Ефективний засіб навчити учнів здобувати нові знання



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.



ефективний засіб навчити учнів здобувати нові знання

  • ефективний засіб навчити учнів здобувати нові знання

  • виховувати їх як творчу особистість

  • пріоритетний засіб вирішення проблеми створення школи мислення замість школи навчання



  • заохочує дітей до нестандартного виконання навчальних завдань

  • стимулює соціальну активність

  • можна вписати в традиційну класно-урочну систему навчання



мої вихованці навчаються

  • мої вихованці навчаються

  • співпрацювати

  • спілкуватися

  • уникати конфліктних ситуацій

  • формують у собі толерантність

  • здатність до взаєморозуміння.



Плануючи проектну діяльність, я враховую вікові особливості дітей

  • Плануючи проектну діяльність, я враховую вікові особливості дітей

  • до 200-річчя з Дня народження М. В. Гоголя учні цих класів написали твори на тему: «Казки та легенди нашого краю».

  • Кононович А. став переможцем міського конкурсу “Казки рудого Панька”



Вони залюбки бе-руть учать у різно-манітних інсцені-заціях

  • Вони залюбки бе-руть учать у різно-манітних інсцені-заціях

  • Результат проекту-

  • постановка урив-ків із драматичної казки С. Маршака «Дванадцять місяців»



важливо правиль-но підібрати тво-ри, які є цікавими й змістовними. Наприклад, байка Крилова І.А. «Вовк та ягня», діалоги з оповідань А. Чехо-ва «Товстий і тон-кий» та «Хамеле-он» ( 6 клас)

  • важливо правиль-но підібрати тво-ри, які є цікавими й змістовними. Наприклад, байка Крилова І.А. «Вовк та ягня», діалоги з оповідань А. Чехо-ва «Товстий і тон-кий» та «Хамеле-он» ( 6 клас)

  • робота над проек-том за творчістю Мацуо Басьо захопила учнів.



У 7-х класах (на уроках позакласного читання, вивчаючи повість «Ніч перед Різдвом» М. В. Гоголя)

  • У 7-х класах (на уроках позакласного читання, вивчаючи повість «Ніч перед Різдвом» М. В. Гоголя)

  • Перший етап – складання сценарію до цього твору кожним класом;

  • другий – підготовка вистави за написаними сценаріями;

  • третій – презентація спектаклів.

  • Учасники проекту порівнюють акторську гру, сценарії, вистави і обговорюють можливості інтерпретації художнього твору та втілення творчих задумів.



«Емблема та девіз героя», «Нестандартна ілюстрація до твору», «Досьє митця» (8 – 9 класи).

  • «Емблема та девіз героя», «Нестандартна ілюстрація до твору», «Досьє митця» (8 – 9 класи).

  • Ці проекти носять як дослідницький, так і творчий характер.

  • Під час роботи над ними іде поширене вивчення текстів, творчості письмен-ників, ознайомлення з додатковою літературою та публікаціями в газетах, журналах, мережі Інтернет.

  • Результати проектів - комп'ютерні презентації творчого шляху Гете, Вольтера, Шиллера, Кальдерона, Мольєра.



оформляються у ви-гляді колажів, ем-блем, коміксів, ілю-страцій (малюнків, плакатів, листівок), комп’ютерних пре-зентацій;

  • оформляються у ви-гляді колажів, ем-блем, коміксів, ілю-страцій (малюнків, плакатів, листівок), комп’ютерних пре-зентацій;

  • Гогольfest– проект-підсумок роботи учнів школи, при-свячений 200-річчю з Дня народження М.В.Гоголя.



У 10 – 11 класах учні уже можуть самос-тійно вести дослідницьку роботу, так у рамках проекту, присвяченого

  • У 10 – 11 класах учні уже можуть самос-тійно вести дослідницьку роботу, так у рамках проекту, присвяченого

  • М. В. Гоголю, мною разом із групою старшокласників була проведена дослідницька робота «Віра в надприродні сили і сучасність».

  • Найкращою була наукова робота Гуленко Катерини: «Віра в надприродне. М. В. Гоголь «Майская ночь, или Утопленница», яка стала лауреатом обласного етапу МАН та фіналістом Міжна-родного конкурсу наукових досліджень «Спудейські есеї» м. Київ



Зв’язок з учнями-випускниками продовжується після закінчення ними нашої школи. Я пишаюся своїми вихованцями, які досягли певних вершин у житті.

  • Зв’язок з учнями-випускниками продовжується після закінчення ними нашої школи. Я пишаюся своїми вихованцями, які досягли певних вершин у житті.

  • Наша школа започаткувала традицію: збирати матеріали про відомих випускників, якими поповнюємо експозиції нашого шкільного музею, адже приємно чути про досягнення людей, які колись тут навчалися.



З цією метою був ство-рений у 2006 році по-шуковий загін «Олімп». Члени загону вирішили розповісти про учнів-випускників: Волкову Тамару Іванівну – майстра спорту міжна-родного класу з легкої атлетики та Панченка Михайла Григоровича - доктора фізико-косміч-них наук, співробітника університету космічних досліджень м. Грац (Австрія)

  • З цією метою був ство-рений у 2006 році по-шуковий загін «Олімп». Члени загону вирішили розповісти про учнів-випускників: Волкову Тамару Іванівну – майстра спорту міжна-родного класу з легкої атлетики та Панченка Михайла Григоровича - доктора фізико-косміч-них наук, співробітника університету космічних досліджень м. Грац (Австрія)

  • Михайло, коли приїжджає на Україну, заходить до рідної школи



Нами був розробле-ний план дій:

  • Нами був розробле-ний план дій:

  • зустрітися з батьками колишніх учнів

  • ознайомитися з матеріалами сімейних архівів

  • узяти інтерв’ю в людей, які допома-гали випускникам у їх становленні як особистостей.



Діти зібрали матеріали:

  • Діти зібрали матеріали:

  • фотографії, нагороди, дипломи, які стали фундаментом для створення в нашій школі стендів про випускників

  • були написані роботи на конкурс «Знайди свою вершину» у рамках історико-краєзнавчої експедиції «Історія міст і сіл України», які стали переможцями обласного етапу конкурсу.





  • дає можливість оцінити власні досягнення

  • допомагає зрозуміти, що тільки шляхом постійного самовдосконалення можна добитися успіхів у певній сфері діяльності

  • виховує гордість за свою школу, за людей, які навчалися в ній

  • стимулює кожного до творчості, роботи над собою.



триває п‘ятий рік, є ефективною формою позакласної роботи

  • триває п‘ятий рік, є ефективною формою позакласної роботи

  • Мета організації гуртка

  • пропаганда театрального мистецтва

  • розвиток творчості

  • залучення до активного відпочинку в школі та вдома

  • Завдання проекту

  • розвиток психічного, духовного, емоційного та естетичного світосприйняття через сценічну гру



удосконалює і відшліфовує вимову

  • удосконалює і відшліфовує вимову

  • сприяє кращому засвоєнню лексичних одиниць

  • відпрацюванню інтонації, мелодики фраз і пауз.

  • з психологічної точки зору, сценічна гра «розблоковує» учнів

  • створює атмосферу розкутості, самостійності

  • дозволяє показати свої можливості

  • колектив “Імпровізація”- лауреат міського конкурсу театральних колективів 2010 – 2013р.



  • занесений до шкільної картотеки

  • вивчався на засіданнях міського метод-об’єднання

  • окремі матеріали оформлені як посібник з проектної діяльності на уроках світової літератури



Цьому методу притаманний дух конкуренції.

  • Цьому методу притаманний дух конкуренції.

  • Працюючи над презентацією чи над написанням робіт МАН, учні прагнуть зробити їх кращими, ніж суперники. Але переможцем може бути тільки один.

  • Діти вчаться програвати з гідністю.

  • Злети та невдачі – це реалії дорослого життя, учні отримують навички, які допоможуть їм у майбутньому самореалізуватися у світі непростих дорослих відносин.



вимагає від педагога багато часу

  • вимагає від педагога багато часу

  • додаткових зусиль

  • не завжди приводить до очікуваних результатів

  • іноді учням важко знайти порозуміння в групах

  • не всі діти можуть об’єктивно оцінити свої, наприклад, сценічні можливості

  • бажання грати ту чи іншу роль у спектаклі не завжди виправдане




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка