Екологічний загін «Голос степу» у новому пошуку



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.



Екологічний загін «Голос степу» у новому пошуку .......3

  • Екологічний загін «Голос степу» у новому пошуку .......3

  • Спортивне свято для всієї родини …….5

  • Виховуємо патріотів …….7

  • Не вмре повік Шевченкове ім´я …….9

  • Вивчаймо історію свого роду, бережімо його пам'ять... ……..11

  • Вшанували роковини трагічних п

  • одій на Майдані …..13

  • «Мова – душа народу» ..….15

  • 8. Сім'я- початок усіх початків …….17

  • Декада педагогічної майстерності …….19

  • класних керівників 1-4 класів

  • Від зернини до хлібини …….21

  • 11. Чергова перемога в престижному конкурсі …...22



Безкрайні Таврійські степи , серед яких затишно розташувався прекрасний зелений оазис з милозвучною назвою Верхній Рогачик, дбайливо зберігають дух українського козацтва, яке відіграло важливу роль не тільки в становленні української державності, але й у розвитку демократичних цінностей. Ще в ХVI - XVIII ст., саме завдяки козакам на південних просторах України з'являється нова, прогресивна модель суспільного устрою, що протиставляла кріпосництву і тоталітаризму ідеали свободи, рівноправності та демократії. Козаки захищали український народ від татаро-турецької агресії, впроваджували нову форму господарювання з гарантіями вільної праці і приватної власності. У «козацьких січах» завжди діяв кодекс «прав і вольностей». Тут шанували старших, були вірні друзям і чесні перед ворогом. За порушення публічно карали, за розбій і зраду вішали. Саме козаки привнесли в українську національну ментальність духовну досконалість - приклад того, коли суспільні інтереси переважають над особистими. Адже вони щиро вважали інтереси України головними. Цінність прагнення до свободи та вільної держави для них були вище за власне життя. І не думаючи про себе, вони йшли на смерть за ідею - свободу України.

  • Безкрайні Таврійські степи , серед яких затишно розташувався прекрасний зелений оазис з милозвучною назвою Верхній Рогачик, дбайливо зберігають дух українського козацтва, яке відіграло важливу роль не тільки в становленні української державності, але й у розвитку демократичних цінностей. Ще в ХVI - XVIII ст., саме завдяки козакам на південних просторах України з'являється нова, прогресивна модель суспільного устрою, що протиставляла кріпосництву і тоталітаризму ідеали свободи, рівноправності та демократії. Козаки захищали український народ від татаро-турецької агресії, впроваджували нову форму господарювання з гарантіями вільної праці і приватної власності. У «козацьких січах» завжди діяв кодекс «прав і вольностей». Тут шанували старших, були вірні друзям і чесні перед ворогом. За порушення публічно карали, за розбій і зраду вішали. Саме козаки привнесли в українську національну ментальність духовну досконалість - приклад того, коли суспільні інтереси переважають над особистими. Адже вони щиро вважали інтереси України головними. Цінність прагнення до свободи та вільної держави для них були вище за власне життя. І не думаючи про себе, вони йшли на смерть за ідею - свободу України.



За радянських часів, з метою збереження пам̕яті, про героїчні минулі часи, на під̕їзді до смт. Верхній Рогачик було створено архітектурно – природний комплекс «Козацький дозор», та висаджено поблизу нього сотні саджанців сосни. З роками маленькі деревця перетворилися в справжнісінький бір, а створений комплекс був занедбаний і знищений.

  • За радянських часів, з метою збереження пам̕яті, про героїчні минулі часи, на під̕їзді до смт. Верхній Рогачик було створено архітектурно – природний комплекс «Козацький дозор», та висаджено поблизу нього сотні саджанців сосни. З роками маленькі деревця перетворилися в справжнісінький бір, а створений комплекс був занедбаний і знищений.

  • Всі добре пам'ятають, як два роки тому місцева влада і небайдужі жителі селища вирішили відновити архітектурно – природний комплекс в національному історичному стилі . В рамках акції «За чисте довкілля» була прибрана територія , збудовані курені , розміщені макети козаків та інші об̕єкти й предмети козацького побуту. А вже цього року , за підтримки Горностаївського управління зрошувальних систем , було вирішено провести роботи по розчищенню криниці , що знаходиться на території комплексу. Прийти на допомогу дорослим зголосилися й діти . Так, ще під час літніх канікул, члени екологічного загону «Голос степу», що складається з учнів 9-Б класу Верхньорогачицької гімназії, неодноразово виїздили до «Козацького дозору» з метою прибирання території від сміття та вивчення представників флори даної місцевості. А коли розпочався навчальний процес – роботу довелося проводити в позаурочні години. Так, під час одного з рейдів у дітей з'явилася ідея відтворити історію «Козацького дозору» з дня заснування й до сьогодення. Задум не змусив на себе довго чекати. Учні з завзяттям взялися за справу. По дрібницях збирався цінний матеріал, який охоче надавали жителі селища. Особливо запам'яталася всім зустріч з Шакун Ніною Андріївною, яка майстерно провела екскурс у минуле й запропонувала юним пошуковцям цікаві фотознімки минулих десятиліть. Члени екологічного загону «Голос степу» дуже вдячні верхньорогачанам за надану допомогу й сподіваються, що в недалекому майбутньому цінний історичний матеріал поповнить собою експонати музею Верхньорогачицької гімназії.

  • Давиденко Т.М. класний керівник 9-Б класу

  • Верхньорогачицької гімназії.



17 березня наші родини показали справжній приклад єднання та взаєморозуміння, взявши участь у веселому святі «Тато, мама я – спортивна сім’я». Назва дійства – говорить сама за себе. Це спортивне свято уже стало традиційним. Часом нам дуже складно залишити свої домашні турботи та невідкладні справи, але як радісно бачити іскорки в очах дітей, які горді, що вони виходять на майданчик зі своїми батьками.

  • 17 березня наші родини показали справжній приклад єднання та взаєморозуміння, взявши участь у веселому святі «Тато, мама я – спортивна сім’я». Назва дійства – говорить сама за себе. Це спортивне свято уже стало традиційним. Часом нам дуже складно залишити свої домашні турботи та невідкладні справи, але як радісно бачити іскорки в очах дітей, які горді, що вони виходять на майданчик зі своїми батьками.

  • Участь у змаганнях взяли 3 родини: Бугайових,Чумак,Гілас, для яких спорт – кращий спосіб дозвілля. Усі присутні розділилися на команди, до яких входило по три учасники – тато, мама і їхня дитина. Єдиний дух, спільна мета, гордість за рідну людину ні на мить не полишали серця присутніх. Тому за такої палкої підтримки родинам було під силу виконати найнесподіваніше завдання. І хоча на перший погляд етапи змагань здавалися досить елементарними, проте насправді, аби їх пройти, батькам довелося добряче попотіти й самим на півтори години стати дітьми. Після пояснення простих правил «кинулися в бій». Досить оригінальними були і завдання: «Естафета», «Перенеси

  • сім’ю», «Флорбол», «Гусениця», « Стрибки в мішках» та ін. Тож, доводилося татам, мамам і діткам стрибати, бігати, тренувати координацію рухів.

  • Група підтримки учениць 9-А класу  додала сил і наснаги конкурсантам.

  • Старання учасників змагань у результаті оцінили вельмишановні члени журі: заступник директора Черепанова Т.М., педагог-організатор Березюк Т.Є., вчителі фізичної культури Лісничий В.В, та Дорошенко Т.В.



Переможцем стала команда, яка у підсумку естафет здобула найбільшу кількість балів. Отже, перше місце виборола сім'я Гілас, ІІ місце - сім'я Чумак, ІІІ місце -сім'я Бугайових.

  • Переможцем стала команда, яка у підсумку естафет здобула найбільшу кількість балів. Отже, перше місце виборола сім'я Гілас, ІІ місце - сім'я Чумак, ІІІ місце -сім'я Бугайових.

  • Утім, як би не розподілилися підсумкові місця конкурсу, головним призом змагань для всіх стали гарний настрій, спортивний азарт, усмішки і сміх. Призери спортивних стартів нагороджені грамотами та подарунками. Фінальним акордом спортивного свята стало загальне дружнє фото на довгу пам’ять.

  • Безліч позитивних емоцій і незабутні враження залишаться в пам'яті дітей та батьків. Щиро вітаємо всіх учасників та переможців!

  • Педагог-організатор

  • Верхньорогачицької гімназії

  • Т.Є.Березюк



Військово – патріотичне виховання  дітей та молоді є в Україні одним із пріоритетних напрямків державної політики.

  • Військово – патріотичне виховання  дітей та молоді є в Україні одним із пріоритетних напрямків державної політики.

  • Основною його метою є формування національно - свідомого громадянина на шляху демократичного розвитку нашої держави. Адже саме українцям притаманні любов до рідної землі, гордість за своє історичне минуле, повага до звичаїв, традицій, культури, духовних надбань нашого народу. Основні ж принципи військово-патріотичного виховання це:

  • принцип національної спрямованості виховання, який передбачає формування у молоді національної свідомості, любові до України, свого народу, шанобливого ставлення до його культури, здатності зберегти свою національну ідентичність, пишатися приналежністю до українського народу, брати участь у розбудові та захисті своєї держави.

  • Відповідно до вимог Закону України «Про освіту», Концепції виховання дітей та молоді у національній системі освіти, з метою виховання учнів на кращих традиціях військової слави Збройних Сил України, забезпечення повноцінного розвитку дітей, як свідомих та гідних громадян українського суспільства та формування в них патріотичної свідомості, поліпшення військово-патріотичного виховання, у зв'язку з відзначенням 70 – річниці визволення України, 71-річнийці визволення Верхнього Рогачика від фашистських загарбників , 70 – річчя Великої Перемоги у Верхньорогачицькій гімназії з 02 по 27 лютого 2015 року проводився місячник військово – патріотичного виховання. В ході місячника учні взяли участь у районному етапі Всеукраїнської історико-географічної експедиції «Історія міст і сіл України», учитель історії Маніленко Ю.О., - двоє учнів Парасочка Микола(10 клас), Пушко Анастасія (8 клас);

  • - відбулися змагання з настільного тенісу, присвячені 71-річниці визволення Верхнього Рогачика від загарбників;



-вшанували учасників бойових дій на територіях інших держав, зустрілися із воїном - афганцем Калюжним Євгеном Олексійовичем, поклали квіти на могилу воїна, який загинув в Афганістані,- Іванченка Едуарда;

  • -вшанували учасників бойових дій на територіях інших держав, зустрілися із воїном - афганцем Калюжним Євгеном Олексійовичем, поклали квіти на могилу воїна, який загинув в Афганістані,- Іванченка Едуарда;

  • -відзначили День Святого Валентина, працювала вітальна скринька, учні 9-11 класів узяли участь у районному заході, присвяченому Дню закоханих;

  • -практичний психолог Приходько В.В. провела тренування та визначила рівень сформованості громадських і патріотичних якостей у учнів 9-11 класів;

  • - учителями початкових класів було проведено відкритий захід «Рідне слово – диво калинове», 4-А, 3-Б, 2-Б класи, 1-Б, 20 ;

  • -літературно-музична композиція «Мова моя рідна, мова калинова», 4-Б, 2-А, 3-А, 1-А;

  • -інтелектуальна гра «Рідна мово, росту я крізь тебе», 7-Б, 18 лютого, 14.20.

  • -інтелектуальна гра «Найрозумніший», 10-11 класи;

  • -перегляд фільму «Виникнення і розвиток рідної мови», 6-А, 6-Б, 8, 9-А;

  • -виставка літератури в бібліотеці «Україно! Україно! Ти розквітла мова солов'їна», 1-11 класи, протягом тижня та експозиція на І поверсі;

  • -відкритий захід «Герої не вмирають», присвячений Небесній Сотні, виховні години у 1-11 класах, присвячені пам'яті героям, які загинули на Майдані;

  • -практичний психолог Приходько В.В. провела анкетування «Виявлення потенційних можливостей розвитку патріотичних і громадських якостей старшокласників 9-11 класів»;

  • -участь учнів 1-11 класів у обласній акції «Сонечко в долонях»;

  • -інтелектуальна гра «Найрозумніший», 7-11 класи;

  • -військово-спортивне свято «Юний солдат», 9-11 класи;



Плине час, як стрімкі води сивого Дніпра-Славути. Минають роки, десятиліття... Але ніколи не минеться народ і його невгасима любов до всього найкращого, що квітчає рід людський і землю рідну. Ніколи не погасне в серцях глибока шана до яскравого сузір'я полум'яних борців за на­родне щастя, до геніїв, що відлили свій талант рідній Батьківщині. Серед них

  • Плине час, як стрімкі води сивого Дніпра-Славути. Минають роки, десятиліття... Але ніколи не минеться народ і його невгасима любов до всього найкращого, що квітчає рід людський і землю рідну. Ніколи не погасне в серцях глибока шана до яскравого сузір'я полум'яних борців за на­родне щастя, до геніїв, що відлили свій талант рідній Батьківщині. Серед них

  • Тарас Григорович Шевченко.

  • Т.Г.Шевченко – символ честі, правди і безстрашності, великої любові до людини. Вся творчість Кобзаря зігріта гарячою любов’ю до Батьківщини, пройнята священною ненавистю до ворогів і гнобителів народу.

  • Поезію Шевченка люблять усі народи. Не тільки український народ , а й народи інших країн високо цінують творчість українського Кобзаря, читають його в перекладі на свою рідну мову. Тарас Григорович Шевченко дорогий всьому прогресивному людству, бо він глибоко і всебічно відобразив у своїх творах думи і прагнення трудових мас.

  • Відповідно до річного плану роботи навчального закладу, у зв’язку з відзначенням 201-ї річниці від дня народження Т.Г.Шевченка з 02 по 06 березня 2015 року в гімназії проходив Шевченківський тиждень. Він мав на меті вшанування пам’яті реформатора української мови, основоположника української літератури, популяризації його літературної та мистецької спадщини, культурний розвиток молодих громадян України, підвищення рівня загальної мовної культури. У ході Шевченківського тижня для учнів гімназії вчителями української мови та літератури Баклажовою С.А., Дорошннко Л.О., Черепановою Т.М., класними керівниками були проведені:

  • -інформаційні хвилинки "Незабутній Шевченко". Тематичні виховні години «Наш Шевченко», 1-11 класи;



-конкурс виразного читання «Якби ти нас, Тарасе, чув…», 1-11 класи, переможці шкільного конкурсу взяли участь у районному етапі Шевченківського конкурсу, де зайняли:

  • -конкурс виразного читання «Якби ти нас, Тарасе, чув…», 1-11 класи, переможці шкільного конкурсу взяли участь у районному етапі Шевченківського конкурсу, де зайняли:

  • Корнійчук Ірина, 9-Б клас-І місце, Варданян Артем, 9-А клас-ІІ місце, Готовкіна Аріана, 3-Б клас-ІІ місце, Бойко Марина, 6-Б клас – за авторський вірш, Приходько Микола, 5-Б клас-І місце, Рудика Олена, 7-А клас-ІІІ місце;

  • -відео-гра «Найрозумніший», 8-9 – А класи, переміг учень 9-А класу Варданян Артем, учитель Баклажова С.А.;

  • -відкриття тижня. Урочиста лінійка «Ти в моєму серці, Україно, думою Шевченка гомониш», 1-11 класи;

  • -конкурс творчих робіт "Перші проби пера". Написання есе, творів-роздумів, творів-мініатюр - "Шевченко в моєму серці", 8-11 класи;

  • -інтелектуальний конкурс на кращого знавця творчості Кобзаря, 9-Б клас, учитель Черепанова Т.М.;

  • -виставка наукової та художньої літератури, присвяченій Т.Г. Шевченку «Ми пам’ятаємо тебе, Тарасе!», 1-11 класи( у бібліотеці), експозиція «201-річниця від дня народження Т.Г.Шевченка»;

  • -виставка ілюстрацій, стіннівок «Вклонімося Кобзарю », 5-11 класи;

  • -усний журнал «Наш Шевченко", 10-11 класи, вчитель Дорошенко Л.О;

  • -відеосалон, перегляд фільмів про Тараса Шевченка, 5-11 класи;

  • - захист  учнівських проектів-презентацій "Я відкриваю Шевченка", 9-11 класи;

  • - в рамках декади педагогічної майстерності класних керівників 1-4 класів на високому методичному рівні проведено відкриті виховні години «Ти вічно будеш жити в пам´яті народній», (201-річниця від дня народження Т.Г.Шевченка), 1-Б клас, Ситник Г.П.;

  • -«Від Тарасика до Тараса. Вшановуємо Кобзаря». Відкрита виховна година в 3-А класі, класний керівник Хмура К.О.

  • Нагороджені грамотами найактивніші учні Шевченківського тижня:

  • Матєйченко Карина, Марченко Станіслав, Польська Мар'яна, Корнійчук Ірина, Довбиш Анна, Щетініна Сніжана, Маловічко Ірина, учні 9-Б класу, Сурган Олександр, учнь 11 класу, Ніколащенко Катерина, Худенко Катерина, Пилипенко Анастасія, Стукановський Ілля, Федоришин Владислав, Федоришина Діана, Бугай Максим, Шаєв Едуард, учні 7-Б класу, Варданян Артем, учень 9-А класу, Клинько Анастасія, 6-Б клас, Марченко Тетяна, Маніленко Дар'я, Польська Дар'я, учні 11 класу, Готовкіна Аріана, 3-Б клас, Приходько Микола, 5-Б клас, Бойко Марина, 6-Б клас.

  • Тарас Шевченко – такий великий, що більше бути просто не може, як Україна, як світ, як саме життя. Він став нашою долею, заповітом, на сторожі слова поставив слово…Багато років минуло з того часу, коли жив Шевченко, але пам'ять про нього завжди житеме в наших серцях.

  • Тамара Черепанова,

  • заступник директора з навчально-виховної роботи гімназії.



Шанобливе ставлення до минулого – прикметна риса нашого народу. З давніх - давен в сім’ї з покоління в покоління передавались і бабусина скриня, і сонячне веретено, і сакральна прядка, і дідусева льоля. І одягалася вона на первістка онука як передача йому сили роду і святості, і доброї аури минулих поколінь. Пройшли часи і прийшов феншуй: викидайте все старе – швидше отримаєте нове. Мало того, що ХХ століття перервало у більшості сімей пам’ять роду, яку ще наші предки-скіфи тримали в голові до 11 покоління, так ще й ХХІ розфеншуємо. Зрозуміло, що тільки з появою онуків людина починає роззиратися навкруг себе. І меншає навколо тебе роду вглиб, і ширшає його крона вгору. Зникають дорогі твоєму серцю речі і будівлі, і пам'ять про людей, які йшли поряд, згасає. І тоді хочеться зберегти науку життя для прийдешніх. Зберегти речі, в які вкладено душу і вміння наших достойних предків. І якщо їм не вистачає місця вдома – несемо до музею, бо це місце, де зберігають і вивчають матеріальні свідчення давнини.

  • Шанобливе ставлення до минулого – прикметна риса нашого народу. З давніх - давен в сім’ї з покоління в покоління передавались і бабусина скриня, і сонячне веретено, і сакральна прядка, і дідусева льоля. І одягалася вона на первістка онука як передача йому сили роду і святості, і доброї аури минулих поколінь. Пройшли часи і прийшов феншуй: викидайте все старе – швидше отримаєте нове. Мало того, що ХХ століття перервало у більшості сімей пам’ять роду, яку ще наші предки-скіфи тримали в голові до 11 покоління, так ще й ХХІ розфеншуємо. Зрозуміло, що тільки з появою онуків людина починає роззиратися навкруг себе. І меншає навколо тебе роду вглиб, і ширшає його крона вгору. Зникають дорогі твоєму серцю речі і будівлі, і пам'ять про людей, які йшли поряд, згасає. І тоді хочеться зберегти науку життя для прийдешніх. Зберегти речі, в які вкладено душу і вміння наших достойних предків. І якщо їм не вистачає місця вдома – несемо до музею, бо це місце, де зберігають і вивчають матеріальні свідчення давнини.

  • Такий музейний комплекс створено у Верхньорогачицькій гімназії, було віднайдено для нього місце і проведено необхідні ремонтні роботи. Матеріали вже існуючого музею історії школи, в який свого часу вклали душу Ковеза І. В., Заруба Є.Ф., Ліпатнікова К.О., Руссол В.Ф., Іващенко Т.Г., Уткіна Г.М., Маніленко Ю.О. перенесено до другого залу, а всі сили кинуто на створення народознавчого музею «Оберіг». Педагогічний та учнівський колективи було залучено до збору старожитностей.



Велику зацікавленість у поповненні музею проявляють вчителі гімназії. Вони постійно знаходять цікаві речі. На сьогодні хотілося б мати праску на вугіллі, патефон. А може маєте ще щось цікаве? Тож звертаємося до всіх – дозвольте нам зберегти пам’ять про ваш ріду нашому шкільному музеї.

  • Велику зацікавленість у поповненні музею проявляють вчителі гімназії. Вони постійно знаходять цікаві речі. На сьогодні хотілося б мати праску на вугіллі, патефон. А може маєте ще щось цікаве? Тож звертаємося до всіх – дозвольте нам зберегти пам’ять про ваш ріду нашому шкільному музеї.

  • А ще в цьому році проведено велику роботу по вивченню історії школи. І, як завжди, допомагають нам у цьому наші випускники. Їхні спогади при зустрічах на Днях Благодаріння записуються нашими кореспондентами. Вони самі пишуть листи. Приносять фото і розповідають про себе і своїх однокласників. Ми завжди раді їх бачити. Дякуючи їм та пошуковим загонам доповнено список вчителів, які працювали в нашій школі-гімназії з1922 року. Він збільшився практично втричі. На 8 прізвищ збільшився розділ «Учителі –учасники Великої Вітчизняної війни». Розшукали дані ще п'яти воїнів-афганців випускників школи. Прохаємо озватися тих, хто зараз не проживає у Рогачику, або їх рідних. Будемо вдячні за будь-яку інформацію. Це наші учні і наша гордість. Гордимося, підтримуємо і сьогоднішніх воїнів усім, чим можемо.

  • Систематизовано та створено розділи «Досягнення вчителів школи-гімназії» та «Школу славлять її випускники». Продовжуємо збір не тільки фото випускних класів, а й розповіді про життєвий шлях кожного випускника. Велику роботу в цьому напрямку ведуть всі класні керівники, але найрезультативнішим на сьогодні є пошуковий загін під керівництвом Давиденко Т.М.



Із метою належної організації заходів до річниці масового розстрілу активістів Майдану, гідного вшанування пам'яті безвинно вбитих громадян під час Революції Гідності в м. Києві у лютому 2014 року, патріотичного виховання школярів у Верхньорогачицькій гімназії 20 лютого 2015 року пройшов відкритий виховний захід «Герої не вмирають», присвячений річниці масового розстрілу активістів Майдану. Історія будь-якого народу містить періоди, дати, які є вирішальними і доленосними в його житті. Ми повинні пам’ятати і не забувати героїчні сторінки, коли проливали кров патріоти. Адже хто не знає минулого, той не вартий майбутнього. Україна не раз піднімалася з колін. Побита, в ранах, та нездоланна для ворогів своїх, вона йшла ворогу під кулі, щоб захистити всіх своїх дітей. Терновим шляхом дійшла Україна до сьогоднішніх днів.

  • Із метою належної організації заходів до річниці масового розстрілу активістів Майдану, гідного вшанування пам'яті безвинно вбитих громадян під час Революції Гідності в м. Києві у лютому 2014 року, патріотичного виховання школярів у Верхньорогачицькій гімназії 20 лютого 2015 року пройшов відкритий виховний захід «Герої не вмирають», присвячений річниці масового розстрілу активістів Майдану. Історія будь-якого народу містить періоди, дати, які є вирішальними і доленосними в його житті. Ми повинні пам’ятати і не забувати героїчні сторінки, коли проливали кров патріоти. Адже хто не знає минулого, той не вартий майбутнього. Україна не раз піднімалася з колін. Побита, в ранах, та нездоланна для ворогів своїх, вона йшла ворогу під кулі, щоб захистити всіх своїх дітей. Терновим шляхом дійшла Україна до сьогоднішніх днів.



Я впевнена, що кожен із вас, присутніх тут, згадав наших героїв, які поклали свої голови за ваше майбутнє. Хай пам´ять усіх невинно убитих згуртує нас, живих, дасть нам силу, волю, мудрість і наснагу для зміцнення власної держави.

  • Я впевнена, що кожен із вас, присутніх тут, згадав наших героїв, які поклали свої голови за ваше майбутнє. Хай пам´ять усіх невинно убитих згуртує нас, живих, дасть нам силу, волю, мудрість і наснагу для зміцнення власної держави.

  • Ще раз переконалася, що мої учні, вчителі дійсно справжні українці, бо дух патріотизму протягом усього заходу витав у нашій залі: побачила його в українських вишиванках, державній символіці, у тому, що ми завжди, за будь-яких обставин, будемо знати і пам´ятати нашу історію».

  • На відкритому виховному заході були присутні завідуюча районним методичним кабінетом Ткач Н.В. та методист районного методичного кабінету Ігнатенко Л.А.

  • Крім цього учні 11 класу, класний керівник Дорошенко Л.О. 18 лютого провели екскурсійний похід до районного краєзнавчого музею.

  • Класними керівникам 1-7 класів 17 лютого 2015 року проведено виховні години, присвячені пам'яті героїв Небесної Сотні, які загинули на Майдані. При проведенні виховних годин широко використано мультимедійні дошки, презентації, відеофільми, відеоролики, документальні фільми, кліпи.

  • Бібліотекар гімназії Черниш Т.О.оформила тематичну книжкову виставку та експозицію, присвячену знаковим подіям Революції Гідності. 

  • Т.Черепанова,

  • заступник директора з навчально-виховної роботи гімназії.



Найбільше і найдорожче добро в кожного народу – це мова. Рідна українська мова! В ній мудрість і пам'ять тисячоліть. У ній щирість, радощі й печаль народу, його труд і піт, кров і сміх. Запашна, співуча, гнучка, сповнена музики і квіткових пахощів, вона встала з колін, як піднялася наша Україна.

  • Найбільше і найдорожче добро в кожного народу – це мова. Рідна українська мова! В ній мудрість і пам'ять тисячоліть. У ній щирість, радощі й печаль народу, його труд і піт, кров і сміх. Запашна, співуча, гнучка, сповнена музики і квіткових пахощів, вона встала з колін, як піднялася наша Україна.

  • У чудовій країні знань є чарівні стежинки рідної мови, крокуючи якими, кожна людина дедалі більше дізнається про красу та багатство рідної мови. Глибокі знання рідної мови, досконале володіння нею – одна з важливих ознак високої культури й освіченості людини. Кожному народові дорога його мова. Народна мудрість говорить: «Рідна мова дорога людині, як саме життя». Мова – це багатюща людська скарбниця, до якої народ складає багатий досвід свого життя, свої мрії, сподівання.

  • Кожного року 21 лютого ми відзначаємо Міжнародний день рідної мови. В н гімназії було проведено свято «Рідне слово – диво калинове», 4-А класний керівник Калюжна А.П., 3-Б, Рудика О.А.,2-Б клас, Задорожко З.І.

  • Інтелектуальна гра «Рідна мово, росту я крізь тебе», 7-Б, інтелектуальна гра «Найрозумніший», 10-11 класи. Перегляд фільму «Виникнення і розвиток рідної мови», 6-А, 6-Б, 8, 9-А. Виставка літератури в бібліотеці «Україно! Україно! Ти розквітла мова солов'їна», 1-11 класи, протягом тижня та експозиція на першому поверсі.



Для учнів 1-А класу, класний керівник Максименко Н.С., учнів 2-Б класу, Чорна В.В., 3-А класу, Хмура К.О. та 4-Б класу, класний керівник Мовчан Н.А. проводився виховний захід «Мова – душа народу». Учні 1-А класу (класний керівник Максименко Н.С.) проспівали гарні пісні про «Квітучу Україну», «Мама і тато», розказували вірші; учні 2-3 класів(класні керівники Чорна В.В, Хмура К.О.) виразно декламували вірші українських поетів про мову та співали пісеньки. Цікаву розповідь про історію нашої мови підготовили учні 4-Б класу (класний керівник Мовчан Н.А.) Щоб дізнатися, як вивчають діти рідну мову, проводилися різні мовні ігри: гра «Вірш додавання», «Виправ помилку», «Говори правильно», «Перекладіть слова українською мовою», «Мовний струмочок», «Зашифровані слова», гра-аукціон «Доповни слово». Учні були активні, зацікавлені. Багато прислів’їв та скоромовок розказували учні 4-Б класу. На кінець свята вони проспівали пісню «На нашій Україні».

  • Для учнів 1-А класу, класний керівник Максименко Н.С., учнів 2-Б класу, Чорна В.В., 3-А класу, Хмура К.О. та 4-Б класу, класний керівник Мовчан Н.А. проводився виховний захід «Мова – душа народу». Учні 1-А класу (класний керівник Максименко Н.С.) проспівали гарні пісні про «Квітучу Україну», «Мама і тато», розказували вірші; учні 2-3 класів(класні керівники Чорна В.В, Хмура К.О.) виразно декламували вірші українських поетів про мову та співали пісеньки. Цікаву розповідь про історію нашої мови підготовили учні 4-Б класу (класний керівник Мовчан Н.А.) Щоб дізнатися, як вивчають діти рідну мову, проводилися різні мовні ігри: гра «Вірш додавання», «Виправ помилку», «Говори правильно», «Перекладіть слова українською мовою», «Мовний струмочок», «Зашифровані слова», гра-аукціон «Доповни слово». Учні були активні, зацікавлені. Багато прислів’їв та скоромовок розказували учні 4-Б класу. На кінець свята вони проспівали пісню «На нашій Україні».

  • Діти зрозуміли цінність рідної мови, пізнали чимало цікавого про походження мови та виникнення писемності, впевнились у тому, що вивчати мову треба з цікавістю. Також зробили висновок, щоб добре нею розмовляти, щоб відчути серцем її красу та багатство, щоб зрозуміти неповторність і ніжність, іі треба старанно вивчати. Наша рідна українська мова, дана нам цією землею, цим світом, у якому випало щастя жити, варта того, щоб вивчити її якнайкраще.

  • Учитель початкових класів гімназії Мовчан Н.А.



Визнаючи школу провідною ланкою виховання молоді, треба зазначити, що без єдності зусиль із сім'єю, ефективність виховання буде низькою. Адже саме в сім'ї найбільше виховується людина укладом спільного життя: побутом, працею, традиціями, звичаями. Саме в сім'ї дитина засвоює такі загальнолюдські поняття, як добро і зло, правда і кривда, корисне і шкідливе, тобто її морально-етичні принципи, на яких споконвіку грунтується педагогічний досвід народу.

  • Визнаючи школу провідною ланкою виховання молоді, треба зазначити, що без єдності зусиль із сім'єю, ефективність виховання буде низькою. Адже саме в сім'ї найбільше виховується людина укладом спільного життя: побутом, працею, традиціями, звичаями. Саме в сім'ї дитина засвоює такі загальнолюдські поняття, як добро і зло, правда і кривда, корисне і шкідливе, тобто її морально-етичні принципи, на яких споконвіку грунтується педагогічний досвід народу.

  • Взаємодія школи, сім'ї та громадськості — один з головних принципів організації освіти. Він ґрунтується на спільності інтересів держави та народу, на єдності виховних завдань та ідеалів кожної сім'ї й суспільства в цілому. Педагогічний союз учителів та батьків — це могутня сила виховання.

  • З метою виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, національної свідомості і громадської зрілості, забезпечення системного підходу до роботи з батьками, гармонійного всебічного розвитку дитини, підготовки її до життя в існуючих соціальних умовах, реалізації її творчого потенціалу, формування у дітей моральних цінностей з позиції добра, справедливості , правди, людяності, розуміння пріоритету виховання дітей у сім´ї та гуманних взаємин між членами родини, важливості ролі сім´ї у житті суспільства; створення сприятливої трудової атмосфери в сім´ї і виховання національної свідомості і самосвідомості, культури до традиції родинно-побутової культури українців, активної участі у всенародних і сімейних святах у гімназії із 02 по 06 березня проводився тиждень родинного виховання.



-виховна година «Благословенне матері ім'я», 10 клас, класний керівник Ружицька О.А.;

  • -виховна година «Благословенне матері ім'я», 10 клас, класний керівник Ружицька О.А.;

  • -бесіда «Без сім'ї немає щастя на землі, 11 клас, Дорошенко Л.О»;

  • -виховна година «Величальна пісня матері», 9-А клас;

  • -родинне свято «Швидкоплинне дитинство», 9-Б клас.класний керівник Давиденко Т.М.;

  • -конкурс малюнків , 1-5 класи, де кращими були малюнки Балути Олександра, Калюжної Аліни, Дубини Інни, Немченко Світлани, (5-Б клас, класний керівник Барнаш А.І.);

  • -класні батьківські збори та засідання батьківського всеобучу «Турбота про виховання дітей-конституційний обов'язок батьків», 1-Б клас, Ситник Г.П., «Організація вільного часу школярів», 2-Б клас, Задорожко З.І., «Покарання і заохочення у вихованні дітей», 3-А клас, Хмура К.О., «Особливості морального виховання в сім'ї», 7-А клас, Земба Л.М., «Правове виховання дітей у сім'ї, .Виховання моральної свідомості та культурної поведінки», 11 клас, Дорошенко Л.О.

  • Проведено спортивне свято «Тато, мама, я-спортивна сім´я», у якому взяли участь сім´ї Гілас, 3-А клас, класний керівник Хмура К.О., Бугайових, 3-Б клас, Рудика О.А., Чумаків, 4-А клас, класний керівник Калюжна А.П. І місце виборола сім´я Гілас, 3-А клас, які будуть захищати честь гімназії на районних змаганнях.

  • Т.М. Черепанова,

  • заступник директора з навчально-виховної роботи гімназії



У Верхньорогачицькій гімназії з метою розвитку творчих здібностей учнів, набуття молодим поколінням соціального досвіду, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, формування в дітей незалежно від національної належності особистісних рис громадян Української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культури, у Верхньорогачицькій гімназії із 02 по 16 березня 2015 року проходила декада педагогічної майстерності класних керівників 1-4 класів. Розпочала декаду педагогічної майстерності класних керівників 1- 4 класів класний керівник 3-Б класу Рудика О.А. уявною подорожжю «Весняна казка». В ході заходу використовувалися картинки до казок, ілюстрації, діти були поділені на дві команди, а капітани команд одягнені у маски півника та лисички. На початку заходу діти взялися за руки, стали колом і голосно промовили «Тепло своїх долонь я друзям віддаю». На дошці була зашифрована тема заходу, яку учні швидко відгадали. Протягом уявної подорожі діти побували на зупинках «Пісенній», «Провулку героїчному», «Загадковій», «Хто з героїв», «Закінчи казку». Захід проведено на належному методичному рівні. Продовжила декаду педагогічної майстерності класний керівник 1-А класу Максименко Н.С. літературно-музичною композицією «Весна і мама». На заході були присутні мами, бабусі, батьки. Композиція проведена на одному диханні, дуже цікавий, можна сказати, оригінальний початок. Всі діти святково одягнені. Учні дуже багато знають напам'ять. Видно, що вчитель прикладає максимум зусиль для того, щоб навчити дітей виразно читати. Багато танців і пісень у репертуарі

  • У Верхньорогачицькій гімназії з метою розвитку творчих здібностей учнів, набуття молодим поколінням соціального досвіду, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, формування в дітей незалежно від національної належності особистісних рис громадян Української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культури, у Верхньорогачицькій гімназії із 02 по 16 березня 2015 року проходила декада педагогічної майстерності класних керівників 1-4 класів. Розпочала декаду педагогічної майстерності класних керівників 1- 4 класів класний керівник 3-Б класу Рудика О.А. уявною подорожжю «Весняна казка». В ході заходу використовувалися картинки до казок, ілюстрації, діти були поділені на дві команди, а капітани команд одягнені у маски півника та лисички. На початку заходу діти взялися за руки, стали колом і голосно промовили «Тепло своїх долонь я друзям віддаю». На дошці була зашифрована тема заходу, яку учні швидко відгадали. Протягом уявної подорожі діти побували на зупинках «Пісенній», «Провулку героїчному», «Загадковій», «Хто з героїв», «Закінчи казку». Захід проведено на належному методичному рівні. Продовжила декаду педагогічної майстерності класний керівник 1-А класу Максименко Н.С. літературно-музичною композицією «Весна і мама». На заході були присутні мами, бабусі, батьки. Композиція проведена на одному диханні, дуже цікавий, можна сказати, оригінальний початок. Всі діти святково одягнені. Учні дуже багато знають напам'ять. Видно, що вчитель прикладає максимум зусиль для того, щоб навчити дітей виразно читати. Багато танців і пісень у репертуарі



Ситник Г.П., класний керівник 1-Б класу проводила виховний захід «Ти вічно будеш жити в пам´яті народній(201-річниця від дня народження Т.Г.Шевченка)».У ході заходу Галина Петрівна використала фільм про Шевченка, відеоролик, презентацію «Незабутній Шевченко», малюнки до творів письменника. Учні уміють спілкуватися з учителем, яка вчить їх давати повні відповіді на поставлені питання. Кожна дитина була задіяна в заході.

  • Ситник Г.П., класний керівник 1-Б класу проводила виховний захід «Ти вічно будеш жити в пам´яті народній(201-річниця від дня народження Т.Г.Шевченка)».У ході заходу Галина Петрівна використала фільм про Шевченка, відеоролик, презентацію «Незабутній Шевченко», малюнки до творів письменника. Учні уміють спілкуватися з учителем, яка вчить їх давати повні відповіді на поставлені питання. Кожна дитина була задіяна в заході.

  • 11 березня з учнями 2-Б класу класний керівник Задорожко З.І. проводила гру-подорож «Що означає бути добрим?» Прослухавши пісню, учні з´ясували, якій темі буде присвячена гра-подорож. Визначилися, що означає слово «звичка». Називають шкідливі звички. Уміють пояснювати прислів´я. Мандрують зупинками «Острів прислів´я», «Місто ввічливості», «Місто культури», «Казкова долина», «Країна вірних друзів», «Добра земля» Вільно розв´язують ситуації, запропоновані класним керівником та тестові завдання. А саме головне уміють робити висновок із того про що говорили, чого навчилися.

  • Класний керівник 2-А класу Чорна В.В. проводила відкриту виховну годину «Не перо пише, а думка», присвячену пам´ятній даті Василя Сухомлинського. На запитання класного керівника «Хто такий Сухомлинський?», учні кожен по-своєму відповідають на поставлене питання. Віта Вікторівна корегує відповіді дітей та розповідає їм про Василя Сухомлинського. Колективно читають ланцюжком оповідання «Співуча пір´їнка» та дають відповідь на питання «Чи є співуча пір´їнка у нас, яка вона?» За традицією сідають у крісло, що стоїть посеред класу та висловлюють свою думку. Віта Вікторівна у ході заходу показала безліч різноманітних видів робіт із дітьми. Учні багато цікавого дізналися на відкритій виховній годині. Мають свою точку зору і вміють її аргументувати.

  • Завершила декаду педагогічної майстерносі класних керівників 1-4 класів Калюжна А.П., класний керівник 4-А класу виховною годиною «Від зернини до хлібини». Показала, що вміє працювати і вільно володіє ІКТ. У ході заходу використала презентацію «Від зернини до хлібини», відеоролик, мультфільм «Про дівчинку, яка наступила на хліб», вишиті рушники, сніп та привабливі спечені короваї, якими в кінці свята пригостили всіх присутніх. Не тільки учні, а й присутні дорослі взяли для себе багато цікавого із виховної години.

  • Класні керівники 1-4 класів під час декади педагогічної майстерності продемонстрували свої кращі методичні знахідки, вміння володіти ІКТ, методикою проведення виховних заходів. Мали можливість поділитися своїм досвідом роботи та повчитися у своїх колег.

  •  

  • Заступник директора з навчально-виховної роботи Т.М.Черепанова



Хліб на столі – велика радість людям! Свіжий, духмяний, він увібрав у себе тепло сонця, всю наснагу і невтомність людської праці. Хліб! Яке щире і тепле почуття поваги викликає це слово в серці кожної людини! Споконвіку ведеться в Україні, що хліб у хаті – це багатство, сіль – це гостинність і щирість. Нашу Вітчизну з давніх-давен називають хлібним краєм, бо люди, що живуть тут, завжди були великими працелюбами, вміли гарно обробляти землю і ростити на ній хороші врожаї. Для нашого народу хліб був не просто стравою – це була основа його життя і найдорожча святиня.

  • Хліб на столі – велика радість людям! Свіжий, духмяний, він увібрав у себе тепло сонця, всю наснагу і невтомність людської праці. Хліб! Яке щире і тепле почуття поваги викликає це слово в серці кожної людини! Споконвіку ведеться в Україні, що хліб у хаті – це багатство, сіль – це гостинність і щирість. Нашу Вітчизну з давніх-давен називають хлібним краєм, бо люди, що живуть тут, завжди були великими працелюбами, вміли гарно обробляти землю і ростити на ній хороші врожаї. Для нашого народу хліб був не просто стравою – це була основа його життя і найдорожча святиня.

  • За давнім звичаєм у кожній хаті мали лежати на столі хліб-сіль. Зайдеш – і одразу видно: тут радо почастують гостя званого і нежданого, людину подорожню. А ще було таке повір'я: «Хліб на столі – Бог у домі».

  • В усі часи хліб берегли. Він з людиною від народження і до глибокої старості. Він єднає людей.

  • У рамках проведення тижня педагогічної майстерності вчителів початкових класів для молодших школярів було проведено відкриту виховну годину на тему «Від зернини – до хлібини». Малюки глибше познайомилися з нелегкою працею хліборобів, за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій промандрували разом весь шлях від зернинки до буханця хліба, мали змогу переглянути мультфільм «Історія про дівчинку, яка наступила на хліб», згадали народні звичаї та традиції по відношенню людей до хліба.

  • Діти ще раз переконалися, що хліб – найдорогоцінніший витвір людського розуму, рук, праці! Яким лише не буває хліб: і чесним, і гірким, і смачним…гарячим, холодним, добрим, рідко легким і дуже часто – тяжким. Але без хліба немислиме життя. І до нього слід ставитися з найбільшою пошаною…

  • Під час виховного заходу було продемонстровано можливості застосування особистісно орієнтованих технологій, компетентнісного та діяльнісного підходів, використано мультимедійну дошку, відеоролик, декілька презентацій.

  • Школа... Це не тільки споруда, це стрімкий потік, вирій людей, котрі перетворюють її на живе й бурхливе диво. Це місце, де дитина живе своїм життям, а вчителі створюють атмосферу радості, творчості й доброти, усвідомлюючи, що лише за такої умови можна плекати інтелектуальне і духовне майбутнє України.

  • Шановні колеги, засіваймо зерна добра в душах малечі і будемо мати гарний врожай.

  • Альона Калюжна, вчитель початкових класів гімназії.



12 вересня 2014 року у Львівському музеї  визвольних змагань відбулося чергове засідання Великої Ради з нагоди церемонії нагородження дипломантів Міжнародного конкурсу учнівської та студентської молоді «Мій рідний край» та їх керівників. Його організатором є Союз українок України, який  уже 17 років поспіль гуртує юних патріотів навколо ідеї відновлення зв’язку поколінь, любові до Батьківщини, бажання досліджувати її історію та літературу.

  • 12 вересня 2014 року у Львівському музеї  визвольних змагань відбулося чергове засідання Великої Ради з нагоди церемонії нагородження дипломантів Міжнародного конкурсу учнівської та студентської молоді «Мій рідний край» та їх керівників. Його організатором є Союз українок України, який  уже 17 років поспіль гуртує юних патріотів навколо ідеї відновлення зв’язку поколінь, любові до Батьківщини, бажання досліджувати її історію та літературу.

  • До конкурсної комісії увійшли провідні науковці, доктори історичних, філологічних наук та ряд кращих педагогів України. Судейську раду очолила  Ростислава Федак, заступник голови Союзу українок України. Крім традиційних номінацій «Етнографічне дослідження», «Краєзнавче дослідження», «Проблеми національного виховання та гендерної політики», «Україна на новому шляху», «Літературознавство, мовознавство та фольклор», «Криниця духовності», «Екологія та здоров’я людини»,  судді виокремили ще одну «Шевченкіана». Сюди увійшли нариси, дослідження життя та творчості Тараса Шевченка як поета, художника та громадського діяча. Найкращі з них були опубліковані в антології «Шевченкіана», виданій до 200-ліття митця.



Далі слово для оголошення результатів конкурсу взяла голова конкурсної комісії Ростислава Федак. Вона нагородила переможців дипломами й кожному дипломанту надала слово, аби усі змогли подякувати своїм батькам, учителям, наставникам, розповісти, чому їх роботи є важливими  й актуальними, висловити свою громадянську позицію. Тож за офіційними результатами конкурсу виявилося, що найбільше нагород отримали учениці Верхньорогачицької гімназії . Так робота Польської Мар'яни «Школа славна не числом, а успіхами своїх учнів» (керівник Давиденко В.М.) отримала перше місце в номінації « Проблеми національного виховання та гендерної політики», її дослідження «…Бо хто за що, а ми за незалежність. Отож нам так і важко через те…» (керівник Маніленко Ю.О) - друге місце в номінації «Україна на новому шляху» і науково - дослідницька робота «Унікальні території Верхньорогачицького району Херсонської області» (керівник Давиденко Т.М.) – третє місце в номінації «Екологія та здоров'я нації». Робота Польської Дар'ї «Люди - господарі своєї долі» (керівник Ружицька О.А.) перемогла в номінації «За оригінальність».Опісля офіційної частини молодь змогла поспілкуватися з поетами й письменниками, твори яких вивчають на уроках української літератури.. Наступного дня усім охочим була запропонована екскурсія історичною частиною міста Лева.  Атмосфера дводенної феєрії сприяла цікавим знайомствам, отриманням безцінного досвіду, спілкуванню нової генерації  з видатними особистостями сучасності. 

  • Далі слово для оголошення результатів конкурсу взяла голова конкурсної комісії Ростислава Федак. Вона нагородила переможців дипломами й кожному дипломанту надала слово, аби усі змогли подякувати своїм батькам, учителям, наставникам, розповісти, чому їх роботи є важливими  й актуальними, висловити свою громадянську позицію. Тож за офіційними результатами конкурсу виявилося, що найбільше нагород отримали учениці Верхньорогачицької гімназії . Так робота Польської Мар'яни «Школа славна не числом, а успіхами своїх учнів» (керівник Давиденко В.М.) отримала перше місце в номінації « Проблеми національного виховання та гендерної політики», її дослідження «…Бо хто за що, а ми за незалежність. Отож нам так і важко через те…» (керівник Маніленко Ю.О) - друге місце в номінації «Україна на новому шляху» і науково - дослідницька робота «Унікальні території Верхньорогачицького району Херсонської області» (керівник Давиденко Т.М.) – третє місце в номінації «Екологія та здоров'я нації». Робота Польської Дар'ї «Люди - господарі своєї долі» (керівник Ружицька О.А.) перемогла в номінації «За оригінальність».Опісля офіційної частини молодь змогла поспілкуватися з поетами й письменниками, твори яких вивчають на уроках української літератури.. Наступного дня усім охочим була запропонована екскурсія історичною частиною міста Лева.  Атмосфера дводенної феєрії сприяла цікавим знайомствам, отриманням безцінного досвіду, спілкуванню нової генерації  з видатними особистостями сучасності. 

  • Давиденко Т.М вчитель Верхньорогачицької гімназії






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка