Дозволяє встановлювати інтеграційні зв'язки



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.















Дозволяє встановлювати інтеграційні зв'язки математики з іншими освітніми областями (фізика, хімія, біологія, інформатика, мистецтво), що забезпечує цілісність, істинність знань.

  • Дозволяє встановлювати інтеграційні зв'язки математики з іншими освітніми областями (фізика, хімія, біологія, інформатика, мистецтво), що забезпечує цілісність, істинність знань.

  • Надає можливість багатофункціональної підготовки учнів в нових соціально-економічних умовах.

  • Забезпечує активізацію процесу навчання на основі мотивації діяльності, поетапної організації праці, аналізу ходу практичних робіт, їх діагностики і методу виправлення недоліків, експертної оцінки виконаної роботи.

  • Забезпечує формування соціально значущих якостей особи.

  • Сприяє реалізації диференційованого і індивідуального підходу в навчанні.



Це спільна навчально-пізнавальна творча або ігрова діяльність учнів–партнерів, організована на основі комп'ютерної телекомунікації.

  • Це спільна навчально-пізнавальна творча або ігрова діяльність учнів–партнерів, організована на основі комп'ютерної телекомунікації.

  • Специфіка телекомунікаційних проектів полягає передусім в тому, що вони за своєю суттю завжди міжпредметні.



Домінуючий в проекті метод: дослідницький, творчий, ролево-ігровий, ознайомлювально–орієнтовний, ін.

  • Домінуючий в проекті метод: дослідницький, творчий, ролево-ігровий, ознайомлювально–орієнтовний, ін.

  • Характер координації проекту: безпосередній (жорсткий, гнучкий), прихований (неявний, що імітує учасника проекту).

  • Характер контактів (серед учасників однієї школи, класу, міста, реґіону, країни, різних країн світу).

  • Кількість учасників проекту.

  • Тривалість проекту.



дослідницькі;

  • дослідницькі;

  • літературно-творчі;

  • пригодницькі, ігрові;

  • інформаційні проекти;

  • практико–орієнтовані;

  • з відкритою, явною координацією;

  • з прихованою координацією.



внутрішні або регіональні

  • внутрішні або регіональні

  • (в межах однієї країни);

  • міжнародні

  • (учасники проекту є представниками різних країн).





короткотерміновими (для розв'язання невеликої проблеми або частини більш великої проблеми). Такі невеликі проекти можуть бути розроблені на одному – двох уроках;

  • короткотерміновими (для розв'язання невеликої проблеми або частини більш великої проблеми). Такі невеликі проекти можуть бути розроблені на одному – двох уроках;

  • середньої тривалості (від тижня до місяця);

  • довготермінові (від місяця до кількох місяців).





мотивація дослідницької діяльності;

  • мотивація дослідницької діяльності;

  • постановка проблеми;

  • збір,  систематизація і аналіз фактичного матеріалу;

  • висунення гіпотез;

  • перевірка гіпотез;

  • доказ або спростування гіпотез;

  • підготовка до презентації одержаних результатів (продукт проекту);

  • презентація;

  • рефлексія.





Вивчення нового матеріалу.

  • Вивчення нового матеріалу.

  • Рішення практико-орієнтованих задач

  • Узагальнення















використання методу проектів на уроках математики в рамках профільного навчання дозволяє, дотримуючись традиційної системи учбових занять, уникати їх відриву від реальної діяльності, добиваючись тим самим глибокого і надійного засвоєння матеріалу, що вивчається, а також сприяє досягненню вимог сучасного інформаційного суспільства.

  • використання методу проектів на уроках математики в рамках профільного навчання дозволяє, дотримуючись традиційної системи учбових занять, уникати їх відриву від реальної діяльності, добиваючись тим самим глибокого і надійного засвоєння матеріалу, що вивчається, а також сприяє досягненню вимог сучасного інформаційного суспільства.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка