бактерії-паразити; в) автотрофи; г) хемосинтетики.



Презентація проектних робіт

  • Презентація проектних робіт







Освітні сайти та програми

  • Освітні сайти та програми







У 2006 році на обласному конкурсі «Квітковий вернісаж» учениця школи Венгрин Марія отримала 1 місце

  • У 2006 році на обласному конкурсі «Квітковий вернісаж» учениця школи Венгрин Марія отримала 1 місце

  • Багато учнів працюють над проектними роботами та досягають успіхів.У2007 році учень 8 класу Піддубчишин Андрій зайняв 3 місце в обласному конкурсі «Дотик природи»

  • У 2009році Кмечак Олег та Мекелита Роман зайняли 2 місце в районному конкурсі дитячої фотографії на природничу тематику

  • 2010 році

  • Сисоєва Ольга (11кл.)- 3 місце в обласному екологічному конкурсі «Нижчі рослини акваріумів»



2008 рік

  • 2008 рік

  • Боднар Юрій

  • Загальна сума балів: 562

  • З біології - 189



2009 рік

  • 2009 рік

  • Цимбалюк Анна



Проведення уроків при комплексному застосуванні традиційних та мультимедійних технологій забезпечує набуття учнями не тільки глибоких та міцних знань, а й вміння розвивати інтелектуальні, творчі здібності , самостійно набувати нових знань та працювати з різними джерелами інформації

  • Проведення уроків при комплексному застосуванні традиційних та мультимедійних технологій забезпечує набуття учнями не тільки глибоких та міцних знань, а й вміння розвивати інтелектуальні, творчі здібності , самостійно набувати нових знань та працювати з різними джерелами інформації







Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка