Дозволяють студенту вибрати і час, і місце для навчання



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.



Які:

  • Які:

  • дозволяють студенту вибрати і час, і місце для навчання;

  • дають можливість здобути освіту особам, які не мають можливості здобути традиційну освіту через ті чи інші причини;

  • використовувати в навчанні нові інформаційні технології;

  • певною мірою скорочує витрати на навчання.



Перевагами цих підручників, на наш погляд, є:

  • Перевагами цих підручників, на наш погляд, є:

  • мобільність;

  • доступність зв’язку з розвитком комп’ютерних мереж;

  • адекватність рівню розвитку сучасних наукових знань.



Зазвичай електронним підручником є комплект навчальних, контролюючих, моделюючих і інших програм, що розміщуються на комп’ютерних носіях (твердому, гнучкому чи оптичному дисках) ПЕОМ, в яких відбитий основний науковий зміст навчальної дисципліни.

  • Зазвичай електронним підручником є комплект навчальних, контролюючих, моделюючих і інших програм, що розміщуються на комп’ютерних носіях (твердому, гнучкому чи оптичному дисках) ПЕОМ, в яких відбитий основний науковий зміст навчальної дисципліни.



забезпечує практично миттєвий зворотний зв’язок;

  • забезпечує практично миттєвий зворотний зв’язок;

  • допомагає швидко знайти необхідну інформацію;

  • істотно економить час при багатократних зверненнях до гіпертекстових пояснень (підказок);

  • разом з коротким текстом - показує, розповідає, моделює, контролює і т.д.



фізіологічні особливості сприйняття інформації з дисплея (сприйняття з екрану текстової інформації набагато менш зручно і ефективно, чим читання книги);

  • фізіологічні особливості сприйняття інформації з дисплея (сприйняття з екрану текстової інформації набагато менш зручно і ефективно, чим читання книги);

  • вищу вартість в порівнянні з книгою.



традиційні алгоритмічні мови;

  • традиційні алгоритмічні мови;

  • інструментальні засоби загального призначення;

  • засоби мультимедіа;

  • гіпертекстові і гіпермедіа засоби;



Характерні риси електронних підручників, створених засобами прямого програмування:

  • Характерні риси електронних підручників, створених засобами прямого програмування:

  • різноманітність стилів реалізації (колірна палітра, інтерфейс

  • структура ЕНП, спосіб подачі матеріалу і т.д.);

  • складність модифікації і супроводу;

  • великі витрати часу і трудомісткість;

  • відсутність апаратних обмежень, тобто можливість створення ЕНП орієнтованого на технічну базу, що є в наявності.



формування структури ЕНП;

  • формування структури ЕНП;

  • введення, редагування і форматування тексту (текстовий редактор);

  • підготовка статичної ілюстративної частини (графічний редактор);

  • підготовка динамічної ілюстративної частини (звукових і анімаційних фрагментів);

  • підключення виконуваних модулів, реалізованих із застосуванням інших засобів розробки і ін.



не завжди зручний інтерфейс;

  • не завжди зручний інтерфейс;

  • менші, в порівнянні з мультимедіа і гіпермедіа системами можливості;

  • відсутність можливості створення програм для дистанційного навчання.









































роздільна здатність екрану і кількість кольорів, а також об’єм інформації;

  • роздільна здатність екрану і кількість кольорів, а також об’єм інформації;

  • використання інструментальних засобів для створення і реалізації відеофрагментів;

  • професійність при створенні відеоряду;

  • помітно більший інформаційний об’єм інформації.



У гіпермедіа системі як фрагменти можуть використовуватися зображення, а інформація може містити текст, графіку, відеофрагменти, звук.

  • У гіпермедіа системі як фрагменти можуть використовуватися зображення, а інформація може містити текст, графіку, відеофрагменти, звук.

  • Використання гіпертекстової технології задовольняє таким вимогам як структурованість, зручність в обігу. ідеофрагменти, звук.



При виборі засобів необхідна оцінка наявності:

  • При виборі засобів необхідна оцінка наявності:

  • апаратних засобів певної конфігурації;

  • сертифікованих програмних систем;

  • фахівців необхідного рівня.



Інформація по вибраному курсу повинна бути добре структурованою і представляти закінчені фрагменти курсу з обмеженим числом нових понять.

  • Інформація по вибраному курсу повинна бути добре структурованою і представляти закінчені фрагменти курсу з обмеженим числом нових понять.

  • Кожен фрагмент, разом з текстом, повинен представляти інформацію в аудіо- або відеоформаті.

  • Текстова інформація може дублювати деяку частину живих лекцій.

  • На ілюстраціях, що представляють складні моделі або пристрої, повинна бути миттєва підказка, що з’являється і зникає синхронно з рухом курсору по окремих елементах ілюстрації.



Текстова частина повинна супроводжуватися численними перехресними посиланнями, що дозволяють скоротити час пошуку необхідної інформації, а також могутнім пошу

  • Текстова частина повинна супроводжуватися численними перехресними посиланнями, що дозволяють скоротити час пошуку необхідної інформації, а також могутнім пошу

  • Відеоінформація або анімації повинні супроводжувати розділи, які важко зрозуміти в звичайному викладі. ковим центром.

  • Наявність аудіоінформації, яка у багатьох випадках є основною і деколи незамінною змістовною частиною підручника.

  • Наявність засобів вільної чи примусової навігації по навчальному курсу; засобів п

  • Структурованість, зручність в обігу, наочність викладеного матеріалу. роміжного і кінцевого контролю.



навчання без перевірки;

  • навчання без перевірки;

  • навчання з перевіркою, при якому в кінці кожного розділу (параграфа) учневі пропонується відповісти на декілька питань, що дозволяють визначити ступінь засвоєння матеріалу;

  • програмоване навчання, при якому учень може перейти до вивчення наступної теми лише після того, як засвоїв попередні теми;

  • тестовий контроль, призначений для підсумкового контролю знань з виставлянням оцінки.



Принцип квантування.

  • Принцип квантування.

  • Принцип повноти.

  • Принцип наочності.

  • Принцип розгалуження.

  • Принцип регулювання.

  • Принцип адаптивності.

  • Принцип комп’ютерної підтримки.

  • Принцип збірності.



Вибір джерел.

  • Вибір джерел.

  • Укладення договорів з авторами про право на переробку.

  • Розробка змісту і переліку понять (індексу).

  • Переробка текстів в модулі по розділах і створення Help.

  • Реалізація гіпертексту в електронній формі.

  • Розробка комп’ютерної підтримки.

  • Відбір матеріалу для мультимедійного втілення.

  • Розробка звукового супроводу.

  • Реалізація звукового супроводу.

  • Підготовка матеріалу для візуалізації.

  • Візуалізація матеріалу.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка