Дотримання прав дітей з в умовах поглиблення соціально-економічної кризи



Дата конвертації24.12.2016
Розмір445 b.





Причинами, що впливають на стан захворювання дітей є:

  • Причинами, що впливають на стан захворювання дітей є:

  • складні економічні умови;

  • погіршення екологічної ситуації;

  • техногенні перевантаження;

  • неблагополучні умови праці жінок;

  • недосконалість існуючої системи медичного і соціального забезпечення;

  • зростання стресових ситуацій у повсякденному житті.





Прийнято Закон України Про Загальнодержавну програму “Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини” на період до 2016 року.

  • Прийнято Закон України Про Загальнодержавну програму “Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини” на період до 2016 року.

  • Дітям з особливими потребами надаються рівні з іншими дітьми можливості щодо реалізації їх прав, передбачених Конституцією України.

  • Вживаються заходи щодо удосконалення мережі спеціальних освітніх і реабілітаційних установ.

  • Активізувалася діяльність з формування системи інклюзивної освіти.

  • Збільшується кількість дітей з особливими освітніми потребами, інтегрованих у загальноосвітні навчальні заклади.



  • 1. Державна підтримка сімей, де виховуються діти з інвалідністю, полягає, в основному, у виплаті пенсій та соціальної допомоги.

  • 2. Можливості реабілітації дітей напряму залежать від соціально-економічного розвитку регіону, у якому вони проживають, та політики, яка проводиться в регіоні стосовно проблем дітей з інвалідністю.

  • 3. Через низьку якість послуг, що надаються дітям за місцем їх проживання, мізерною є частка дітей інтегрованих в навчальні заклади.

  • 4. Існує проблема територіальної доступності центрів реабілітації дітей з інвалідністю, які розміщені переважно у великих містах. Сільські жителі мають дуже обмежені можливості доступу до таких центрів.

  • 5. Не розвинена система денного догляду за дітьми з інвалідністю.



  • 1. Слабка міжвідомча координація між органами влади, громадськими організаціями з питань медичного, психолого-педагогічного та соціального супроводу дітей з особливими освітніми проблемами.

  • 2. Недосконала система раннього виявлення та своєчасної медичної реабілітації дітей із вродженими вадами або порушеннями в розвитку.

  • 3. Недостатня системи соціально-психологічної підтримки батьків, у яких народилася дитина з вадами розвитку.

  • 4. Недостатні зусилля держави із запобігання інституалізації дітей із вадами розвитку – поміщення в інтернатні заклади.



  • В Україні станом на початок 2014 року в інтернатних закладах виховувалося 11 170 дітей-інвалідів.



Шанси повернутися в родину або бути усиновленими у дітей з особливими потребами дуже мізерні.

  • Шанси повернутися в родину або бути усиновленими у дітей з особливими потребами дуже мізерні.



1. Недостатня кількість дитячих лікарів-психіатрів, кваліфікованих педагогічних, медичних та соціальних працівників, спеціальних психологів.

  • 1. Недостатня кількість дитячих лікарів-психіатрів, кваліфікованих педагогічних, медичних та соціальних працівників, спеціальних психологів.

  • 2. В навчальних закладах не передбачено посади соціального працівника для супроводу дитини-інваліда, яка не може самостійно пересуватися.

  • 3. Не відповідає потребам рівень фінансування програм із забезпечення дітей-інвалідів технічними та іншими засобами реабілітації.

  • 4. Законодавчо не врегульовано питання запровадження інклюзивної освіти для дітей які проходять дошкільне навчання, а також для дітей які здобувають професійно-технічну та вищу освіту.



  • Не забезпечується вирішення питань архітектурної доступності соціальної інфраструктури (житлових будівель та закладів соціального призначення, медичних, освітянських).



Неприхована агресія з боку Російської федерації на адресу України має своїм наслідком пряму підтримку сепаратистів, постачання зброї на територію України, потрапляння найманців і використання їх проти дітей України.

  • Неприхована агресія з боку Російської федерації на адресу України має своїм наслідком пряму підтримку сепаратистів, постачання зброї на територію України, потрапляння найманців і використання їх проти дітей України.



  • Країна, яка не була готова до війни ні психологічно, ні економічно виявилися не в повній мірі готовою для екстреного переміщення дітей-інвалідів на безпечні території.



  • 12 серпня 2014 року озброєні бойовики увірвалися до Луганської обласної лікарні і під загрозою фізичної розправи захопили 9 дітей-інвалідів, які є вихованцями Луганського будинку дитини.

  • В непристосованому для перевезення хворих дітей транспорті, без будь-яких дозвільних документів діти були переміщені на територію Російської Федерації.



Без достатньої кількості їжі, одягу, в умовах постійної присутності на території закладу озброєних людей, на сьогодні залишаються в зоні антитерористичної операції понад 300 хворих дітей в інституціях Луганської області у містах Алчевськ, Краснодон, Ровеньки.

  • Без достатньої кількості їжі, одягу, в умовах постійної присутності на території закладу озброєних людей, на сьогодні залишаються в зоні антитерористичної операції понад 300 хворих дітей в інституціях Луганської області у містах Алчевськ, Краснодон, Ровеньки.

  • При спробі вивезти хворих на туберкульоз дітей із інституції Луганської області до аналогічного закладу Київської області, бойовиками була затримана керівник закладу.

  • Діти і зараз залишаються на небезпечній території.



  • Країна, яка співпрацює з неофіційними формуваннями має чітко усвідомлювати свою відповідальність перед міжнародною спільнотою у зв’язку із:

  • потуранням порушенню прав дітей іншої держави;

  • використанням дітей в інформаційній війні проти іншої держави;

  • спонуканням до незаконного переміщення дітей із однієї країни до іншої.

  • Такі дії по відношенню до дітей мають чітко засуджуватися і враховуватись при розгляді питань, пов’язаних із застосуванням відповідних санкцій.



  • ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!



Каталог: images -> stories
stories -> Згідно з Маастріхтським договором, що встановив Єсропейський Союз у 1992 р., освіту формально віднесено до сфери компетенції єс
stories -> 1. Педагогічна діагностика як наука, її виникнення та становлення
stories -> 1. Діагностичний супровід професійної діяльності вчителя початкової школи
stories -> 1. Діагностика особистості учня початкової школи
stories -> Організовано урочисті заходи з нагоди відзначення пам’ятних дат
stories -> План мета дослідження конфлікту
stories -> Діагностика конфлікту: опис, пояснення, оцінка. Діагностика конфлікту: опис, пояснення, оцінка


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка