Духовні потреби і цінності (інтелектуальні, моральні, естетичні); духовні потреби і цінності



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.





духовні потреби і цінності (інтелектуальні, моральні, естетичні);

  • духовні потреби і цінності (інтелектуальні, моральні, естетичні);

  • емоційну культуру;

  • моральні та естетичні ідеали;

  • світогляд;

  • здатність до творчості.



соціально-морального,

  • соціально-морального,

  • емоційно-ціннісного,

  • пізнавального,

  • художньо-естетичного,

  • креативного розвитку.





Інтелектуальна культура,

  • Інтелектуальна культура,

  • Моральна культура,

  • Комунікативна культура,

  • Художньо-естетична культура,

  • Національна культура,

  • Родинно-побутова культура,

  • Екологічна культура,

  • Правова культура,

  • Морально-етична культура,

  • Християнська тощо.



Прагнення пізнавати навколишній світ і себе у ньому, глибше ознайомлюватися з творами різних видів мистецтва.

  • Прагнення пізнавати навколишній світ і себе у ньому, глибше ознайомлюватися з творами різних видів мистецтва.

  • Бажання сприймати й творити прекрасне, самостійно займатися мистецькою діяльністю.

  • Розуміння основних морально-етичних норм і здатність дотримуватися їх у власній поведнінці.

  • Шанобливе та бережне ставлення до всього живого, неживої природи і предметів рукотворного світу, відповідальність та інші базові якості особистості.





залучення до різних видів діяльності у природному, предметному, соціальному довкіллі (ігрова, пізнавальна, комунікативно-мовленнєва, предметно-практична, образотворча, музична, рухова, театралізована);

  • залучення до різних видів діяльності у природному, предметному, соціальному довкіллі (ігрова, пізнавальна, комунікативно-мовленнєва, предметно-практична, образотворча, музична, рухова, театралізована);

  • використання творів мистецтва (образотворче, музичне, декоративно-прикладне, літературне та ін.);

  • застосування культурних та історичних традицій (сім’ї, роду, групи, дошкільного закладу, народу)



Виховання і навчання дітей у дошкільних навчальних закладів має світський характер (Закон України “Про дошкільну освіту”).

  • Виховання і навчання дітей у дошкільних навчальних закладів має світський характер (Закон України “Про дошкільну освіту”).

  • Виховання на релігійних засадах здійснюється за вибором батьків в умовах родини.



Ігри та ігрові вправи морально-етичного змісту (творчі сюжетно-рольові, драматизації за літературними творами, конструкторсько-будівельні; ігри з правилами дидактичні, настільно-друковані, рухливі);

  • Ігри та ігрові вправи морально-етичного змісту (творчі – сюжетно-рольові, драматизації за літературними творами, конструкторсько-будівельні; ігри з правилами дидактичні, настільно-друковані, рухливі);

  • Проблемно-пошукові ситуації (інтелектуального, морального, емоційно-ціннісного, художньо-естетичного, творчого спрямування);

  • Спостереження і милування у природному, культурному, соціальному довкіллі;

  • Екскурсії;

  • Читання художньої літератури;

  • Слухання творів народної, класичної, сучасної музики;

  • Розглядання творів образотворчого і декоративного мистецтва;

  • Бесіди і розмови з дітьми на різні теми (обговорення реальних ситуацій дитячого буття, вражень від творів мистецтва, філософських понять добра і зла тощо);

  • Ілюстрування подій і явищ (використання фланелаграфу, анімація на смарт-дошці, малювання), обговорення моделей поведінки





Програми курсів підвищення кваліфікації для різних категорій педагогічних працівників дошкільної освіти доцільно насичувати лекційними, практичними заняттями з питань духовного розвитку дітей засобами

  • Програми курсів підвищення кваліфікації для різних категорій педагогічних працівників дошкільної освіти доцільно насичувати лекційними, практичними заняттями з питань духовного розвитку дітей засобами



Пропагувати нові науково-методичні розробки й надбання перспективного педагогічного досвіду.

  • Пропагувати нові науково-методичні розробки й надбання перспективного педагогічного досвіду.

  • Урізноманітнювати форми і тематику заходів (конференції, семінари, практикуми, майстер-класи, педагогічні читання, дискусійні клуби, аукціони педагогічних ідей та ін.) з урахуванням актуальних питань духовного розвитку дитячої особистості.



Застосовувати традиційні форми співпраці ДНЗ з родинами.

  • Застосовувати традиційні форми співпраці ДНЗ з родинами.

  • Оптимізувати діяльність консультативних центрів (пунктів) на базі ДНЗ та методичних центрів при управліннях (департаментах) освіти.

  • Обговорювати потенційні можливості родинного виховання для прищеплення дітям духовної культури з перших років життя при проведенні різних форм роботи з батьками.





Наша адреса:

  • Наша адреса:

  • Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти,

  • вул. Чорновола 74,

  • Контактний телефон: (0362) 64-96-71




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка